22 июнь 2019 яңалыклары

  • 22 июнь 2019 - 20:07
    Кайсы вузны тәмамлаучылар аена 100 меңнән артык акча эшли?
    Superjob порталы IT-технологияләр өлкәсендә иң зур хезмәт хакы алып эшләүче яшь белгечләр әзерли торган Россия вузлары рейтингын төзегән. Биредә югары уку йортын күп дигәндә 5 ел элек тәмамлаган белге...
    117
    0
    0
  • 22 июнь 2019 - 09:00
    ЧЫК ничек барлыкка килә?
    Иртән иртүк торып урамга чыксаң, аяклар юешләнә. Яңгыр да яумады кебек инде. Ә ник юеш соң? Җавапны син болай да беләсең: ЧЫК ТӨШКӘН! Нәрсә соң ул чык? Ничек барлыкка килә ул? Чык – туфрак, үлән...
    184
    0
    0
  • 22 июнь 2019 - 08:52
    СМУЗИ РЕЦЕПТЛАРЫ
    Берәр тәмле әйбер ашап куясы киләме? СМУЗИ! Җәй айлары өчен менә дигән нәрсә! Үзе тәмле, үзен әзерләгә җайлы! Киттекме? Смузи организмда тупланган кирәкмәгән матдәләрдән котылырга ярдәм итә, витами...
    99
    0
    0
  • 22 июнь 2019 - 08:51
    ЭКОТУРИЗМ. НӘРСӘ УЛ?
    Сәяхәт кылырга, төрле илләр гизәргә кем дә ярата ул. Ә экотуризм юнәлешен беләсеңме соң? Гадәти туризмнан аермалы буларак, бу сәяхәт табигатьне саклап калырга, җирле халыкның тормышын уңай якка үзгәрт...
    104
    0
    0
Шәп укыла
  • 3 февраль 2020 - 09:47
    КОШЛАР КЫШЫН ДА САЙРЫЙ Гөлбәһия ахшам намазыннан соң озак юанмыйча, урын-ястыкларын актара башлады. Бүген иртәдән бирле, кунак киләсе бар кебек, авырайтып торды. Көннең кисәк кенә үзгәрүенең халәткә тәэсиреме?! Шулай дип уйлап та бетермәде, ишек кыңгыравы чыңлады. Ул мендәрен кочаклаган килеш тынып калды.
    2674
    3
    30
  • 22 гыйнвар 2020 - 10:17
    ИКЕ УЛЫМ Фидаилның хәле чыннан да бик кызганыч иде. Кырык ике яшендәге сөлектәй ир эчәгенә ясаткан операциядән соң беткән, ябыккан иде. Өч ай буена урында ятып как сөяккә калган иде. Ракка каршы табиблар да көчсез шул. Алар бу явыз чирне дәвалый алмый, бары тик булдыра алганча, авыруның санлы гына елларын, айларын озайтырга тырыша.
    2195
    2
    29
  • 5 февраль 2020 - 16:42
    МИЛӘШ АЧЫСЫ Ашыкмый шул Сәвия әби: өйдә көтеп утырган кешесе, умырып эшләрдәй эше юк. Ялларда балалары килгәч, җыештырып, ашарына әзерләп китәләр. Балалары күпме генә үзләренә чакырсалар да, алар янына китеп яшисе килми аның.
    1675
    2
    32

Блоглар
  • 28 ноябрь 2019 - 16:46
    СИН КАҺВӘНЕ ДӨРЕС ЭЧӘСЕҢМЕ?
    Юк, дустым, мин сине ничек дөрес итеп чокыр тотарга, матур итеп эчәргә өйрәтмим, анысын син миннән башка да яхшы беләсеңдер. Сүз бераз башка әйбер хакында.
    Гүзәл Закирова
    710
    0
    0