27 август 2019 яңалыклары

  • 27 август 2019 - 16:47
    БӨДРӘ ЧӘЧЛӘРНЕ НИЧЕК ТӘРБИЯЛӘРГӘ?
    Бөдрә чәчне туратайтасы, туры чәчләрне бөдрәләтәсе килә... Бигрәк кыен инде без, кызларга, әйеме, дуслар? Бүген без бөдрә чәчләр һәм аларны дөрес тәрбияләү турында сөйләшербез. Алайса, бу эшне дөрес эшләмәсәң, макарон фабрикасындагы шартлауның синең башыңда булуын көт тә тор!
    86
    0
    0
  • 27 август 2019 - 16:16
    FUTURE SKILLS: КИЛӘЧӘК ҺӨНӘРЛӘРЕН – БҮГЕННӘН ҮК!
    Быелгы WorldSkills 45нче дөнья чемпионаты үзенчәлекләргә бай. Масштаблы чара кысаларында төп ярышлардан тыш, Junior Skills һәм Future Skills – киләчәк һөнәрләре буенча да көч сынаштылар.
    56
    0
    1
  • 27 август 2019 - 14:48
    ҺАВА ТОРЫШЫ: ҖӘЙ АХЫРЫНА КАДӘР САЛКЫН БУЛАЧАК!
    27-29 август көннәрендә Татарстанга актив циклон килә. Бу – урамда яңгырлы һәм бик салкын булачак дигән сүз. 
    112
    0
    0
  • 27 август 2019 - 11:49
    WORLDSKILLS KAZAN 2019: ӘБИЛӘР ҺӘМ БӘБИЛӘР, "КАМАЗ-МАСТЕР ҺӘМ "БАРЫСЫ ДА ШӘП"!
    WorldSkills Kazan 2019 дөнья чемпионатының ярыш көннәре тәмамланды. Тик җиңел сулап куярга ашыкма әле, нәтиҗәләрне бүген кич, 19.00дә, “Казан Арена” стадионында гына беләчәкбез. Кичә “Казан ЭКСПО” халыкара күргәзмә залында бәйгенең соңгы көне иде. Биредә алма төшәрлек тә урын юк иде.
    79
    0
    0
  • 27 август 2019 - 11:29
    ТУЙ КОТЛАВЫ
    - Укыгыз әле берәр шигырегезне... Мәхәббәт хакында булсын. Кайнар сөю хакында... - Мин кайнар мәхәббәт хакында язмыйм шул. Мин күбрәк сагышлы, моңсу хис-тойгылар белән язам... Алай ук моңлы-зарлы булуын теләмәсәм дә, гел сагышлы чыга минем әсәрләр... Күңел халәтем шундый минем...
    862
    0
    3
  • 27 август 2019 - 11:02
    РОССИЯДӘ ШӘП ФИЛЬМ ТӨШЕРӘ БЕЛӘЛӘР!
    27нче август – Россия кинематографиясе көне. Россиядә, Совет чорында төшерелгән фильмнарга карата шикләнеп караучылар шактый, әмма син андыйлардан булсаң, бу язманы ябып куярга ашыкма, чөнки Россия кинематографиясе “Ёлки”, “Притяжение”, “Бабушка лёгкого поведения” ише чүп-чардан гына тормый. Һәм без сиңа блогер Badcomedian фикеренчә иң яхшы 5 рус телле фильм тәкъдим итәбез!
    402
    0
    2
Шәп укыла
  • 29 октябрь 2019 - 12:48
    ХУШЫГЫЗ, КЕШЕЛӘР! Исәнмесез, кешеләр? Көндәлегемне мондый сүзләр белән башлавыма аптырамагыз. Ни өчен икәнен аңлатып тормыйм. Кызыксынып укый калсагыз, барысына да үзегез төшенерсез. Көндәлегемә «Хушыгыз, кешеләр!» дип исем биргәнем өчен ачуланмагыз, зинһар! Башка исем уйлап таба алмадым.
    7485
    3
    69
  • 23 октябрь 2019 - 19:52
    ТАШЛАНДЫК БАЛА Фәнис беркөн сменалап эшләгән эшеннән чыккач, кибеткә кереп, хатыны кушкан әйберләрне сатып алды да, ашыга-ашыга өенә атлады. Яшәгән йортына җитәрәк, аңа урам аша кемдер исеме белән дәште. Борылып караса, Фәнискә кулын болгый-болгый, ике еллап элек бергә эшләгән Фәһим басып тора.
    5917
    2
    119
  • 24 октябрь 2019 - 15:03
    ЙОЛДЫЗКАЙ ...Мал-туарга кышкылыкка печән әзерләп, утын әзерләп, бакча үстереп, җәй үткәне сизелми дә калды. Ярый, үсеп килүче ике уллары бар ярдәмгә. Әнә беренче кар да төшкәли җиргә... Рифаты, аллабирса, киләсе елга мәктәпне бетерә. Илфатның тагын ике ел укыйсы бар. Заманында гөрләп торган колхоз хуҗалыгы соңгы елларда таркалады.
    4144
    0
    55

Блоглар