5 февраль 2020 яңалыклары

  • 5 февраль 2020 - 21:14
    «ЕЛ КАЗАНЫШЫ» ПРЕМИЯСЕ: КАТНАШКАНЧЫ БЕЛЕРГӘ ТИЕШЛЕ 3 ЯҢАЛЫК
    Тиздән Татарстанда иң сәләтле студентны сайлап алачаклар. «Ел казанышы» IV республика премиясе – урта һөнәри уку йортларында укучы студентлар өчен. Аның гаризалар тапшыру кампаниясе инде башланып китте.
    311
    0
    0
  • 5 февраль 2020 - 16:47
    «НИ ӨЧЕН?»: КЫТЫК КИЛҮ
    Ни өчен үзеңне үзең кытыклап булмый? Ни өчен кешеләр кытыктан курка? Әлеге сорауларга җавап «Ни өчен?» сәхифәсендә.
    449
    0
    0
  • 5 февраль 2020 - 16:46
    ОНЛАЙН ДӘРЕСТӘ УКЫ ДА ФИНАНСЛАРЫҢНЫ ПЛАНЛАШТЫРЫРГА ӨЙРӘН!
    2019 елда Татарстанда бөтен мәктәпләр (ә аларның саны 1200дән артып китә) финанс грамотасы нигезләрен онлайн-белем алу проектына кушылды. Ул Татарстанның Мәгариф һәм фән министрлыгы ярдәме белән уздырыла. 2020 елда да мондый проект дәвам итәчәк. Шәп, бит, әйеме?! Димәк, финанс яктан белемле булганнар саны тагын да артачак дигән сүз бу!
    334
    0
    0
  • 5 февраль 2020 - 16:42
    МИЛӘШ АЧЫСЫ
    Ашыкмый шул Сәвия әби: өйдә көтеп утырган кешесе, умырып эшләрдәй эше юк. Ялларда балалары килгәч, җыештырып, ашарына әзерләп китәләр. Балалары күпме генә үзләренә чакырсалар да, алар янына китеп яшисе килми аның.
    2763
    3
    41
  • 5 февраль 2020 - 16:06
    «ЧҮП УТАГАНДА ДА БУКЕТ ҖЫЯМ» яки ФЛОРИСТ – КЕМ УЛ?
    Ландышларны башка чәчкәләр белән бер букетка җыйсаң, аларның бер сәгать эчендә шиңәчәген белә идеңме? Юк?! Ә менә флорист бу һәм башка вак нюанслардан хәбәрдар булырга, ул гына да түгел, һәрдаим аларны уйлап һәм барлап йөрергә тиеш.
    360
    0
    0
  • 5 февраль 2020 - 11:36
    МӘКТӘПЛӘР КАРАНТИНГА ЯБЫЛА
    Татарстанда ОРВИ белән авыручы балалар саны көннән-көн күбәя. Бүгенге көндә Казанда ОРВИ белән чирләүчеләр дәрәҗәсе тиешле нормадан 35 процентка артыграк. 
    431
    0
    0
  • 5 февраль 2020 - 10:22
    ПЕРЬМНӘН 16 ЯШЬЛЕК РӘССАМ ЯСАГАН БИЛЛИ АЙЛИШ - VOGUE ЖУРНАЛЫ ТЫШЛЫГЫНДА
    Пермьнән 16 яшьлек үсмер ясаган Билли Айлиш портретын Vogue журналы тышлыгында бастырганнар. Әлеге номерның макеты Инстаграм челтәренә урнаштырылган. 
    319
    0
    1
Шәп укыла
  • 21 март 2021 - 10:13
    «МИН – ТЕЛЕФОН КОЛЫ...» «Мин телефонга бәйле. Бу турыда моңа кадәр үк әти-әнием, дусларым әйтә иде инде. Аларны тыңламый, ишетми идем. Хәзер моны үзем дә аңлый башладым. Чыннан да кереп китәм дә, чыга алмыйм. Көнем дә, төнем дә шул телефонда уза. Бу бәйлелектән ничек тә булса арынып буламы?»
    783
    0
    0
  • 3 апрель 2021 - 16:45
    ЭРЕМЧЕКЛЕ-БАНАНЛЫ ДЕСЕРТ Хәзер бергәләп эремчекле-бананлы десерт әзерлибез. Ул иртәнге ашка да, кичке ашка да шәп кенә булачак.
    453
    0
    0
  • 10 апрель 2021 - 10:33
    ШАМПИНЬОНЛЫ КАРАБОДАЙ. РЕЦЕПТ Дөрес тукланучылар өчен бик тәмле һәм җиңел рецепт. 20 минут эчендә әзер дә була.
    392
    0
    0

Блоглар