26 сентябрь 2019 яңалыклары

  • 26 сентябрь 2019 - 16:48
    КАЗАННЫҢ 2нче ТАТАР ГИМНАЗИЯСЕ ДӘРЕСЛӘРЕННӘН ОНЛАЙН ТРАНСЛЯЦИЯ
    Казан шәһәре Ш.Мәрҗани исемендәге 2нче татар гимназиясе үз инстаграм аккаунтында кайбер дәресләрдән онлайн трансляцияләр күрсәтә башлаган. Бу хакта “Татар-информ”га гимназия директоры Камәрия Хәмидуллина хәбәр итте.
    303
    0
    0
  • 26 сентябрь 2019 - 15:18
    НИ ӨЧЕН: ГАЛИҖАНӘП МУЗЫКА
    Бүгенге “Ни өчен?” рубркасын галиҗәнәп МУЗЫКАга багышлыйк әле, дуслар! Аны тыңлап моңаябыз, моңланабыз, кәефебезне күтәрәбез. Бигрәк тылсымлы көч бит  ул!..
    302
    0
    0
  • 26 сентябрь 2019 - 15:08
    ПЕРӘ
    Вәсил бүген дә иртә таңнан, әнисе урыныннан кузгалып кыштыр-мыштыр йөри башлауга ук, йокысыннан торып утырды. Әнә ул инде кичтән үк әзерләп куелган утыннарны мичкә тутырып, ут үрләтеп җибәргән, сыерны савып кереп, сөтен дә сөзеп куйган. Менә хәзер самавырга чиләктән су салыр, торбасына яңа өлгергән кузлы күмерләрне өстәп җибәрер. Мичтә дөрләгән ялкынга, самавыр торбасы «тәрәзәчек»ләреннән күз кыскан кузларга карап утырырга ярата ул. Улының иртәләрен әнә шулай онытылып, утларны күзәтеп утыруын әнисе сизми диярлек. Сизеп тә игътибар итмиме? Комачауламагач, ярый, утырсын инде, ихтыяры, дияме?
    3325
    1
    30
  • 26 сентябрь 2019 - 13:54
    КЫЗЫМ МИҢА СЕРЛӘРЕН СӨЙЛӘМИ
    «Кызыма 15 яшь. Соңгы вакытта үзгәрде дә куйды. Моңа кадәр минем белән дусларча аралашса, соңгы вакытта бер серен дә сөйләми башлады. Гаиләбез дә имин. Дус-тату яшибез, югыйсә. Ә кызым ни өчендер үз эченә бикләнде. Нишләргә дә белмим хәзер. Берәр начар компаниягә эләктеме әллә дигән уйлар күңелемә тынгы бирми! Кадерле «Ялкын» редакциясе! Берәр файдалы киңәш бирегезче, зинһар!» Лилия, Арча
    1068
    0
    0
  • 26 сентябрь 2019 - 11:55
    АЛМАЛЫ-ЛИМОНЛЫ КОМПОТ РЕЦЕПТЫ
    Дуслар, бу искиткеч тәме компот. Шушы компот белән бергә туңдырма кушып коктейль ясасаң, искиткеч чыга!
    698
    0
    0
  • 26 сентябрь 2019 - 10:34
    КЫҢГЫРАУ УКЫТУЧЫ ӨЧЕН ДИГӘН КАГЫЙДӘ ЮК!
    Новосибирск өлкәсе прокуратурасы мәктәпләрдәге "кыңгырау укытучы өчен генә" дигән кагыйдәне тыйды. Прокуратура фикеренчә, сыйныфтан укытучы ризалык биргәннән соң гына чыгып китә алу мөмкинлеге укучыларның дәресләр арасында ял итү хокукын боза.
    352
    0
    1
Шәп укыла
  • 30 август 2020 - 17:15
    ҮЛЕМНӘН КӨЧЛЕРӘК – Ну-ну-ну! Марш, агай, үз урыныңа! Үз тавышын үзе танымады кыз. Тик тегенең тамчы да исе китмәде, атлап барган шәпкә ике кулын сузып, күрешергә килгән кыяфәт чыгарды. Тагын ике секундтан ул аны шул пычрак куллары белән эләктереп үк алачак... – Үзең китәсеңме, әллә булышыргамы сиңа, абзый кеше? Зөмәрә аңышмый калды: кайчан, каян килеп чыкты бу зифа буйлы егет, ни ара аларның уртасына кереп басты? Сәрхуш ирнең йөзе әче әйбер капкандай җыерылып килде; селтәнергә дип күтәргән кулы белән башын кашып алды да, ава-түнә үз почмагына таба китте.
    2552
    0
    16
  • 6 сентябрь 2020 - 13:31
    МӘХӘББӘТ ТОЗАГЫ "Тавык төшенә тары керә” ди халык. Финанс-экономика институты студенты Рәсим төшендә үзен банк директоры итеп күреп ятканда гына ишек шакыдылар. “Их, нечкә билле чибәркәй – сәркатиб кабинетка килеп кергәч кенә уяттылар”, – дип сөйләнә-сөйләнә ишек ачырга юнәлде. Ә ишек артында… Әле генә төшендә күргән сәркатиб кыз басып тора иде.
    700
    0
    1
  • 13 сентябрь 2020 - 13:56
    КАЛАЙЧЫ КӘЛҮК Җиңел сөякле бабай, аягына эрҗинкә галушларын киеп алды да болдыр баскычыннан җәһәт кенә ишегалды чирәменә төште. Тагын бер кинәнеп арлы-бирле йөренгәләде. Алгысый иде аның күңеле, очына иде. Менә нидер эшлисе генә килеп тора бит. Ниндидер бер гайре табигый эш. Әмма дә ләкин файдалы эш булсын иде ул. Тиктомалдан чуарланып йөрергә яшь-җилкенчәк түгел лә ул! Хәкимәсе: «Вәт маладис, картым! Вәт булдыргансың, атасы!» – дип әйтерлек булсын. Мактаганны ярата ул. 
    618
    0
    5

Блоглар