8 ноябрь 2019 яңалыклары

  • 8 ноябрь 2019 - 20:04
    ХИКМӘТЛЕ ТУГАН КӨН
    Гадәтенчә, тәрәзә аша урамга күз салган иде: имәнеп китте, нәкъ аның өе турысында кара каурыйлы, соры муенлы берничә чәүкә, чыр-чу килеп, нәрсәдер бүлешә, чукыша иде. Миңниса карчык, аларны куып тарату нияте белән, тиз генә чөйдә эленеп торган озын зәңгәр курткасын киде дә урамга чыгып китте. Берочтан кибеткә дә кереп чыгармын дип, кулына чүпрәк сумкасын да алды.
    1187
    0
    14
  • 8 ноябрь 2019 - 17:23
    КАЗАН СТУДОТРЯДЫ КОМИССАРЫ ПУТИН БЕЛӘН ОЧРАШКАН
    Казан дәүләт архитектура-төзелеш университеты студенты, “Барс” студентлар сервис отряды комиссары Россия Президенты Владимир Путин белән очрашкан.
    331
    0
    0
  • 8 ноябрь 2019 - 16:50
    ЯШЬЛӘР СӘЯСӘТЕНЕҢ КАЙСЫ ПРОЕКТЫ ӘҺӘМИЯТЛЕРӘК, СИН ДӘ ТАВЫШ БИР!
    Татарстанлылар Яшьләр министрлыгының өстенлекле максат-бурычлары өчен тавыш бирә. Әлеге эшне Дәүләт хезмәтләре порталында башкарырга мөмкин.
    283
    0
    0
  • 8 ноябрь 2019 - 16:31
    АВЫР ЧОР ҺӘМ ҮЗБӘЯ: ЯШҮСМЕРЛӘРГӘ КИҢӘШЛӘР
    Баласының максатчан, кыю, үз-үзенә ышанган булуын кайсы гына әти-әни теләми икән? Бу сыйфатлардан башка олы тормышта үз урыныңны табу шактый кыен, һәм шуңа күрә әлеге сыйфатларны үзеңдә тәрбияләргә кирәк. Тик ничек?
    292
    0
    0
  • 8 ноябрь 2019 - 15:17
    КАБАКТАН СОК
    Кабак – үзе зур, үзе чибәр, үзе шундый туклыклы! Ниләр генә әзерләмиләр кабактан. Бөккән дисеңме, бәлеш дисеңме... Тик бу юлы без сезгә үзенчәлеклерәк рецепт тәкъдим итәбез, кабактан сок әзерләп караганыгыз юктыр әле? Ә сез ясап карагыз әле, искиткеч тәмле эчемлек!
    133
    0
    0
  • 8 ноябрь 2019 - 14:04
    ИМТИХАНГА ИНТЕРНЕТ ӘЗЕРЛИ
    Бердәм дәүләт имтиханына һәм Төп дәүләт имтиханына әзерлекләр гөрләп бара бара. Кемдер инде күптәннән репетитор белән шөгыльләнә, ә кемдер... Бер дә кайгырмагыз, имтиханнарга әзерләнү өчен хәзер мөмкинлекләр күп, һәм алар төрле.
    336
    0
    0
Шәп укыла
  • 29 октябрь 2019 - 12:48
    ХУШЫГЫЗ, КЕШЕЛӘР! Исәнмесез, кешеләр? Көндәлегемне мондый сүзләр белән башлавыма аптырамагыз. Ни өчен икәнен аңлатып тормыйм. Кызыксынып укый калсагыз, барысына да үзегез төшенерсез. Көндәлегемә «Хушыгыз, кешеләр!» дип исем биргәнем өчен ачуланмагыз, зинһар! Башка исем уйлап таба алмадым.
    7931
    3
    73
  • 23 октябрь 2019 - 19:52
    ТАШЛАНДЫК БАЛА Фәнис беркөн сменалап эшләгән эшеннән чыккач, кибеткә кереп, хатыны кушкан әйберләрне сатып алды да, ашыга-ашыга өенә атлады. Яшәгән йортына җитәрәк, аңа урам аша кемдер исеме белән дәште. Борылып караса, Фәнискә кулын болгый-болгый, ике еллап элек бергә эшләгән Фәһим басып тора.
    6464
    3
    128
  • 24 октябрь 2019 - 15:03
    ЙОЛДЫЗКАЙ ...Мал-туарга кышкылыкка печән әзерләп, утын әзерләп, бакча үстереп, җәй үткәне сизелми дә калды. Ярый, үсеп килүче ике уллары бар ярдәмгә. Әнә беренче кар да төшкәли җиргә... Рифаты, аллабирса, киләсе елга мәктәпне бетерә. Илфатның тагын ике ел укыйсы бар. Заманында гөрләп торган колхоз хуҗалыгы соңгы елларда таркалады.
    4346
    0
    59

Блоглар