24 гыйнвар 2020 яңалыклары

  • 24 гыйнвар 2020 - 17:27
    2 КУРСТАН СОҢ БЕЛГЕЧЛЕКНЕ АЛЫШТЫРЫП БУЛАЧАК?
    Россия студентлары 2 курстан соң үзләренең белгечлекләрен (специальность) алыштыра алачак. Әлеге эксперимент 2021 елда старт ала.
    276
    0
    0
  • 24 гыйнвар 2020 - 16:17
    ДУСЛАР БЕЛӘН КАЙДА ОЧРЫШАРГА?/ТОП 23
    “Күптәннән Алия белән очрашкан юк”, - дип уйлап кына йөри идем. Шул ук көнне аннан хат килеп төшә: “Әйдә, күрешик әле”. Мин: “О! Әйдә! Кая барабыз?”. Ул: “Һаман кафе-мафе булмас инде, әйдә берәр оригинальрәк урын уйлыйк”, – ди. Мин чигә турысын кашып тордым-тордым да, Инстаграмдагы дусларымнан сорарга булдым. Хәзер бит бөтен мәсьәләләрне дә чишәргә шул булыша. “Дуслар белән кайда очрашырга мөмкин?” – дип тоттым да, сорадым. Шактый идеяләр яздылар. Әлеге исемлекне сезгә дә тәкъдим итим әле.
    341
    0
    0
  • 24 гыйнвар 2020 - 16:16
    «ЕЛ СТУДЕНТЫ-2019»: ГРАН-ПРИ ИЯСЕ КЕМ БУЛЫР?
    25 гыйнвар Россия студентлары көне булса, Татарстанда бу көнне – аерым бәйрәм. Ул да булса – “Ел студенты” 15нче республика премиясенең җиңүчеләрен бүләкләү тантанасы. Инде 15нче тапкыр уздырылган әлеге премия быел да искәрмә булмаячак. Гран-При иясен Татарстан Президенты Рөстәм Миңнеханов шәхсән үзе котлаячак.
    252
    0
    0
  • 24 гыйнвар 2020 - 14:38
    ИСКЕ КҮЛМӘК
    Бер атнадан шәһәрдә яшәгән балалары, машинага төялеп, тагын кайтып төште. Әнисенең хәл-әхвәлен сорашкач, Алтынчәч, зур гына төенчек чыгарып, карчыкның алдына куйды һәм бераз гаепле төс белән сүтә башлады:  − Әнкәй, иске киемнәреңне юарга алып киткән идем. Юып, үтүкләп алып кайттым. Рәнҗемә инде, ярыймы?.. 
    1375
    1
    12
  • 24 гыйнвар 2020 - 10:34
    ЧҮП-ЧАР! ТАШЛАГАНЧЫ 7 КАТ УЙЛА, БЕР ТАПКЫР ЭШКӘРТЕРГӘ ИЛТ!
    Алар өйдә калдыкларны төрләргә аерып, сәүдә үзәгенә алып килә. Чүпне бушлай тапшырыр өчен хәтта яртышар сәгать чиратта торырга да әзерләр. Кемнәр бу юләрләр, дип уйлый күрмә! Бу кешеләр, киресенчә, моны аңлы рәвештә эшли. Серне ачам: алар – икенчел чимал һәм киемнәрне тапшыра торган Мобиль пункт катнашучылары. Үзем биредә катнашып карамаган булсам, казанлыларның чүп ташлауга карата нинди фикердә булуын белмәс тә идем әле!
    339
    0
    0
Шәп укыла
  • 8 гыйнвар 2021 - 17:17
    УРЛАНГАН БӘХЕТ Нишләптер бик кәефсез уянды бүген Ләйлә. Борчылырлык урын да юк кебек, тик күңеле тыныч түгел. Гәрчә, иртәнге кояш нурлары иркәләп, назлап уятса да. 
    963
    0
    4
  • 6 гыйнвар 2021 - 14:13
    ПАНКЕЙК ПЕШЕРҮ РЕЦЕПТЫ Панкейк –Америка белене. Аны сөт белән ясыйлар, коры табада кыздыралар. Алар кабарып, йомшак булып пешә. Иртәнге аш өчен менә дигән ризык инде менә. Гадәттә, аны сироп, арахис мае, джем белән ашыйлар.
    816
    0
    2
  • 3 гыйнвар 2021 - 10:05
    «ДУСЛАРЫМ МИННӘН ЧИТЛӘШТЕ...» «Без сыйныфта 3 кенә кыз. Моңа кадәр гел дус булып, бер-беребезгә ярдәм итешеп укыдык. Быел алар икесе миннән читләште. Тәнәфестә дә гел бергә чыгып китәләр. Мин яннарына килеп утырсам, сөйләшми башлыйлар. Берәр нәрсә сорасам, теләмичә генә җавап бирәләр. Минем дә алар белән дус буласым, аралашасым килә. Нишләргә икән?» Аноним, 15 яшь
    764
    0
    0

Блоглар