14 июнь 2019 яңалыклары

  • 14 июнь 2019 - 16:50
    Тиздән россиялеләр атнасына дүрт кенә көн эшли башларга мөмкин
    Бу турыда Россия премьер-министры Дмитрий Медведев белдергән.  Аның сүзләренчә, тиздән дөньякүләм икътисад атнасына дүрт көнлек эш вакытына күчәргә мөмкин. Моңа исә беренче чиратта технологик алгар...
    132
    0
    0
  • 14 июнь 2019 - 15:49
    ТОРМЫШ СЫЙФАТЫН IT-БЕЛГЕЧЛӘР ЯХШЫРТАЧАК
    Бу ялларда, ягъни 15-16 июнь көннәрендә Казанда «Цифрлы үсеш» конкурсы кысаларында хакатон буенча ярышлар узачак. Татарстан башкаласы әлеге бәйге уздырылачак биш шәһәрнең берсе. Хакатон сүзенең нәр...
    177
    0
    0
  • 14 июнь 2019 - 15:15
    МӘКТӘПКӘ ҖЫЕНЫРГА КЕМ ЯРДӘМ ИТӘ?
    Җәй башланды гына, дисәк тә, хәзер күз ачып йомганчы узып китә ул. Арбаны кыштан ук әзерләгән кебек, уку әсбапларының да алдан хәстәрен күрү кирәк. 2007 елдан башлап, Татарстанда «Мәктәпкә җыенырга яр...
    163
    0
    0
  • 14 июнь 2019 - 13:01
    Миңгәрдә бил алышырга 300ләп көрәшче теләк белдергән
    21-24 июньдә Татарстанда көрәш буенча чираттагы Дөнья чемпионаты уза. Саба районы Миңгәр авылының 23 июньгә билгеләнгән Сабантуе чемпионатның төп мәйданы булачак. – Дөнья чемпионатында катнашырга 3...
    123
    0
    0
  • 14 июнь 2019 - 12:43
    Тәбрис Яруллин җавап бирде!
    Шушы көннәрдә Бөтендөнья татар яшьләре форумы рәисе Тәбрис Яруллинның Татар конгрессы башкарма комитеты рәисе урынбасары вазифасыннан һәм форум рәислегеннән китүе билгеле булды. Бу яңалык татар җәмәга...
    106
    0
    0
  • 14 июнь 2019 - 07:15
    Ни өчен: ФИЛЛӘРДӘ КҮМҮ ЙОЛАСЫ БАР?
    Имезүчеләрдән бары тик кеше һәм филләрдә генә күмү йоласы бар. Филләрнең берәрсе үлсә,  калганнары аны борыннары белән күтәрмәкче булалар, аннан бик каты тавыш чыгаралар. Күпмедер вакыттан соң тынс...
    144
    0
    0
Шәп укыла
  • 3 февраль 2020 - 09:47
    КОШЛАР КЫШЫН ДА САЙРЫЙ Гөлбәһия ахшам намазыннан соң озак юанмыйча, урын-ястыкларын актара башлады. Бүген иртәдән бирле, кунак киләсе бар кебек, авырайтып торды. Көннең кисәк кенә үзгәрүенең халәткә тәэсиреме?! Шулай дип уйлап та бетермәде, ишек кыңгыравы чыңлады. Ул мендәрен кочаклаган килеш тынып калды.
    2674
    3
    30
  • 22 гыйнвар 2020 - 10:17
    ИКЕ УЛЫМ Фидаилның хәле чыннан да бик кызганыч иде. Кырык ике яшендәге сөлектәй ир эчәгенә ясаткан операциядән соң беткән, ябыккан иде. Өч ай буена урында ятып как сөяккә калган иде. Ракка каршы табиблар да көчсез шул. Алар бу явыз чирне дәвалый алмый, бары тик булдыра алганча, авыруның санлы гына елларын, айларын озайтырга тырыша.
    2192
    2
    29
  • 5 февраль 2020 - 16:42
    МИЛӘШ АЧЫСЫ Ашыкмый шул Сәвия әби: өйдә көтеп утырган кешесе, умырып эшләрдәй эше юк. Ялларда балалары килгәч, җыештырып, ашарына әзерләп китәләр. Балалары күпме генә үзләренә чакырсалар да, алар янына китеп яшисе килми аның.
    1674
    2
    32

Блоглар
  • 28 ноябрь 2019 - 16:46
    СИН КАҺВӘНЕ ДӨРЕС ЭЧӘСЕҢМЕ?
    Юк, дустым, мин сине ничек дөрес итеп чокыр тотарга, матур итеп эчәргә өйрәтмим, анысын син миннән башка да яхшы беләсеңдер. Сүз бераз башка әйбер хакында.
    Гүзәл Закирова
    710
    0
    0