8 октябрь 2019 яңалыклары

  • 8 октябрь 2019 - 16:47
    СТУДЕНТЛАРГА ТӨШКЕ АШКА – МИЛЛИ РИЗЫК
    Шушы көннәрдә Казан үзәгендә студентлар өчен махсус хәләл кафе ачылачак. “Бәяләр һәр студент өчен кулай булачак”, - дип ышандыралар биредә.
    259
    0
    1
  • 8 октябрь 2019 - 16:37
    ОНЛАЙН-ЮЛЛАМА, КАПИТАЛЬ РЕМОНТ ҺӘМ МИЛЛИАРДЛАР: ҖӘЙГЕ ЛАГЕРЬЛАРНЫ НИ КӨТӘ?
    Чебешләрне көз көне санаган кебек, җәйге сәламәтләндерү кампаниясенә да көзен нәтиҗә ясыйлар. Җәйге каникуллар дәвамында Татарстанның 179 026 баласы өчен ял оештырылган. Бүген республиканың Яшьләр эшләре министрлыгы да бу юнәлештә башкарган эшенә йомгак ясады.
    197
    0
    0
  • 8 октябрь 2019 - 16:18
    ТОРМЫШНЫҢ ТАШ КЫЯЛАРЫ
    Илгиз белән Сәрия гаийләсенә олы кайгы килде. 25 яшьлек уллары Самат фаҗигале рәвештә һәләк булды. Улларын күмгәч, Илгиз зираттан өйләренә кайтмады. Беркемгә берни аңлатыйча, шәһәрдән артык ерак булмаган бакчасына китте. Анда төзи башлаган йортлары яшәрлек булмаганлыктан, мунчаның алгы өлешен торырга җайлаштырып, шунда яши башлады.
    1181
    0
    11
  • 8 октябрь 2019 - 13:06
    ЦИФРЛЫ ТЕЛЕВИДЕНИЕГӘ КҮЧҮ: НӘРСӘ БЕЛЕРГӘ КИРӘК?
    Киләсе дүшәмбедән, 14 октябрьдән, иртән торгач, телевизор күрсәтми башлаячак. Бу аналог эфир телевидениесен караучыларга кагыла. Моңа аптырарга кирәкми: ул бары тик бөтен Россия буенча цифрлы телевидениегә күчү дигәнне аңлата. Бу адым илдә телевидениенең дөрес контентын булдыру өчен эшләнелә.
    179
    0
    0
  • 8 октябрь 2019 - 12:47
    TOXIC АДӘМ: НИЧЕК СӨЙЛӘШЕРГӘ?
    Ниткән toxic, анысы кем инде тагы, дип уйлыйсыңмы? Үзем дә шулай дим, чын. Үз телебездә дә бар бит инде ул сүз, име? Утырган булам инде шуна, кыланып, toxic, имеш. Ярар, әйтсәм-әйтим инде, текәрәк баш исем куясы килде инде, шуңа әллә ниләр уйлап чыгарып утырам...
    222
    0
    4
  • 8 октябрь 2019 - 09:13
    ТАТАРСТАНДА САЛКЫННАР ҺӘМ КАР
    Якын көннәрдә Татарстанда һава торышының кискен үзгәрүе көтелә. Иртәгәдән, республикага салкын циклон якынлашу сәбәпле, һава температурасы кими башлаячак. Бу турында Татарстан Республикасы Гидрометцентры хәбәр итә. 
    224
    0
    0
Шәп укыла
  • 22 май 2020 - 14:23
    ВАСЫЯТЬ Бер авыл балалары, араларында бер яшь кенә аерма булган Мәдинә белән Дания, бәләкәйдән җитәкләшеп, бергә уйнап үстеләр. Барлы-юклы уенчыклары белән бүлештеләр. Өч тәрәзәле, бәләкәй генә, җиде җанны сыйдырган кысан өйдә үскән Дания күп вакытын Мәдинәләрнең иркен, якты өендә үткәрә иде. Мәдинәнең әнисе дә, бу ике кызның саф дуслыгына сөенеп, Данияне үз кызыдай якын күрде.      
    3316
    1
    37
  • 12 май 2020 - 15:16
    ҖАНЫҢНЫ БИРСӘҢ ДӘ... Илназы Ходайдан сорап кына алган баласы булды Тәслимәнең.  Ире Хариска чыккач та сигез ел буена балага уза алмады ул. И ул чакта күргәннәре!.. Кайларда гына бармады, кемнәргә генә күренмәде. Багучылар, фал ачучылар, дәвалаучылар калмады. Врачлар турыдан-туры өметеңне өз дигәннәр иде инде.
    2656
    0
    22
  • 15 май 2020 - 14:45
    ЮЛ Яңгыр ява. Ишеп тә, биткә бәреп тә түгел — сибәләп... Салкын пар кебек, тавышсыз-тынсыз гына, әмма үзәкләргә үтәрлек итеп... Бигрәк тә олы юл чатында басып торганда, болай да еларга тулышкан җаныңа дым булып сеңә бу яңгыр...
    1991
    0
    19

Блоглар