14 гыйнвар 2020 яңалыклары

  • 14 гыйнвар 2020 - 18:01
    ЮТУБ КАРАУ ГОМЕРНЕ ОЗЫНАЙТА?
    9 яшьлек малай ваннада аңын җуйган әбисен үлемнән коткарган. Бу эштә аңа ютубтагы видеоларны карау ярдәм иткән.
    103
    0
    0
  • 14 гыйнвар 2020 - 17:29
    «КЫШКЫ ТЫНЛЫКНЫ САКЛЫЙМ...» – ИЛҺАМИЯ ГЫЙЗЗӘТУЛЛИНА ИҖАТЫ
    Илһамия Линар кызы Гыйззәтуллина Яшел Үзән районы  Осиново бистәсе С.К. Гыйматдинов исемендәге гимназиянең 10 сыйныфында белем ала. Фортепианода уйнау, шигырь язу, социаль челтәрләрдә ана телебездә эчтәлекле постлар язу да аның яраткан шөгыле. Иҗатка мәхәббәт дәү әтиләреннән һәм әнисеннән күчкәндер, мөгаен.
    697
    0
    0
  • 14 гыйнвар 2020 - 17:12
    ГРИПП: СИНЕ, МИНЕ САЙЛАП ТОРМЫЙ, КИЛӘ ДӘ ҖИТӘ!
    Тиздән Татарстанда грипп мәхшәре башланырга мөмкин. Яңа ел бәйрәмнәре тәмамланды, укучылар үз “эше”нә, хезмәт коллективлары үз эшенә кайтты. Димәк, вирус таралырга да сәбәпләр күп дигән сүз бу. Тик халык мәкален бераз гына үзгәртсәк, тырышкан табар, гриппны булдырмый калу җаен да табар, дип әйтеп була. Шуңа “Ялкын” бу мәхшәрдән үзеңне ничек саклап калырга икәнлеген сөйли.
    109
    0
    0
  • 14 гыйнвар 2020 - 16:15
    КАҺВӘ ҺӘМ ЭТИКЕТ
    Аның нинди генә төрләре юк. Социаль челтәрләр этикеты, туклану этикеты, сәяхәтләр этикеты, аралашу этикеты... Ә без бүген КАҺВӘ ЭЧҮ  ЭТКЕТЫ турында сөйләшик әле.  Көнең каһвәдән башлана, каһвә белән дәвам итә һәм тәмалана дамы? Ә сез аны эчүнең үз кагыйдәләре дә бар икәнен белә идегезме? Белмәсәгез, хәзер белерсез!
    110
    0
    0
  • 14 гыйнвар 2020 - 10:14
    1455 КЕШЕ 131 МИЛЛИОН СУМ СОРЫЙ!
    300 мең сумны от та, үз проектыңны рәхәтләнеп тормышка ашыр. 2019 елның декабрендә Татарстанның Яшьләр министрлыгы мондый мөмкинлекне һәркемгә бирде. Грант конкурсы дәвамында 1455 яшь татарстанлы үз проекты өчен 131 миллион сум сораган
    95
    0
    0
Шәп укыла
  • 27 март 2020 - 10:08
    ПАР БЕЛӘЗЕК Зөлхиҗҗә иртәгесен туган-тумача, дусларын, тирә-күршеләрен җыеп Коръән мәҗлесе уздырырга әзерләнә иде. Киләсе кунаклар инде чакырылган. Бик озак урын хастасы булып яткан әнисенең бакыйлыкка күчкәненә ике ел узып та киткән. Хәергә өләшәсе йомшак ак сөлгеләре күптән түрдәге тумбочка өстенә таслап куелган. Зөлхиҗҗә әнисе исән чакта да аңа гел ак төстәге күлмәкләр, яулыклар гына ала иде. Биш ел урында ятты карчык.
    4300
    0
    82
  • 18 март 2020 - 15:36
    ТӘҮГЕ МӘХӘББӘТ Ә мәхәббәт дигәнең буйга-сынга карыймы соң? Ул бит буйга гына түгел, яшькә дә карамый. Мәхәббәт үтмәслек киртәләр юк. Ә тәүге сөю бигрәк тә...Ә Зөлфәтнең йөрәгендә әле бу саф тойгының бөреләнеп чәчәк атар чагы гына. Унҗиде яшь... Гомернең иң матур, иң кадерле чагы икәнлеген без бик күп еллар үткәч кенә аңлыйбыз шул. Мәңгегә шулай яшь, матур, дәртле булырбыз кебек.
    3581
    0
    32
  • 24 март 2020 - 16:21
    ҮЗ ЯЛГЫШЫМ, ҮЗ ЯЗМЫШЫМ Рәмилә, уйларыннан арынып, наушнигын салды да кызының бүлмәсенә керде. Индира скайптан Марс белән аралаша иде. Шулай да әнисен күргәч, экранны сүндереп куйды. Рәмиләнең Хәбир турында бик сорыйсы килә иде. Әмма сүзне башка яктан башлады: “Син, кызым, дәү әниең белән алай дорфа сөйләшмә, ярыймы. Ул бит сиңа яхшылык кына тели”. Әнисенең бу сүзләре ачуын китердеме, Индира йөзен чытты: “Әни, син ул җен карчыгына буйсынып, үзеңне ирдән, мине әтидән яздырдың! Сез икегез дә аның корбаны!
    3438
    0
    33

Блоглар