27 сентябрь 2019 яңалыклары

  • 27 сентябрь 2019 - 16:27
    "ТИЛГӘННӘР" СӘЛӘТЛЕЛӘРНЕ "ЦИФРОВОЙ ПРОРЫВ"та ЧҮПЛИ
    3000 IT-белгеч бергә җыелса, нәрсә була? Һичшиксез, цифрлы ачыш булуын көт тә тор! “Казан ЭКСПО” халыкара күргәзмә үзәгендә берничә көн дәвамында шактый ачышлар ясалачак. Җитмәсә, алар компьютер яки кәгазьдә генә калмыйча, россиялеләрнең тормышын яхшырту өчен дә хезмәт итәчәк.
    251
    0
    0
  • 27 сентябрь 2019 - 14:55
    КЕМ СИН, ДАУН?
    Еш кына төрле авыру исемнәрен әйтәбез, тик бу атамаларның каян килеп чыгуларын белмибез икән бит. Бүген без сезнең белән бергәләп барыбызга да таныш авыру атамаларының кемнең исемен йөртүен ачыкларбыз. Мисал өчен, кем булган ул Даун?
    280
    0
    0
  • 27 сентябрь 2019 - 14:01
    ГӨЛБҮЛӘК
    Гөлбүләк ханым ул көнне ничектер зур бәйрәм, тантана кебек кабул итте. Йөрәге яшь чагындагыча каядыр җилкенде, ашкынып типте. Бу халәтеннән кызы Гөлйөзем, оныгы Илнур көлә күрмәсен дип, эчтән генә үзен сабыр булырга өндәде. Хәер, алайга калса, алар үзләре дулкынланмыймы әллә? Гөлйөзем бердәнбер улын өйләндерергә, Илнуры сөйгән кызы белән кушылырга әзерләнә. Дулкынланса да килешә аларга. Ә Гөлбүләк ханым – заманында үзенең өч баласын башлыкүзле иткән, дүрт оныгының туенда катнашкан кеше. Бу юлы гел булмаганча дулкынлана, каушый.
    1242
    0
    14
  • 27 сентябрь 2019 - 13:53
    ҺАВА ТОРЫШЫНА БӘЙЛЕ 2 ГЕНӘ СЫНАМЫШКА ЫШАНЫРГА ЯРЫЙ!
    Россия Гидрометеорология үзәге һава торышы белән бәйле барлык сынамышларны тикшергән һәм шундый нәтиҗәгә килгән.
    233
    0
    0
  • 27 сентябрь 2019 - 13:14
    ZERO WASTE ЯКИ ТАБИГАТЬНЕ САКЛАП КАЛУГА ТАБА БЕР АДЫМ
    Теш щёткасы, пластик савытларга салынган кремнар һәм башка бизәнгечләр, су шешәсе, ризык контейнеры, пакет, дәфтәрләр салынган пластик папка, дәфтәр-китап тышлыклары, каләм – бу көн дәвамында кулланыла торган пластикның иң аз өлеше генә. Кая илтә бу тормыш?..
    272
    0
    1
  • 27 сентябрь 2019 - 11:23
    БАЛАМНЫҢ ТЕЛЕФОНЫНДА ПАРОЛЬ...
    «Кадерле «Ялкын» журналы! Әниләрдән сезгә шактый хатлар килә. Сез аларга һәрвакыт төпле киңәшләр белән ярдәм итәсез. Шуңа күрә мин дә үз проблемам турында язарга булдым. Тиздән кызыма 15 яшь тула. Гомергә дә миннән нидер яшергәне юк иде. Ә якынча бер ай элек телефонына пароль урнаштырган. Моңа кадәр ул күрмәгәндә генә кереп, кемнәр белән аралашканын, нинди сайтларда утырганлыгын карап, тикшереп тора идем. Хәзер андый мөмкинлегем юк. Миндә – паника. Балам берәр начар компаниягә эләгер, туры юлдан тайпылыр дип куркам. Уртага салып сөйләшергә дә шүрлим. Тагын да ныграк үз эченә бикләнсә, нишләрмен?»
    1092
    0
    0
  • 27 сентябрь 2019 - 10:54
    БӘРӘҢГЕФЕСТка РӘХИМ ИТ!
    2019 елның 28 сентябрендә, 13.00 сәгатьтә Г. Тукай әдәби музеенда һәм тарихи Юнысовлар мәйданында беренче тапкыр «Бәрәңге җанашым» бәйрәме яки БӘРӘҢГЕФЕСТ» уздырыла.
    283
    0
    0
  • 27 сентябрь 2019 - 09:42
    ИННОПОЛИС УНИВЕРСИТЕТЫНА ИҢ-ИҢНӘР ГЕНӘ КЕРӘ!
    Быел Россиянең IT-вузына 16 210 кеше укырга керергә теләгән. Шуларның 1123е – БДБ илләреннән, 7631е – ерак чит илләрдән. Вузда бакалавриат, магистратура, аспирантура юнәлешләренә укырга кереп була.
    252
    0
    0
Шәп укыла
  • 15 июнь 2020 - 16:58
    КАРЛЫГАННАР ӨЛГЕРГӘН ЧАК Бакчада кара карлыганнар өлгерде. Кара төннең үзеннән дә кара карлыганнар. Татлы да үзе, әчкелтем дә. Табигатьтә гел шулай: иң бәрәкәтле, иң шифалы сые – әче җимешендә...  
    1407
    0
    12
  • 19 июнь 2020 - 16:49
    КЕШЕ КҮҢЕЛЕ – КАРА УРМАН (ХИКӘЯ) Рәгинә иртән эшкә барганда да, кичтән кайтканда да ике тукталыш арасын, гадәттә җәяүләп үтә. Кышын буранга, язын челләгә, язлы-көзле коеп яуган яңгырларга карамый, җәяүләп атлый. Бүген дә шулай итмәкче иде. Төнлә явып үткән яңгырдан соң сафланып, төсләре ачыкланып калган иртәнге кала урамнарына хозурланып баруга ни җитә!
    1214
    1
    8
  • 26 июнь 2020 - 10:30
    ЯШЬЛЕК ХАТАСЫ Лаеклы ялга чыгуына ике ел үтсә дә, Энҗе, һаман эшкә барасы булган кебек, һәр көн ашкынып иртә таңнан тора. Ничектер, көтеп алган лаеклы ялда үз җаена, салмак-тыныч кына яшәргә өйрәнеп китә алмый әле хатын. Башта бер-ике тапкыр, тиз-тиз киенеп, эшенә чыгып киткән чаклары да булган иде. Ишек төбенә барып җитеп, ире Расих туктаткач кына ушына килә иде элекке шәфкать туташы.
    811
    0
    11

Блоглар