28 декабрь 2019 яңалыклары

  • 28 декабрь 2019 - 14:59
    БЫЕЛ КАР ЯВАМЫ, ЮКМЫ?
    Тиздән явачак... Синоптиклар инде якынча бер ай дәвамында карсызлыктан “интеккән” халыкны шулай дип юаталар. Менә тагын күптән көтелгән кар 31 е көнне явачак дип ышандыралар.
    389
    0
    0
  • 28 декабрь 2019 - 14:41
    Р. МИҢНЕХАНОВ ЯНГЫН СҮНДЕРҮ БҮЛЕГЕН КҮРЕРЕГӘ ТЕЛӘГӘН МАЛАЙНЫҢ ТЕЛӘГЕН ЧЫНГА АШЫРДЫ
    Бүген 28нче декабрь көнне Татарстан Республикасы Президенты Рөстәм Миңнеханов Алабугадан алты яшьлек Данисның янгын сүндерү бүлеген күрү теләген чынга ашырды.
    362
    0
    0
  • 28 декабрь 2019 - 14:18
    ЯҢА ЕЛ ТУРЫНДА ШИГЫРЬЛӘР
    Буең белән түгел син. Эшең белән олы бул. Һәр кешенең гел көткән Иң бәхетле елы бул.
    585
    0
    0
  • 28 декабрь 2019 - 12:07
    ЙОМГАКЛАУ ИНШАСЫНДА ИҢ ПОПУЛЯР ТЕМАЛАР НИНДИ?
    Россия мәгариф өлкәсендә күзәтчелек идарәсе 2019 елда 11 нче сыйныф укучылары язган йомгаклау иншасына нәтиҗәләр ясады. Укучыларның 98 проценты иншаны уңышлы тапшырган.
    360
    0
    0
  • 28 декабрь 2019 - 12:00
    КОНКУРС: «ИҢ МАТУР ЧЫРШЫ»
    Тиздән иң көтеп алынган бәйрәмнәрнең берсе – Яңа ел! Ә димәк, тылсым, мандариннар һә-әм... ЧЫРШЫ! Ә без иң матур чыршыны эзлибез, ярдәм итәрсең бит?
    391
    0
    0
  • 28 декабрь 2019 - 09:22
    КЫШКЫ ТРАВМАТИЗМ: НИЧЕК САКЛАНЫРГА?
    Яңа ел җитүен түземсезләнеп көтәбез. Тик кайвакыт бәйрәмнәр җитүе күңелсез вакыйгаларга да китерә ала. Моңа юл-тротуарларның – бозлы шугалак, кар астында нәрсә бар икәнен белмичә, шунда басу тора. Яңа ел алды, кышкы каникуллар исән-имин узып китсен өчен, нишләргә соң?
    295
    0
    0
Шәп укыла
  • 2 ноябрь 2020 - 11:38
    ЙӨРӘК БИТ УЛ! – Моңарчы ашларыңны бүлмәңә ташып, сине кадерләп кенә тордык, инде үзеңә барып ашарга туры килер, – диде табиб, елмаеп. Кулыннан тотып диваннан торгызды да бүлмә буйлап йөртеп карады. Аякларының хәлсезлеге бер нәрсә – йөри-йөри ныгыр, ә менә тын кысылуы, йөрәк хәлсезлеге белән нишләргә?
    730
    0
    6
  • 10 ноябрь 2020 - 15:12
    ЯШЕЛ КАР Әхмәт яшь чагында ук дуамаллыгы белән сукыр авыл мулласының да күзен ачкан егет. Юкны сөйләмә инде, дуамаллык белән генә ачыла торган булсамы, дөнья  йөзен бер күрер өчен тилмереп яшәүчеләр шулкадәр дә күп булмас иде. Никадәр егет асыллары үзләренең сөйгәннәрен күрер өчен нинди генә дуамаллыклар кылмас иде икән.
    653
    0
    3
  • 25 октябрь 2020 - 09:00
    ӘТИЛЕ ЯТИМ Кояшның тәрәз аша чекерәеп карап торган нуры уятты мине. «Озаграк йокланылган икән шул, ял көне булгач, бераз иркәләнеп ятсаң да берни булмас», – дип икенче ягыма борылып яттым. Йоклап китеп булмый, күзем тәрәзәгә төште.
    471
    0
    0

Блоглар