27 сентябрь 2019 яңалыклары

  • 27 сентябрь 2019 - 16:27
    "ТИЛГӘННӘР" СӘЛӘТЛЕЛӘРНЕ "ЦИФРОВОЙ ПРОРЫВ"та ЧҮПЛИ
    3000 IT-белгеч бергә җыелса, нәрсә була? Һичшиксез, цифрлы ачыш булуын көт тә тор! “Казан ЭКСПО” халыкара күргәзмә үзәгендә берничә көн дәвамында шактый ачышлар ясалачак. Җитмәсә, алар компьютер яки кәгазьдә генә калмыйча, россиялеләрнең тормышын яхшырту өчен дә хезмәт итәчәк.
    267
    0
    0
  • 27 сентябрь 2019 - 14:55
    КЕМ СИН, ДАУН?
    Еш кына төрле авыру исемнәрен әйтәбез, тик бу атамаларның каян килеп чыгуларын белмибез икән бит. Бүген без сезнең белән бергәләп барыбызга да таныш авыру атамаларының кемнең исемен йөртүен ачыкларбыз. Мисал өчен, кем булган ул Даун?
    304
    0
    0
  • 27 сентябрь 2019 - 14:01
    ГӨЛБҮЛӘК
    Гөлбүләк ханым ул көнне ничектер зур бәйрәм, тантана кебек кабул итте. Йөрәге яшь чагындагыча каядыр җилкенде, ашкынып типте. Бу халәтеннән кызы Гөлйөзем, оныгы Илнур көлә күрмәсен дип, эчтән генә үзен сабыр булырга өндәде. Хәер, алайга калса, алар үзләре дулкынланмыймы әллә? Гөлйөзем бердәнбер улын өйләндерергә, Илнуры сөйгән кызы белән кушылырга әзерләнә. Дулкынланса да килешә аларга. Ә Гөлбүләк ханым – заманында үзенең өч баласын башлыкүзле иткән, дүрт оныгының туенда катнашкан кеше. Бу юлы гел булмаганча дулкынлана, каушый.
    1272
    0
    14
  • 27 сентябрь 2019 - 13:53
    ҺАВА ТОРЫШЫНА БӘЙЛЕ 2 ГЕНӘ СЫНАМЫШКА ЫШАНЫРГА ЯРЫЙ!
    Россия Гидрометеорология үзәге һава торышы белән бәйле барлык сынамышларны тикшергән һәм шундый нәтиҗәгә килгән.
    248
    0
    0
  • 27 сентябрь 2019 - 13:14
    ZERO WASTE ЯКИ ТАБИГАТЬНЕ САКЛАП КАЛУГА ТАБА БЕР АДЫМ
    Теш щёткасы, пластик савытларга салынган кремнар һәм башка бизәнгечләр, су шешәсе, ризык контейнеры, пакет, дәфтәрләр салынган пластик папка, дәфтәр-китап тышлыклары, каләм – бу көн дәвамында кулланыла торган пластикның иң аз өлеше генә. Кая илтә бу тормыш?..
    295
    0
    1
  • 27 сентябрь 2019 - 11:23
    БАЛАМНЫҢ ТЕЛЕФОНЫНДА ПАРОЛЬ...
    «Кадерле «Ялкын» журналы! Әниләрдән сезгә шактый хатлар килә. Сез аларга һәрвакыт төпле киңәшләр белән ярдәм итәсез. Шуңа күрә мин дә үз проблемам турында язарга булдым. Тиздән кызыма 15 яшь тула. Гомергә дә миннән нидер яшергәне юк иде. Ә якынча бер ай элек телефонына пароль урнаштырган. Моңа кадәр ул күрмәгәндә генә кереп, кемнәр белән аралашканын, нинди сайтларда утырганлыгын карап, тикшереп тора идем. Хәзер андый мөмкинлегем юк. Миндә – паника. Балам берәр начар компаниягә эләгер, туры юлдан тайпылыр дип куркам. Уртага салып сөйләшергә дә шүрлим. Тагын да ныграк үз эченә бикләнсә, нишләрмен?»
    1121
    0
    0
  • 27 сентябрь 2019 - 10:54
    БӘРӘҢГЕФЕСТка РӘХИМ ИТ!
    2019 елның 28 сентябрендә, 13.00 сәгатьтә Г. Тукай әдәби музеенда һәм тарихи Юнысовлар мәйданында беренче тапкыр «Бәрәңге җанашым» бәйрәме яки БӘРӘҢГЕФЕСТ» уздырыла.
    302
    0
    0
  • 27 сентябрь 2019 - 09:42
    ИННОПОЛИС УНИВЕРСИТЕТЫНА ИҢ-ИҢНӘР ГЕНӘ КЕРӘ!
    Быел Россиянең IT-вузына 16 210 кеше укырга керергә теләгән. Шуларның 1123е – БДБ илләреннән, 7631е – ерак чит илләрдән. Вузда бакалавриат, магистратура, аспирантура юнәлешләренә укырга кереп була.
    267
    0
    0
Шәп укыла
  • 30 июль 2020 - 14:54
    КОЕ Кечерәк вакытында ерак әбисе аңа кое турында бер кызганыч хәл турында сөйләгән иде. Әбисе алардан җиде чакрым ераклыктагы авылда яши. Ерак әби исеме дә шуннан алынган. Имеш, кечкенә ятимә кызны үги әнисе кояш баегач коега суга җибәрә. Кайтмыйча озак тора кыз. Үги әни үз кызын кочаклап йоклап китә. Иртән таң суы алырга коега килгән апайлар су өстендә нәни баланың үле гәүдәсенә тап булалар. Шуннан соң бу коедан беркем дә су алмый. Үткән-киткән аннан әлләнинди ят авазлар килгәнен дә ишеткәләгән.
    1759
    0
    13
  • 15 июль 2020 - 17:52
    ГАДИЛЕКНЕҢ ГАЕБЕ БАРМЫ? Айдар Лилияне танымады. Әмма аның сылулыгымы, серле матурлыгымы ирне үзенә әсир итте. Карашында да аңлатып бетергесез нур, яктылык бар төсле. Шул ук вакытта башкалардан әллә ни аерылмый да кебек. Бары тик якын туганың, кадерле кешең кебек кенә нигәдер. Могҗиза диярсең.
    1380
    0
    8
  • 6 август 2020 - 09:16
    ҖИР АСТЫНДАГЫ ЯЗМЫШЛАР — Әнкәй юк инде... Күптән юк. Мин бит детдом баласы. Әткәйне соң гына эзләп таптым. Эзләмәс тә, тапмас та идем. Әнкәй өчен үч аласым килде. Ул бит әнкәйне тереләй кабергә керткән, аңа көн күрсәтмәгән... Кыйналып, изелеп яшәгән-яшәгән дә, бердәнбер көнне газизен, биш яшьлек малаен калдырып, бакый дөньяга күчеп киткән. Мин эзләп тапканда әткәй бик бетеренгән иде. Үлем чигенә җиткән иде. Ә минем, укуны бетереп, аякка ныклап баскан чагым. Акыл керә башлаган чак... Ә бит мин, детдомда чакта, аны табып дөмектерергә антлар эчкән идем. Бармагымны кисеп агызган җылы канымны кабып сүз бирдем. Хәнҗәр әзерләдем.
    1060
    0
    5

Блоглар