10 сентябрь 2019 яңалыклары

  • 10 сентябрь 2019 - 16:48
    ҮЧ ХӘТЕРЕ
    Мансур быел мунчасын яңартырга булды. Ун ел аз вакыт түгел. Әнә — мунча бурасының аскы ниргәләре тәмам череп, көпшәкләнеп беткән. Түбәсеннән дә үтә. Миче бозылган, идәне тузган, ләүкәсе кыйшайган...
    460
    0
    2
  • 10 сентябрь 2019 - 15:56
    МАЛЫЙ ТЕАТР КАЗАНДА: КҮРМИ КАЛМА!
    Алар журналистлар белән очрашуга да “Әссәләмәгаләйкүм!”, дип керә, Казанга мәдхия укый һәм Камал театры белән дус булу белән бик горурлана. Бу – Мәскәүнең Малый театр артистлары. Бүгеннән, ягъни 10 сентябрьдән, Казанда бу театрның гастрольләре башлана.
    34
    0
    0
  • 10 сентябрь 2019 - 15:48
    2020нче ЕЛДА БДИ, ТДИ: КАЙЧАН ҺӘМ НИЧЕК УЗАЧАК?
    2020 елда БДИ (ЕГЭ) һәм ТДИ (ОГЭ) 3 этаптан торачак: вакытыннан алда тапшырыла торган (досрочный), төп (основной) һәм өстәмә (дополнительный).
    78
    0
    0
  • 10 сентябрь 2019 - 15:08
    "АЛМАЛЫ БОЛЫТЛАР" РЕЦЕПТЫ
    Алмаларыгыз бетмәгәндер бит әле дуслар, ягез, бу искиткеч тәмле татлы ризыкны пешереп карагыз әле!
    93
    0
    1
  • 10 сентябрь 2019 - 13:56
    КУКУРУЗ БАСУЫНДА МОГҖИЗА ЯСАГАН ДАМИР ЙОСЫПОВ "ВЕЧЕРНИЙ УРГАНТ"та КУНАКТА
    Август уртасында, көтелмәгән хәл килеп чыгу сәбәпле, самолетны кукуруз басуына төшергән Урал Авиалинияләре пилоты Дамир Йосыпов "Вечерний Ургант" тапшыруында катнашкан. 
    57
    0
    1
  • 10 сентябрь 2019 - 11:32
    МИЛЛИОН ДИЗЛАЙК: ТИМАТИ ҺӘМ ГУФНЫ ОЯТКА КАЛДЫРГАН КЛИП
    Тимати һәм Гуфның сайлаулар алдыннан чыгарылган "Моя Москва" җырына клип Россия ютубы өчен рекорд – 1 миллион дизлайк җыйган. 
    54
    0
    0
  • 10 сентябрь 2019 - 11:26
    ТРАНСПОРТ БӘЯСЕ ТАГЫН АРТА...
    Казанда җәмәгать транспортында йөрү өчен түләү бәясе янәдән артырга тора. Ул 31 сумга кадәр җитәргә мөмкин.  Бу турыда «Байлык № 3» (11 һәм 43нче автобуслар) җәмгыятен гамәлгә куючы Руслан Йосыпов хәбәр итә.
    65
    0
    0
  • 10 сентябрь 2019 - 11:02
    КӨНДӘШЛӘР
    Бокс буенча республика чемпионатында беренчелекне яулап кайткан көне иде. Мәктәпкә шатлык канатларында очып барды, чөнки бер атна эчендә Миләүшәсен үлеп сагынды. Гел шулай, кая да булса ярышларга китсә, ул аны бер гасырга аерылышкандай юксына башлый. Ә бергә чакта никтер гел «чәнчешеп» кенә торалар. Миләүшә артык чибәр шул, бераз масаеп та киткәли. Бәлкем Азаматның кытыгын китерер өчен шулай кыйланадыр, кызларны аңламассың.
    92
    0
    1
  • 10 сентябрь 2019 - 10:48
    КҮҢЕЛ КҮЗЕ
    – Күләгә кебек арттан тагылып йөрмә дип күпме әйтергә була! Чукракмы, әллә тилеме син?- каршысында гаепле сыман башын иеп торган малайны Ләйлә ачу белән төртеп җибәрде. Көчлерәк җил өрсә, очып китәрдәй юка гәүдәсе чайкалып, арты белән җиргә барып төште. Юк, Камил кызга үпкәләмәде, ә кәмит карарга җыйналган яшьтәшләренең шаркылдап көлүеннән гарьләнде. Торып, өстендәге тузанын каккалады, сибелгән китап-дәфтәрләрен сумкасына җыйнаштырды да, берни дәшми әкрен генә китеп барды.
    1205
    0
    7
  • 10 сентябрь 2019 - 10:07
    ӘЙТЕР ИДЕМ ИСЕМЕН...
