26 февраль 2020 яңалыклары

  • 26 февраль 2020 - 17:56
    «ЯҢА ПРОФЕССИЯЛӘР АТЛАСЫ»: НИ УЛ?
    Бүген популяр булган һөнәрнең иртәгә бөтенләй дә кирәге калмаска мөмкин. Мисал өчен, элек такси чакыртканда, оператор белән сөйләшергә кирәк булса, бүген андый зарурлык юк. Чөнки барысын да гаджеттагы мобиль кушымта аша хәл итеп, машинага заказ биреп була. Хәзер инде бу яңалык түгел. Хезмәт күрсәтә торган күп кенә такси компанияләренең үз кушымталары бар. Димәк, такси операторы профессиясенең вакытлар узу белән кирәге калмый дигән сүз бу.
    538
    0
    0
  • 26 февраль 2020 - 15:59
    «ЯЛКЫН»да ЯҢА КОНКУРС!
    Дуслар! Бездә шәп конкурс! Ә иң мөһиме: шартлары бик гади, бүләге – текә! Конкурс безнең Instagram битендә уза. Уңышлар!
    456
    0
    0
  • 26 февраль 2020 - 15:22
    «MY CUP, PLEASE!»: КАҺВӘХАНӘГӘ ҮЗ САВЫТЫҢ БЕЛӘН ЙӨРҮ НИ ӨЧЕН КИРӘК?
    Бүген күп кеше иртәсен каһвәсез яки каһвәханәгә барудан башка күз алдына китерә алмый. Тик, каһвә салынган стаканнар кәгазь булып тоелса да, аларның составында пластик бар. Ә мондый савытларны эшкәртеп булмый. Шуңа да экология ягын кайгыртучылар өчен Казанда берничә ел дәвамында "My cup, please!" проекты эшләп килә. Аның нигезендә Казанның кайбер кафеларында, каһвә яки чәйне үз савытыңа ясаттырганда, ташламадан файдалана аласың.
    514
    0
    0
  • 26 февраль 2020 - 13:51
    ЙӨЗӘРГӘ ӨЙРӘНДЕҢМЕ?
    Җил капка  төбендә бертуктаусыз  суза-суза кычкырып,  тышка  уйнарга  чакырган сакау телле Гәрәйгә Нур  тәрәзә аша үрелеп карады да,  әнисе  берәр йомышка җиккәнче,  чөйдән иске пәлтәсен  һәм әтисенең күн бүреген, мич башыннан олтанлы киез итекләрен  ялт кына  эләктереп, урамга шылды. Түземсезләнеп  көткән  дусты күренгәч,  Гәрәй,  юеш борынын ак  йон бияләе белән сөртә-сөртә,  шатлыгыннан  тешсез авызын ерып, икесе өчен дә бик шатлыклы хәбәр  әйтте: “Нууул, буада боз каткан! Әйдә, төшеп калыйбыз!”
    2440
    0
    13
  • 26 февраль 2020 - 12:54
    ТОРМЫШНЫ ЯХШЫРТА ТОРГАН 31 ЫСУЛ
    Нигәдер без моны гел иртәгәгә калдырабыз. Әйдә, бергәләп бүген үк тотыныйк?
    494
    0
    0
  • 26 февраль 2020 - 12:12
    ӨЙНЕ ҺӘРЧАК ТӘРТИПТӘ ТОТУНЫҢ 5 СЕРЕ
    «5 минут элек кенә җыештырган идем, инде тагын тузгылып бетте! Ничек тәртиптә тотарга бу өйне, ә?» Хәзер без сезгә моның 5 серен ачабыз.
    515
    0
    0
Шәп укыла
  • 21 март 2021 - 10:13
    «МИН – ТЕЛЕФОН КОЛЫ...» «Мин телефонга бәйле. Бу турыда моңа кадәр үк әти-әнием, дусларым әйтә иде инде. Аларны тыңламый, ишетми идем. Хәзер моны үзем дә аңлый башладым. Чыннан да кереп китәм дә, чыга алмыйм. Көнем дә, төнем дә шул телефонда уза. Бу бәйлелектән ничек тә булса арынып буламы?»
    774
    0
    0
  • 3 апрель 2021 - 16:45
    ЭРЕМЧЕКЛЕ-БАНАНЛЫ ДЕСЕРТ Хәзер бергәләп эремчекле-бананлы десерт әзерлибез. Ул иртәнге ашка да, кичке ашка да шәп кенә булачак.
    451
    0
    0
  • 10 апрель 2021 - 10:33
    ШАМПИНЬОНЛЫ КАРАБОДАЙ. РЕЦЕПТ Дөрес тукланучылар өчен бик тәмле һәм җиңел рецепт. 20 минут эчендә әзер дә була.
    390
    0
    0

Блоглар