14 гыйнвар 2020 яңалыклары

  • 14 гыйнвар 2020 - 18:01
    ЮТУБ КАРАУ ГОМЕРНЕ ОЗЫНАЙТА?
    9 яшьлек малай ваннада аңын җуйган әбисен үлемнән коткарган. Бу эштә аңа ютубтагы видеоларны карау ярдәм иткән.
    290
    0
    0
  • 14 гыйнвар 2020 - 17:29
    «КЫШКЫ ТЫНЛЫКНЫ САКЛЫЙМ...» – ИЛҺАМИЯ ГЫЙЗЗӘТУЛЛИНА ИҖАТЫ
    Илһамия Линар кызы Гыйззәтуллина Яшел Үзән районы  Осиново бистәсе С.К. Гыйматдинов исемендәге гимназиянең 10 сыйныфында белем ала. Фортепианода уйнау, шигырь язу, социаль челтәрләрдә ана телебездә эчтәлекле постлар язу да аның яраткан шөгыле. Иҗатка мәхәббәт дәү әтиләреннән һәм әнисеннән күчкәндер, мөгаен.
    992
    0
    0
  • 14 гыйнвар 2020 - 17:12
    ГРИПП: СИНЕ, МИНЕ САЙЛАП ТОРМЫЙ, КИЛӘ ДӘ ҖИТӘ!
    Тиздән Татарстанда грипп мәхшәре башланырга мөмкин. Яңа ел бәйрәмнәре тәмамланды, укучылар үз “эше”нә, хезмәт коллективлары үз эшенә кайтты. Димәк, вирус таралырга да сәбәпләр күп дигән сүз бу. Тик халык мәкален бераз гына үзгәртсәк, тырышкан табар, гриппны булдырмый калу җаен да табар, дип әйтеп була. Шуңа “Ялкын” бу мәхшәрдән үзеңне ничек саклап калырга икәнлеген сөйли.
    301
    0
    0
  • 14 гыйнвар 2020 - 16:15
    КАҺВӘ ҺӘМ ЭТИКЕТ
    Аның нинди генә төрләре юк. Социаль челтәрләр этикеты, туклану этикеты, сәяхәтләр этикеты, аралашу этикеты... Ә без бүген КАҺВӘ ЭЧҮ  ЭТКЕТЫ турында сөйләшик әле.  Көнең каһвәдән башлана, каһвә белән дәвам итә һәм тәмалана дамы? Ә сез аны эчүнең үз кагыйдәләре дә бар икәнен белә идегезме? Белмәсәгез, хәзер белерсез!
    316
    0
    0
  • 14 гыйнвар 2020 - 10:14
    1455 КЕШЕ 131 МИЛЛИОН СУМ СОРЫЙ!
    300 мең сумны от та, үз проектыңны рәхәтләнеп тормышка ашыр. 2019 елның декабрендә Татарстанның Яшьләр министрлыгы мондый мөмкинлекне һәркемгә бирде. Грант конкурсы дәвамында 1455 яшь татарстанлы үз проекты өчен 131 миллион сум сораган
    274
    0
    0
Шәп укыла
  • 8 гыйнвар 2021 - 17:17
    УРЛАНГАН БӘХЕТ Нишләптер бик кәефсез уянды бүген Ләйлә. Борчылырлык урын да юк кебек, тик күңеле тыныч түгел. Гәрчә, иртәнге кояш нурлары иркәләп, назлап уятса да. 
    1132
    0
    4
  • 3 гыйнвар 2021 - 10:05
    «ДУСЛАРЫМ МИННӘН ЧИТЛӘШТЕ...» «Без сыйныфта 3 кенә кыз. Моңа кадәр гел дус булып, бер-беребезгә ярдәм итешеп укыдык. Быел алар икесе миннән читләште. Тәнәфестә дә гел бергә чыгып китәләр. Мин яннарына килеп утырсам, сөйләшми башлыйлар. Берәр нәрсә сорасам, теләмичә генә җавап бирәләр. Минем дә алар белән дус буласым, аралашасым килә. Нишләргә икән?» Аноним, 15 яшь
    921
    0
    0
  • 6 гыйнвар 2021 - 14:13
    ПАНКЕЙК ПЕШЕРҮ РЕЦЕПТЫ Панкейк –Америка белене. Аны сөт белән ясыйлар, коры табада кыздыралар. Алар кабарып, йомшак булып пешә. Иртәнге аш өчен менә дигән ризык инде менә. Гадәттә, аны сироп, арахис мае, джем белән ашыйлар.
    845
    0
    2

Блоглар