29 август 2019 яңалыклары

  • 29 август 2019 - 15:08
    30 АВГУСТ – БӘЙРӘМ ПРОГРАММАСЫ
    Белмәсәгез, белегез: 30 август – Республика һәм шәһәр көне. 1990 елда бу көнне республиканың Югары Советы Татар ССРның дәүләт суверенитеты турында декларация кабул итә. Шул уңайдан башкалабыз Казанда төрле чаралар уза.
    160
    0
    0
  • 29 август 2019 - 14:43
    СТУДЕНТЛАР ӨЧЕН – БЕЛЕМ БИРҮ КРЕДИТЛАРЫ
    Россиядә университет, институтларда укуга түләү өчен янәдән белем бирү кредитларын бирә башладылар. Бу – Фән һәм югары белем министрлыгының “Сбербанк" оешмасы белән берлектә булдырылган проекты.
    128
    0
    0
  • 29 август 2019 - 14:21
    НИ ӨЧЕН ТЕШ ЧИСТАРТКАННАН СОҢ РИЗЫК ТӘМЛЕ ТҮГЕЛ?
    “Ни өчен?” рубрикасын дәвам итәбезме, дуслар? Ни өчен теш пастасы 3 төрле төстә? Хәзер беләбез.
    143
    0
    0
  • 29 август 2019 - 13:25
    WORLDSKILLS KAZAN 2019 ВОЛОНТЕРЛАРЫ – СЕЗ ИСКИТКЕЧ!
    Казандагы эшче профессияләр буенча 45нче WorldSkills дөнья чемпионаты кемнәрдән башка уза алмас иде? Әлбәттә, беренче ярдәмчеләрдән – волонтерлардан башка аны күз алдына да китереп булмый. “Кая керегә?”, “Ничек барырга?” “Теге яки бу компетенция мәйданчыгын кайдан табарга?”, “Ашау урыннары кайда?” – бу һәм башка меңләгән сорауларга тиз генә җавап таба алучылар, һәрвакыт ярдәмгә әзер булучылар да алар бит!
    117
    0
    0
  • 29 август 2019 - 11:44
    РӨСТӘМ МИҢНЕХАНОВ – ЛЭЙНАНЫҢ ФАНАТЫ?
    Татарстан Республикасы Президенты Рөстәм Миңнеханов үзенең инстаграм битендә "Малай на белом Барсе" хитының авторы, яшь җырчы  Лэйнаның музыкаль пикнигыннан видео кертте.
    189
    0
    1
  • 29 август 2019 - 10:00
    ЙОЛДЫЗ
    Үлем чигенә килеп баскач, әлләни китәсе дә килеп тормый икән шул... Ул бит күршедәге кибеткә кереп чыгу гына түгел...Әнә бит нинди дөнья кала... Үзенең бетмәс-төкәнмәс утлары белән шул ук күкне хәтерләтүче олы бөтен шәһәр кала!.. Әйбәтме, начармы – кешеләр кала... Тегендә нинди икән соң алар? Шундый ук шәфкатьсез, астыртын һәм вәгъдәсезме? Әллә барысы да, илаһи-изге фәрештәләр сыман, изге затлар гына микән?
    1343
    0
    10
Шәп укыла
  • 3 февраль 2020 - 09:47
    КОШЛАР КЫШЫН ДА САЙРЫЙ Гөлбәһия ахшам намазыннан соң озак юанмыйча, урын-ястыкларын актара башлады. Бүген иртәдән бирле, кунак киләсе бар кебек, авырайтып торды. Көннең кисәк кенә үзгәрүенең халәткә тәэсиреме?! Шулай дип уйлап та бетермәде, ишек кыңгыравы чыңлады. Ул мендәрен кочаклаган килеш тынып калды.
    2672
    3
    29
  • 22 гыйнвар 2020 - 10:17
    ИКЕ УЛЫМ Фидаилның хәле чыннан да бик кызганыч иде. Кырык ике яшендәге сөлектәй ир эчәгенә ясаткан операциядән соң беткән, ябыккан иде. Өч ай буена урында ятып как сөяккә калган иде. Ракка каршы табиблар да көчсез шул. Алар бу явыз чирне дәвалый алмый, бары тик булдыра алганча, авыруның санлы гына елларын, айларын озайтырга тырыша.
    2190
    2
    29
  • 5 февраль 2020 - 16:42
    МИЛӘШ АЧЫСЫ Ашыкмый шул Сәвия әби: өйдә көтеп утырган кешесе, умырып эшләрдәй эше юк. Ялларда балалары килгәч, җыештырып, ашарына әзерләп китәләр. Балалары күпме генә үзләренә чакырсалар да, алар янына китеп яшисе килми аның.
    1674
    2
    32

Блоглар
  • 28 ноябрь 2019 - 16:46
    СИН КАҺВӘНЕ ДӨРЕС ЭЧӘСЕҢМЕ?
    Юк, дустым, мин сине ничек дөрес итеп чокыр тотарга, матур итеп эчәргә өйрәтмим, анысын син миннән башка да яхшы беләсеңдер. Сүз бераз башка әйбер хакында.
    Гүзәл Закирова
    710
    0
    0