    Сайра атлы мин. Авызыңны ерма, үзең дә әллә кем түгелсеңдер әле! Шул синең кебек кабак башлы, ерык авызлы малайлар "балык консервасы" дип кушамат такты да инде мәктәптә укыганда. Тапканнар исемен! Ул әти-әниләр балаларына исем кушканда ни уйлыйлар икән?! Исем төймә кебек түгел шул, тектең дә, бер заман төшеп калыр, димә, гомерлек.
    139
    0
    1
  • 10 сентябрь 2019 - 09:41
    РОССИЯДӘ РОБОТЛАР АРКАСЫНДА 20 МЛН КЕШЕ ЭШСЕЗ КАЛАЧАК
    2030нчы елга Россиядә роботизация һәм автоматизация процессы нәтиҗәсендә 43% кеше эшсез калырга мөмкин. Бу турыда халык хуҗалыгы һәм дәүләт хезмәте Россия академиясе хәбәр итә. 
    42
    0
    0
Шәп укыла
  • 6 сентябрь 2019 - 14:06
    ӘТИ ЙОРТЫ Гөлсинурга авылда атасыннан мирас булып калган йортлары турында әнисе Сәвия бүген тагын шалтыратты: - Кызым, син кайчан барып рәтләп киләсең инде андагы эшләрне? Эчендәге әйберләрен җыеп түгәргә дә, сатарга кирәк инде өйне. Күпме торыр ул? Болай хуҗасыз килеш торса, тиз черер. Урыны да әйбәт йортның. Авыл уртасында. Хакларның әле әйбәт чагы. Акчасы артык булмас, кирәк җире табылыр.
    4767
    2
    93
  • 8 сентябрь 2019 - 10:29
    ИСКЕ ЙОРТ Яңа йорт салып, анда күченгәнгә тугыз ел үтсә дә, Гайшә карчык түбәләре тишелгән, ишеге кыйшайган, күбесенчә келәт вазифасын үтәгән иске өйне сүтәргә улы Рәискә моңа хәтле һич кенә дә ризалык бирергә теләмәде. Рәис, иске йортны сүтик, дип ничә кат сүз башламасын, Гайшә әби улының игътибарын башка якка бора торды, я аңа бик тә мөһим бүтән эш табып биргәләде.
    2816
    1
    78
  • 5 сентябрь 2019 - 10:08
    ӘНИ, СУ БИР! Зур хастаханәнең реанимация бүлеге янында күн эскәмиягә сеңеп диярлек утырган, ябык гәүдәле, башына ак яулык бәйләгән, моңсу-җитди кыяфәтле карчык яныннан табиблар, шәфкать туташлары тыз-быз үтеп йөри. Инде икенче атна моннан китми диярлек утырган әби аларның барысын да өмет тулы карашы белән каршы ала һәм сагыш белән озатып кала. Шәфкать туташлары... Нинди мәгънәле бу исем! Шәфкатьле!.. Менә берәрсе янына килер дә, әйтер кебек: ”Әбекәй, кызыгыз терелде. Бүген аны өйгә алып кайтып китәрсез”, - дияр кебек.
    2413
    0
    58
  • 24 август 2019 - 18:02
    ӘНИЗӘР (ХИКӘЯ) Алар газета-журнал нәшриятында очраштылар. Әнизәр, бер кочак кәгазь күтәреп лифттан чыгып килгәндә, колагына телефонын “ябыштырган” берәү белән бәрелеште.
    1846
    0
    20
  • 2 сентябрь 2019 - 14:57
    СУКЫР ЯЗМЫШ Электричкада кеше күп түгел. Көпә-көндез ник бушка куалардыр бу кадәр тимер өемен?! Әллә шул кеше юклыккамы – тавыш-тынсыз гына, шыңшып кына йөри ул бүген.
    1550
    0
    18

  • 27 август 2019 - 11:02
    РОССИЯДӘ ШӘП ФИЛЬМ ТӨШЕРӘ БЕЛӘЛӘР! 27нче август – Россия кинематографиясе көне. Россиядә, Совет чорында төшерелгән фильмнарга карата шикләнеп караучылар шактый, әмма син андыйлардан булсаң, бу язманы ябып куярга ашыкма, чөнки Россия кинематографиясе “Ёлки”, “Притяжение”, “Бабушка лёгкого поведения” ише чүп-чардан гына тормый. Һәм без сиңа блогер Badcomedian фикеренчә иң яхшы 5 рус телле фильм тәкъдим итәбез!
    102
    0
    2
  • 15 август 2019 - 09:28
    142 ЕЛ РӘТТӘН ЯҢГЫРЫЙ ТОРГАН СҮЗ! Нәкъ 142 ел элек, 1877 елның 15 августында Томас Эдисон телефоннан сөйләшкәндә «Hello» («Алло») сүзен кулланырга тәкъдим итә.

    1876 елда Филадельфияның бөтендөнья күргәзмәсендә Александр Белл исемле...
    102
    0
    0