14 гыйнвар 2020 яңалыклары

  • 14 гыйнвар 2020 - 18:01
    ЮТУБ КАРАУ ГОМЕРНЕ ОЗЫНАЙТА?
    9 яшьлек малай ваннада аңын җуйган әбисен үлемнән коткарган. Бу эштә аңа ютубтагы видеоларны карау ярдәм иткән.
    61
    0
    0
  • 14 гыйнвар 2020 - 17:29
    «КЫШКЫ ТЫНЛЫКНЫ САКЛЫЙМ...» – ИЛҺАМИЯ ГЫЙЗЗӘТУЛЛИНА ИҖАТЫ
    Илһамия Линар кызы Гыйззәтуллина Яшел Үзән районы  Осиново бистәсе С.К. Гыйматдинов исемендәге гимназиянең 10 сыйныфында белем ала. Фортепианода уйнау, шигырь язу, социаль челтәрләрдә ана телебездә эчтәлекле постлар язу да аның яраткан шөгыле. Иҗатка мәхәббәт дәү әтиләреннән һәм әнисеннән күчкәндер, мөгаен.
    528
    0
    0
  • 14 гыйнвар 2020 - 17:12
    ГРИПП: СИНЕ, МИНЕ САЙЛАП ТОРМЫЙ, КИЛӘ ДӘ ҖИТӘ!
    Тиздән Татарстанда грипп мәхшәре башланырга мөмкин. Яңа ел бәйрәмнәре тәмамланды, укучылар үз “эше”нә, хезмәт коллективлары үз эшенә кайтты. Димәк, вирус таралырга да сәбәпләр күп дигән сүз бу. Тик халык мәкален бераз гына үзгәртсәк, тырышкан табар, гриппны булдырмый калу җаен да табар, дип әйтеп була. Шуңа “Ялкын” бу мәхшәрдән үзеңне ничек саклап калырга икәнлеген сөйли.
    68
    0
    0
  • 14 гыйнвар 2020 - 16:15
    КАҺВӘ ҺӘМ ЭТИКЕТ
    Аның нинди генә төрләре юк. Социаль челтәрләр этикеты, туклану этикеты, сәяхәтләр этикеты, аралашу этикеты... Ә без бүген КАҺВӘ ЭЧҮ  ЭТКЕТЫ турында сөйләшик әле.  Көнең каһвәдән башлана, каһвә белән дәвам итә һәм тәмалана дамы? Ә сез аны эчүнең үз кагыйдәләре дә бар икәнен белә идегезме? Белмәсәгез, хәзер белерсез!
    70
    0
    0
  • 14 гыйнвар 2020 - 10:14
    1455 КЕШЕ 131 МИЛЛИОН СУМ СОРЫЙ!
    300 мең сумны от та, үз проектыңны рәхәтләнеп тормышка ашыр. 2019 елның декабрендә Татарстанның Яшьләр министрлыгы мондый мөмкинлекне һәркемгә бирде. Грант конкурсы дәвамында 1455 яшь татарстанлы үз проекты өчен 131 миллион сум сораган
    53
    0
    0
Шәп укыла
  • 3 гыйнвар 2020 - 13:07
    ҮГИ ӘНИ Чит авылга килен булып төшкәч, ут күршем дә, киңәшчем, таянычым да Әминә апа булды. Җор күңелле, шатланып, җырлап кына йөри торган апа иде ул. Өч улының өзелеп яраткан әнисе, Ядъкәр абыйның тугрылыклы хатыны иде.
    5060
    2
    80
  • 7 гыйнвар 2020 - 22:36
    ӨЧ ТУГАН − Кызым, йонны алай тарткалама, сузгалама, ярыймы? Менә болай көйләп кенә, аермый гына яз.  Алай өзгәләп бетергәч, ничек  аны җепкә оештырырга, ничек  эрләргә була? Оекбашсыз каласың бит! Нәни куллары белән йон язып утырган Лилия, әнисе күрсәткәнчә эшләргә тырышса да, онытылып китеп уйный башлый.
    4611
    3
    69
  • 13 гыйнвар 2020 - 17:12
    ГОМЕРЛЕ КОЕ “Авылыбызның бер чишмәсе миңа аеруча якын, – дип сөйләп китте, ике ел элек кенә бакча күршебез булып киткән Наилә апа. Дөресрәге, авылдан бераз читтәрәк ул, урман юлы буенда. Ата-бабаларның чишмәне “Гомерле кое” дип атаулары юктан гына булмагандыр – авылыбызның озын гомерле кешеләре байтак. Гадәттә коены – кое диләр, чишмәне – чишмә. Нишләп “Гомерле чишмә” түгел?
    4273
    2
    48

Блоглар
  • 28 ноябрь 2019 - 16:46
    СИН КАҺВӘНЕ ДӨРЕС ЭЧӘСЕҢМЕ?
    Юк, дустым, мин сине ничек дөрес итеп чокыр тотарга, матур итеп эчәргә өйрәтмим, анысын син миннән башка да яхшы беләсеңдер. Сүз бераз башка әйбер хакында.
    Гүзәл Закирова
    505
    0
    0