4 декабрь 2019 яңалыклары

  • 4 декабрь 2019 - 18:00
    ЧИЯЛӘНГӘН ТӨЕН
    Ата-ана өенә кайтып керүдән дә күңеллерәк ни бар икән тагы... Капка келәсенә үрелергә өлгермисең, болдырга чыгып җиткән әни тавышын ишетәсең: «Балакаем...». Ул да булмый, бакча ягыннан кулына бер учлам кычыткан, урак тоткан әти күренә. Ул инде сабыррак, ләкин барыбер шатлыгын яшерә алмый, әни алъяпкыч итәген сыпыргалап торганда, хәл-әхвәлләрне белешеп, бер-ике сорау бирергә өлгерә. Шунда гына иркен итеп сулыш аласың: «Исән-саулар...».
    1682
    1
    17
  • 4 декабрь 2019 - 15:53
    КӨРӘШНЕҢ «ЯКТЫ» КИЛӘЧӘГЕН УЙЛАП...
    Телефонның зарядкасы иртәнгә кадәр җитәрме икән? Төнлә сүнеп, "таң әтәченең" чит телдә кычкырып җырлаган тавышын ишетми калсам, көрәш ярышына соңаруым бар бит! Бер сәгатькә иртәрәк килеп, иң яхшы урынны сайларга (каһәр, иртәнге алтыда ачылачак кассага чират алырга онытылган), аннары көрәшчеләрнең ярыш алдыннан уздыра торган "разминка"ларына да  күз кырые белән генә булса да карыйсы иде бит!
    1115
    1
    10
  • 4 декабрь 2019 - 15:39
    ТЕШНЕ ЕШ ЧИСТАРТСАҢ, НӘРСӘ БУЛА?
    “Тешең агара, тешләрең сәламәт була” диярсез. Юк, шул. Тешне еш чистартуның йөрәк-кан тамыры системасына да йогынтысы бар икән. Яхшымы, начармы?
    458
    0
    0
  • 4 декабрь 2019 - 15:23
    КЕМНӘРГӘ ХӨРМӘ АШАРГА ЯРАМЫЙ?
    Декабрь – хөрмә ае. Хөрмә витаминнарга бай, иммунитетны ныгыта, сәламәтлеккә яхшы йогынты ясый. Тик кайберәүләргә аны ашау, киресенчә, зыян салырга мөмкин. Әйе, күпләрнең яраткан җиләк-җимеше – хөрмәне кайбер кешеләргә ашарга ярамый. Нәкъ менә кемнәргә икәнен хәзер сөйлибез.
    390
    0
    0
  • 4 декабрь 2019 - 11:40
    ИҢ ЯХШЫ ВОЛОНТЕРЛАР КЕМНӘР?
    Алар, кырык эшен кырык якка ташлап, ярдәмгә килергә әзер. Башкаларга ярдәм итәргә дигәндә, утка-суга керергә дә мөмкиннәр. Кемнәр соң алар? Бу – ирекле булышчылар, ягъни волонтерлар!
    376
    0
    0
  • 4 декабрь 2019 - 11:36
    ТАТАРСТАН ЧАҢГЫЧЫЛАРЫ ЯҢА ҮРЛӘР ЯУЛЫЙ
    Кичә 3нче декабрьдә Хакасия республикасында «Хакасия Кубогы» россиякүләм чаңгы ярышлары тәмамланды. Анда Татарстан спортчылары да катнашып, бик яхшы нәтиҗәләр күрсәтте. Алар барлыгы 2 алтын, 3 көмеш һәм 2 бронза медаль яулауга иреште.
    394
    0
    0
Шәп укыла
  • 6 февраль 2021 - 10:39
    ЧӘЧӘКТӘН КАЙТКАН ТӨН Язгы суларны чупыр-чупыр китереп, иптәш кызым белән аның авылына кайтып киләбез. Инде карлар эреп беткән диярлек. Анда-санда тишелеп чыккан үги ана яфраклары баеп барган кояшка сары чәчәкләрен сузган. Язның беренче шытымнарын өзәргә кул бармый. Җанда эчке бер рәхәтлек. Шушы сары чәчәкләр, сап-сары кояш, иптәш кызымның сап-сары кофтасы шул рәхәтлеккә туры килә торган саф төсләр сирпи.
    1346
    0
    6
  • 5 февраль 2021 - 13:01
    ЯЛЛАРДА КЕКС ПЕШЕРӘБЕЗ! Якыннарыңны берәр тәмле әйбер пешереп сыйла әле әйдә! Бездән рецепт!
    457
    0
    0
  • 10 февраль 2021 - 15:15
    6 ТӨРЛЕ СЭНДВИЧ РЕЦЕПТЫ Аны өйдә утырып ашарга да, тегендә яки монда үзең белән эләктереп барырга да җайлы. Бүген без сезгә сэндвич рецептлары тәкъдим итәбез.
    429
    0
    0

Блоглар