19 сентябрь 2019 яңалыклары

  • 19 сентябрь 2019 - 16:58
    ДЕПРЕССИЯГӘ УРЫН ЮК: ИЛҮЗӘ ҺӘМ РИНАТ ГАЛИӘХМӘТОВЛАРДАН ЛАЙФХАКЛАР!
    – Тормышта депрессиягә урын калырга тиеш түгел. Урамда кышмы, язмы, көзме – мөһим түгел. Рәхәт һәм күңелле, һәр мизгелнең тәмен белеп яшәргә кирәк.
    577
    0
    6
  • 19 сентябрь 2019 - 16:46
    ТАШЛАНДЫК ЗАВОДТА – URAM FEST
    21-22 сентябрьдә Петцольд заводы территориясендә (Габдулла Тукай урамы, 97) URAM FEST урам культурасы фестивале узачак. Фестиваль программасында:
    287
    0
    0
  • 19 сентябрь 2019 - 16:12
    СОҢГЫ АУ (икенче өлеш)
    Мөсәллим карт урманга җитеп килә иде инде. Ләкин барган саен адымын тизләтергә тырышса да, юл һаман кыскармады. Яшь чагында бер-ике атлауда килеп җитә торган урман авызы әйтерсең лә, ниндидер бәла буласын сизенгәндәй, куенына эскертләрен җыеп яткан кыр артынарак чигенә иде. Шул кыр уртасындагы ялгыз ка- рагайга җиткәч, Мөсәллим карт тәмам хәле беткәнлеген, башка бер адым да атлый алмаячагын аңлады. Агач төбендәге куе чирәмлеккә авып, чалкан тәгәрәде. Күк һаман төссез һәм җансыз иде. Карагайның сирәк-мирәк яфраклары арасыннан ник бер сыңар болыт кисәге агып чыксын!
    941
    0
    3
  • 19 сентябрь 2019 - 15:57
    КИТАПНЫ МӘҖБҮРИ ЯРАТТЫРЫП БУЛАМЫ? (ӘТИ-ӘНИЛӘРГӘ КИҢӘШЛӘР)
    “Хәзер бөтен яшьләр телефонда шууу-ууу-ууул... Менә безнең заманда...” Таныш сүзләр, әйеме? Әйе, чыннан да, хәзер бөтен яшьләр телефонда. Һәм бу инде табигый: алар телефон аша аралаша, мәгълүмат эзли, белем ала... Нәрсә дә булса эшли, тик һәрхәлдә укымый инде. Ничек итеп яшүсмерләрне китап укырга, юк, китапны яратып укырга өйрәтергә соң?
    355
    0
    0
  • 19 сентябрь 2019 - 15:35
    КИЛЕШКӘННӘР: “ОФЛАЙН”, “БЛОГЕР”, “ТРОЛЛИНГ” СҮЗЛӘРЕН ДӨРЕС ЯЗА БАШЛАЯЧАКЛАР
    21нче гасыр сүзләре, неологизмнары, шулкадәр тиз үзгәрә ки, аларны кулланып кына өлгер. Тик сөйләшү – бер, ә язу – бөтенләй икенче нәрсә. Еш кына трендлы сүзләрне ничек дөрес язарга белми аптырыйсың. Ниһаять, лингвистлар да кайбер сүзләрнең дөрес язылышы турында уртак фикергә килгән.
    269
    0
    0
  • 19 сентябрь 2019 - 12:11
    ИҢ ТӘКӘББЕР КЕШЕЛӘР КАЗАНДА ЯШИ?
    Россиядә иң тәкәббер кешеләр Воронеж, Санкт-Петербург һәм Казанда яши икән! Zoom Market агентлыгы оештырган сораштыру нәтиҗәләре шундыйрак. 
    310
    0
    0
  • 19 сентябрь 2019 - 10:38
    КАЗАНДА БЕРЕНЧЕ КАР!
    Шәһәрдән салкын циклон киткәнче, Казанда һава температурасы кимегәннән-кими барачак, ә бу атна азагында исә, юеш кар явуы да көтелә. Бу турыда КФУ профессоры Юрий Переведенцев хәбәр итә. 
    406
    0
    0
  • 19 сентябрь 2019 - 09:34
    ГИДРОМЕТЦЕНТР ШТОРМ ТУРЫНДА КИСӘТӘ!
    Татарстанда төнлә һәм көндез 19нчы сентябрьдә һава торышы бозылырга мөмкин. Бу турыда Татарстан Республикасы Гидрометцентры хәбәр итә. 
    360
    0
    0
Шәп укыла
  • 26 сентябрь 2020 - 14:01
    «ДУСТЫМ МӘХӘББӘТ АҢЛАТТЫ» «2 яшькә кечерәк дус егет көтмәгәндә мәхәббәт аңлатты. Без аның белән төрле темаларга рәхәтләнеп сөйләшә алабыз. Бергә күңелле, ләкин мин аны егетем буларак күрмим. Дуслыкны да бозасы килми. Нишләп карарга икән?»
    1019
    0
    0
  • 13 октябрь 2020 - 10:20
    ЯНГАН ГОМЕР Уналты чакрым ераклыктагы авылдан үзен соратып килгән Ибраһимга Мөслимә, яше җитеп узып китсә дә, ата-анасының басымы аркасында тормышка чыгарга ризалык бирде. Сайланып торыр урында, егерме биш яшеңдә соратып килүче булган өчен рәхмәт әйт әле! Апаларыннан узып тормышка чыгарга базмыйча, ике сеңлең каңгыраеп утырганын онытма! Хатын аертса ни, тормышта булмый торган хәл түгел! Димәк, хатыны иренә ярап тора белмәгән!
    893
    0
    7
  • 12 октябрь 2020 - 13:35
    РЕЗЕДА ХАБИБУЛЛИНА ШИГЫРЬЛӘРЕ Сагындырды, әнием, кайтам әле, Очрашулар ешрак, күп булсын. Күңелебездә туган рәхмәт хисе Сезгә хөрмәт аша чагылсын.
    448
    0
    2

Блоглар