14 ноябрь 2019 яңалыклары

  • 14 ноябрь 2019 - 17:31
    «ШАЯН-ТВ» ТЕЛЕКАНАЛЫНЫҢ ЯШЬ КОРРЕСПОНДЕНТЛАРЫ РФ ДӘҮЛӘТ ДУМАСЫ ДЕПУТАТЛАРЫ БЕЛӘН ОЧРАШТЫ
    "ШАЯН-ТВ" балалар телеканалының яшь корреспондентлары Мәскәүдә кунак булды. Бу турыда телеканалның баш редакторы Рамилә Сәхәбетдинова хәбәр итә:
    391
    0
    0
  • 14 ноябрь 2019 - 16:19
    БАЛАМ-БАГАЛМАМ
    – Әнием, әнием! Син мине ишетәсеңме? Мин сине бик сагындым! Кадрия күзен йомды. Кинәт якты нурдай сөйкемле кызчык пәйда булды. Үзе шундый сөйкемле елмая. Кадрия аны таныды. Бу – ул, аның төшенә кереп бимазалаган нарасый иде...
    2546
    0
    20
  • 14 ноябрь 2019 - 15:47
    «ТАТАРЧА ДИКТАНТЫ»ны КЕМ – «5»легә, КЕМ «2»легә ЯЗГАН?
    19 октябрьдә узган “Татарча диктант”ның нәтиҗәләре билгеле булды. Аны язучыларның 39 проценты – “4”ле, 25 проценты “3”ле алган. КФУның Филология һәм мәдәниятара багланышлар институтында диктантка нәтиҗә ясадылар.
    397
    0
    0
  • 14 ноябрь 2019 - 15:45
    9 СЫЙНЫФТАН СОҢ ЧИТ ТЕЛДӘН ИМТИХАН БУЛАЧАКМЫ?
    Белүебезчә, тиздән 11 сыйныф укучылары чит телдән БДИ тапышра башлаячак. Бу яңалык 9 сыйныфларга да кагыламы?
    442
    0
    0
  • 14 ноябрь 2019 - 14:20
    «ГЕРОИСТОРИЙ» – КФУда ЯҢА ЧЕМПИОНАТ
    Аудитория алдында чыгыш ясый алу сәләте һәркемгә дә бирелми. Әмма бу күнекмәне үзеңдә үстереп була. КФУда да шул уңайдан яңа проект – сторителлинг буенча чемпионат башланып китте. Ул студентларны интеллектуаль, иҗади, эстетик яктан үстерер өчен оештырыла.
    396
    0
    0
  • 14 ноябрь 2019 - 13:40
    РОССИЯНЕҢ ИҢ КЫЙММӘТЛЕ 10 УКУ ЙОРТЫ
    Оксфордта уку өчен елына 2-3 миллион түләсәләр, Стэнфордда бер миллионнан артык акча чыгарып бирергә туры килә. Казан федераль университетында гына да бәяләр көннән көн арта. Россиянең иң кыймәт югары уку йортлары исемлегенә кайсылары керә? Аларда укыр өчен күпме акча кирәк?
    555
    0
    0
Шәп укыла
  • 17 март 2021 - 10:43
    ИКӘҮ ЭЧМӘГӘН ЧӘЙЛӘР – Әй, Кар кызы! Кая, бир сумкаңны, озатып куйыйм үзеңне! – Артыннан куып җиткән таныш түгел егетнең сүзләреннән Сәмирә башта сискәнеп китте. Ләкин алай да сер бирмәгәндәй кыланды:  – Миңа ерак түгел, монда гына... Мәшәкатьләнмә, Кыш бабай, – диде. 
    1739
    0
    6
  • 21 март 2021 - 10:13
    «МИН – ТЕЛЕФОН КОЛЫ...» «Мин телефонга бәйле. Бу турыда моңа кадәр үк әти-әнием, дусларым әйтә иде инде. Аларны тыңламый, ишетми идем. Хәзер моны үзем дә аңлый башладым. Чыннан да кереп китәм дә, чыга алмыйм. Көнем дә, төнем дә шул телефонда уза. Бу бәйлелектән ничек тә булса арынып буламы?»
    703
    0
    0
  • 17 март 2021 - 13:39
    СЫРЛЫ ШАМПИНЬОННАР РЕЦЕПТЫ Бу гади һәм бик туклыклы ризык. Өстәлдән иң беренче булып аны сыпырталар. Нәрсәләр кирәк була?
    548
    0
    0

Блоглар