22 октябрь 2019 яңалыклары

  • 22 октябрь 2019 - 17:30
    «МИНЕМ УКЫТУЧЫМ – ИҢ ШӘБЕ!»: ҖИҢҮЧЕЛӘРНЕ БҮЛӘКЛӘҮ (ФОТОРЕПОРТАЖ)
    «Минем укытучым – иң шәбе» конкурсын күпләр күзәтеп, карап барды. Һәм, ниһаять, без бүген җиңүчеләребез белән күрешеп, аларга истәлекле бүләкләребезне тапшырдык. Ә бүләкләр, чыннан да, шәп иде!
    910
    0
    3
  • 22 октябрь 2019 - 15:55
    МИН КӨТӘМ...
    Инде балалар да: “Әти кайда?”, - дип сорашмыйлар. Әтиләренең кинәт югалуына күнделәр, булса кирәк. Башта, әти кайтсын! дип аунап елаган Земфирасы да хәзер әтисе турында сүз чыкса, карашын аска гына төшерә.
    3653
    3
    41
  • 22 октябрь 2019 - 14:24
    «КАРИЕВ»та ЯҢА СПЕКТАКЛЬ: «СӘЛАМ, АКТӘПИ»
    “Сәлам, Актәпи!” – апрель аенда узган “TAMGA” режиссерлык лабораториясе нәтиҗәсендә сайлап алынган эскизларның берсе. Әсәрнең авторы – Александра Сальникова. Татар теленә аны Халисә Уразова тәрҗемә иткән.  Режиссеры – Александра Ловянникова.
    1059
    0
    0
  • 22 октябрь 2019 - 12:43
    КӨЗГЕ ДЕПРЕССИЯНЕ ҖИҢӘР ӨЧЕН 4 КИҢӘШ
    Көзге елак көннәрдә күпләрне хәлсезлек баса.  Апатия, кәефсезлек, депрессия тамыр җәя башлый. Әмма бу әле сузылып елап ятарга дигән сүз түгел. Бу депрессия дигән зәхмәтне куып тарата торган менә дигән чаралар бар бит! Яхшы кәефне кире кайтарабызмы? Киттек!
    696
    0
    0
  • 22 октябрь 2019 - 12:40
    “КОМ МЮЗИКЛЫ”: ӘКИЯТ КОМЛЫ АНИМАЦИЯДӘН БАШЛАНА!
    Сер түгел, балаларны сәнгать белән кызыксындырыр өчен, мавыктыргыч итеп җәлеп иткән ысуллар кирәк. Классик сәнгать, бер караганда, күңелсез кебек тоелса да, аны да сабыйларга менә дигән “кәнфит” итеп тәкъдим итеп була. Һәм бу инде “Тыштан ялтырый, эчтән калтырый” дигән мәкальгә туры килми. Чөнки югары дәрәҗәдәге сәнгатьнең тышкы ягы да, эчке “күңеле” дә мәгънәле һәм гүзәл.
    719
    0
    0
  • 22 октябрь 2019 - 11:15
    «НИГӘ МИҢА БАСЫМ ЯСЫЙЛАР?» яки БДИ АЛДЫННАН ИҢ ЗУР КУРКУ
    Укучы алтын медальгә барса да, имтиханнарга яхшылап әзерләнсә дә, ул әле борчылмый, дигән сүз түгел. Мәктәптә укытучылар һәм укучылар тарафыннан басым, вакыт тарлыгы һәм хаталанудан курку – балага үзе аша үткәрергә туры килгән төп кыенлыклар әнә шулар.
    524
    0
    0
Шәп укыла
  • 6 февраль 2021 - 10:39
    ЧӘЧӘКТӘН КАЙТКАН ТӨН Язгы суларны чупыр-чупыр китереп, иптәш кызым белән аның авылына кайтып киләбез. Инде карлар эреп беткән диярлек. Анда-санда тишелеп чыккан үги ана яфраклары баеп барган кояшка сары чәчәкләрен сузган. Язның беренче шытымнарын өзәргә кул бармый. Җанда эчке бер рәхәтлек. Шушы сары чәчәкләр, сап-сары кояш, иптәш кызымның сап-сары кофтасы шул рәхәтлеккә туры килә торган саф төсләр сирпи.
    1346
    0
    6
  • 5 февраль 2021 - 13:01
    ЯЛЛАРДА КЕКС ПЕШЕРӘБЕЗ! Якыннарыңны берәр тәмле әйбер пешереп сыйла әле әйдә! Бездән рецепт!
    457
    0
    0
  • 10 февраль 2021 - 15:15
    6 ТӨРЛЕ СЭНДВИЧ РЕЦЕПТЫ Аны өйдә утырып ашарга да, тегендә яки монда үзең белән эләктереп барырга да җайлы. Бүген без сезгә сэндвич рецептлары тәкъдим итәбез.
    429
    0
    0

Блоглар