31 октябрь 2019 яңалыклары

  • 31 октябрь 2019 - 16:39
    «БИКАФЕСТ»та КАТНАШЫРГА АШЫК!
    “БикаФест” - “Сәләт” клубы һәм “Сәләт” яшьләр иҗтимагый фонды тарафыннан Татарстан Республикасы Яшьләр эшләре министрлыгы белән берлектә оештырыла торган республикакүләм музыкаль-поэтик фестиваль. Ул инде 2001 елдан бирле уздырыла.
    482
    0
    0
  • 31 октябрь 2019 - 16:24
    СӘЛАМӘТЛЕГЕҢ ҮЗ КУЛЫҢДА: НИШЛӘРГӘ?
    Һәр бәйрәм саен “иң мөһиме – сәламәтлек, ул булмаса берни дә булмый” дип юкка гына теләк теләмиләр. Иң зур байлыгыбыз – сәламәтлекне бүгеннән үк кайгыртыйк әле, дуслар. Ничекме? Хәзер сөйлибез.
    637
    0
    0
  • 31 октябрь 2019 - 15:20
    ӘХӘТ БАТЫР
    Сугыш алды елларында исеме халык теленнән төшмәгән Минҗан батыр! Түбән Аты Гыймай, Бәрәскә Хафиз һәм Күкчә Минҗан батыр! Ул чорда бу өч исем гел янәшә аталды. Халык Сабантуйларына беренче чиратта нәкъ менә шушы өч пәһлеванның көрәшкәнен карарга килә иде. Әхәт, данлыклы көрәшче турында күбрәк белергә теләп, Җәләй абыйсына сорау арты сорау яудырды
    1491
    0
    3
  • 31 октябрь 2019 - 14:23
    КАЙСЫ ПРОФЕССИЯ ВӘКИЛЛӘРЕ ИҢ БӘХЕТЛЕ КЕШЕЛӘР?
    Россиядәге иң бәхетле хезмәткәрләр Ханты-Мансийск автоном округында, ә иң бәхетсезләре – Ставрополь краенда яши икән.
    386
    0
    0
  • 31 октябрь 2019 - 11:54
    КАЗАНДА ЯҢА ЭКОҮЗӘК: КАЙДА?
    Татарстан башкаласында яңа экоүзәк пәйда булачак. Ул Космонавтлар урамында урнашкан хәзерге балалар экология-биология үзәге урынында урнашачак. Әлеге оешма 1984нче елдан бирле эшли. Яңа үзәкнең проекты “Татинвестгражданпроект” тарафыннан эшләнелгән.
    363
    0
    0
  • 31 октябрь 2019 - 11:37
    КИЛӘЧӘКТӘ КАЙСЫ ҺӨНӘРЛӘРГӘ ИХТЫЯҖ БУЛАЧАК? (ИСЕМЛЕК)
    Киләсе берничә елда Россиядә массалы профессияләргә ихтыяҗ зур булачак. Алар арасында укытучы, бухгалтер, электрогаз эретеп ябыштыручы, пешерүче, кондитер, токарь, насос җайланмалары машинисты, лифтлар буенча электр механигы, официант һәм бармен бар. Моның турында RT басмасы хәбәр итә.
    397
    0
    0
  • 31 октябрь 2019 - 09:59
    ВАКАНСИЯ: СӘЯХӘТ ИТКӘН ӨЧЕН 2 МИЛЛИОН!
    Wowcher Британия компаниясе үзенең сайтында яңа вакансия урнаштырган: алар сәяхәтче эзлиләр. Хезмәт хакы елына 2 миллионнан артык булыр дип көтелә.
    346
    0
    0
  • 31 октябрь 2019 - 07:13
    ТОРМЫШЫҢДА ТӘРТИП УРНАШТЫРУ СЕРЛӘРЕ
    Тормышта синең белән булган хәлләрдән кайчак утырып еларга гына кала. Бу – синең дөрес юлда булмавыңны һәм нәрсәнедер дөрес эшләмәвеңне аңлата. Моны хәл итәргә вакыт!
    594
    0
    0
Шәп укыла
  • 6 гыйнвар 2021 - 14:13
    ПАНКЕЙК ПЕШЕРҮ РЕЦЕПТЫ Панкейк –Америка белене. Аны сөт белән ясыйлар, коры табада кыздыралар. Алар кабарып, йомшак булып пешә. Иртәнге аш өчен менә дигән ризык инде менә. Гадәттә, аны сироп, арахис мае, джем белән ашыйлар.
    752
    0
    2
  • 8 гыйнвар 2021 - 17:17
    УРЛАНГАН БӘХЕТ Нишләптер бик кәефсез уянды бүген Ләйлә. Борчылырлык урын да юк кебек, тик күңеле тыныч түгел. Гәрчә, иртәнге кояш нурлары иркәләп, назлап уятса да. 
    752
    0
    4
  • 19 декабрь 2020 - 10:35
    «ТАШБАКА»: БАЛЫК ПИРОГЫ РЕЦЕПТЫ Бу пирог һәркемнең йөрәген яуларга сәләтле. Әллә ни күп әйбер дә кирәкми!
    625
    0
    0

Блоглар