4 сентябрь 2019 яңалыклары

  • 4 сентябрь 2019 - 16:41
    УКЫГАН ӘЙБЕРНЕ НИЧЕК ИСТӘ КАЛДЫРЫРГА? (КИҢӘШЛӘР)
    Әлеге сорау гомер-гомергә бөтен мәктәп укучысын һәм студентларны борчый. Бүген без сиңа ярдәм итәргә тырышачакбыз! 
    266
    1
    2
  • 4 сентябрь 2019 - 15:36
    ЧҮП ТАШЛАСАҢ, БАНК КАРТАСЫНА АКЧА!
    Үз кулларың белән булдырган әйбер һәрчак кешенең күңел җылысын саклый. Техника турында болай әйтеп булмаса да, үзең уйлап тапкан әйбер горурлык тудырмыйча калдырмый. Татарстан егетләре турында, һичшиксез, шулай әйтеп була.
    277
    0
    0
  • 4 сентябрь 2019 - 14:37
    ФИН АКТЕРЫ ВИЛЛЕ ХААПАСАЛО ТАТАРСТАН ТУРЫНДА СЕРИАЛ ТӨШЕРГӘН
    Финляндия һәм Россия актеры, продюссеры Вилле Юхана Хаапасало Татарстан турында берничә сериядән торган фильм тәкъдим итте. 
    290
    0
    0
  • 4 сентябрь 2019 - 12:56
    БЕЛЕМ БИРҮ: КИЛӘЧӘКНЕҢ 7 ТРЕНДЫ
    Моннан берничә ел элек куркыныч төш кебек кенә тоелган әйберләрнең бүген белем бирү системасында кулланылуы гадәти сыман. Мисал өчен, Ева роботы инде күптәннән Казанның IT-лицеенда укыта, күп кенә укучылар смартфон, гаджетлар белән “син”, дип кенә аралаша һәм башкалар... Тик киләчәктә тагын да текәрәк нәрсәләр көтә бит безне. Бүген берничә елдан безгә дә килеп җитәчәк белем бирү трендлары турында сөйләшәбез.
    298
    0
    0
  • 4 сентябрь 2019 - 11:19
    САК БУЛЫГЫЗ: МОШЕННИКЛАР!
    Үзәк Банк мошенникларның социаль челтәрләрдә кешеләрне алдалап акча җыюларының яңа ысулы турында хәбәр итә. 
    310
    0
    0
  • 4 сентябрь 2019 - 09:38
    ГӨЛЛӘР ДӘ ЕЛЫЙ
    Мин ул әбекәйне күптәннән беләм. Безнең ишегалдында мин белә-белгәннән бирле яши ул. Аның белән беркем дә аралашмый. Моның бик мөһим сәбәбе бар. Ул һәр көнне урамга бер гөл күтәреп чыга. Подъезд ишегендә ялтыравыклы чәй кәгазенә төрелгән гөл савыты күренү белән, ишегалдында булган кешеләр бер-берләренә карашып алалар, аннары, кем — кибеткә, кем — үз өенә, кем кая таралыша башлый. Хәтта такталар белән бүлеп алынган комлыкта уйнап утыручы бала-чага да бермәлгә тынып калгандай була. Бөтен ишегалдын сәер тынлык биләп ала. Ниндидер шомлы тынлык…
    1357
    0
    4
Шәп укыла
  • 30 август 2020 - 17:15
    ҮЛЕМНӘН КӨЧЛЕРӘК – Ну-ну-ну! Марш, агай, үз урыныңа! Үз тавышын үзе танымады кыз. Тик тегенең тамчы да исе китмәде, атлап барган шәпкә ике кулын сузып, күрешергә килгән кыяфәт чыгарды. Тагын ике секундтан ул аны шул пычрак куллары белән эләктереп үк алачак... – Үзең китәсеңме, әллә булышыргамы сиңа, абзый кеше? Зөмәрә аңышмый калды: кайчан, каян килеп чыкты бу зифа буйлы егет, ни ара аларның уртасына кереп басты? Сәрхуш ирнең йөзе әче әйбер капкандай җыерылып килде; селтәнергә дип күтәргән кулы белән башын кашып алды да, ава-түнә үз почмагына таба китте.
    2486
    0
    15
  • 20 август 2020 - 16:57
    ЯЗМЫШЛАРНЫ САЙЛАП АЛМЫЙЛАР Энҗе, әнисе күрмиме икән, дип, курка-өркә өйләре ягына карап торды да, тиз генә мунчага кереп китте. Пычранган күлмәген мунча алдында салды да, эчкә кереп, салкынча суда нәни куллары белән ышкып-ышкып юарга тотынды. Эскәмиядә яткан хуш исле кул сабынын тидерде. Итәк очындагы таплар бетмәгәч, кырыйда торган кер тактасына салып тырышып-тырышып ышкырга кереште. Урам аша гына яшәгән күрше әби оялтты аны бүген.
    2320
    0
    13
  • 22 август 2020 - 09:00
    НУРЛАНЫШ БҮЛМӘСЕНДӘ ...Май кояшы җылы нурларын өләшә. Палатаның кечкенә тәрәзәсеннән төшкән саран нурлар Регинаның күзләренә төшеп күзләрен камаштыра, күзләре үзләреннән-үзләре яшьләнеп йомылалар. Яшьләнгән күзләрендәге җан сагышын башкаларга күрсәтмәскә тырышып, стенага борылып ятып, одеялын башыннан үк бөркәнеп куя да уйлар диңгезенә чума яшь ана.
    1967
    0
    8

Блоглар