14 февраль 2020 яңалыклары

  • 14 февраль 2020 - 22:58
    ГАШЫЙКЛАР КӨНЕ МӨНӘСӘБӘТЛӘРНЕ БОЗА. НИЧЕК?
    Чәчәкләр, конфетлар, йомшак уенчыклар... РОМАНТИКА. Әмма галимнәр сезне артык хискә бирелмәскә чакыра. Ни өчен? Баксаң, парлар еш кына нәкъ менә гашыйклар көнендә яки шул көн тирәләрендә аерылыша икән. Сәбәпләре безнең язмада.
    521
    0
    0
  • 14 февраль 2020 - 15:16
    МУСА ҖӘЛИЛ ИСТӘЛЕГЕНӘ КӨРӘШ ЯРЫШЛАРЫ-2020 (ФОТОРЕПОРТАЖ)
    Бүген Биектауда Муса Җәлил исемендәге көрәш турнирының беренче көне узды. Әлеге матур чарадан фотомизгелләр!
    1264
    0
    0
  • 14 февраль 2020 - 15:13
    НИЧЕК МӘГЪЛҮМАТ АРАСЫНДА БАТМАСКА? 6 КИҢӘШ
    Монда да яңалык, тегендә дә... Уңда да, сулда да... Өскә карасаң да, аска карасың да... Бөтен җирдән яңалык ташый! Кайчак шул мәгълүмат астында калып сытылып үләрбез кебек тоела башлый... Ничек исән калырга?
    468
    0
    0
  • 14 февраль 2020 - 15:10
    ХӘЕРЛЕ БУЛСЫН СӘФӘР
    Ярата Рушан шәһәрдән читтәге заказларны. Монда юллар да ярыйсы гына. Шәһәр урамнарындагы кебек чокырлы-чакырлы урыннар аз. Якынлашу белән һәр чатта кызыл күзләрен кабызып көтеп торган светофорлар да юк. Аны-моны уйламыйча, саклыкның ни икәнен дә белмичә юлга атылып чыккан җәяүлеләр дә күренми.
    4031
    1
    28
  • 14 февраль 2020 - 14:48
    «МӘХӘББӘТКӘ НИЧӘ ЯШЬ?» ГАШЫЙКЛАР КӨНЕНӘ ВИДЕОБҮЛӘК
    14 февраль - Гашыйклар көне. Бәйрәм уңаеннан без студиягә төрле яшьтәге парларны чакырдык һәм аларга бертөрле сораулар бирдек. Һәм менә нәрсә килеп чыкты.
    401
    0
    0
  • 14 февраль 2020 - 14:13
    РОССИЯЛЕЛӘР МӘХӘББӘТНЕ КАЙДАН ЭЗЛИ?
    Россиялеләрнең яртысы мәхәббәтне уртак дуслар арасыннан эзләргә кирәк, дип саный. Ләкин соңгы 7 елда болай дип уйлаучылар саны кимегән. 2013 елда мондый фикердә булучылар саны 60 процент булган. Әлеге сораштыруны Гашыйклар көне уңаеннан Иҗтимагый фикерне өйрәнү Бөтенроссия  үзәге уздырган.
    391
    0
    0
  • 14 февраль 2020 - 13:25
    УКУЧЫЛАРНЫ КАЙЧАННАН БУШЛАЙ АШАТА БАШЛАЯЧАКЛАР?
    Бүген Россиядә башлангыч сыйныфларда 6, 8  миллион укучы белем ала. Бер көн ашау укучыга 60-65 сумга төшә. Федераль җыенга әйтелгән юлламасында Россия Президенты Владимир Путин 1-4 сыйныф укучыларын кайнар ризык белән бушлай ашатуны тәэмин итәргә кушкан иде.
    395
    0
    0
  • 14 февраль 2020 - 10:44
    «ТАТАРЧА MEET-UP»: БӨТЕНДӨНЬЯ ТАТАР ЯШЬЛӘРЕ ЧИТ ИЛ СТУДЕНТЛАРЫН ҮЗЕНӘ ТАРТА
    Татар яшьләр берләшмәләре, проектлары турында ничек белергә? Аларга ничек кушылып китәргә? Бу сорауга җавапны 13 февраль «Татарча meet-up» чарасында белеп булды. УНИКС концертлар залына татар мохитенә битараф булмаган 500гә якын студент җыелды.
    535
    0
    0
  • 14 февраль 2020 - 10:03
    КИЯҮГӘ ЧЫГУ ТӘКЪДИМЕН ЯСАР ӨЧЕН... ГАРФИЛД БУЛЫП КИЕНЕРГӘ КИРӘК!
    Чит илдән кайтып килгәндә, сине моңарчы мультфильмнарда гына күрергә күнеккән Гарфилд мәчесе каршыласын әле! Моңа өстәп, бер бәйләм чәчәк белән, тезләнеп, кияүгә чыгарга тәкъдим дә итсә, билләһи, хуштан язарсың! Эльвина Батырованы бу хуштан яздырмый-яздыруын, тик бәхетле мизгелләр елатырга мәҗбүр итә!
    470
    0
    3
Шәп укыла
  • 17 март 2021 - 10:43
    ИКӘҮ ЭЧМӘГӘН ЧӘЙЛӘР – Әй, Кар кызы! Кая, бир сумкаңны, озатып куйыйм үзеңне! – Артыннан куып җиткән таныш түгел егетнең сүзләреннән Сәмирә башта сискәнеп китте. Ләкин алай да сер бирмәгәндәй кыланды:  – Миңа ерак түгел, монда гына... Мәшәкатьләнмә, Кыш бабай, – диде. 
    1708
    0
    6
  • 21 март 2021 - 10:13
    «МИН – ТЕЛЕФОН КОЛЫ...» «Мин телефонга бәйле. Бу турыда моңа кадәр үк әти-әнием, дусларым әйтә иде инде. Аларны тыңламый, ишетми идем. Хәзер моны үзем дә аңлый башладым. Чыннан да кереп китәм дә, чыга алмыйм. Көнем дә, төнем дә шул телефонда уза. Бу бәйлелектән ничек тә булса арынып буламы?»
    672
    0
    0
  • 17 март 2021 - 13:39
    СЫРЛЫ ШАМПИНЬОННАР РЕЦЕПТЫ Бу гади һәм бик туклыклы ризык. Өстәлдән иң беренче булып аны сыпырталар. Нәрсәләр кирәк була?
    535
    0
    0

Блоглар