11 апрель 2019 яңалыклары

  • 11 апрель 2019 - 18:06
    «ТУКАЙ УРЫННАРЫ»Н БЕЛӘСЕЗМЕ?
    363
    0
    0
  • 11 апрель 2019 - 16:16
    Казанда полилингваль мәктәп укучылары испан, кытай, гарәп һәм төрек телләрен өйрәнәчәк
    Татарстанда рус, татар һәм инглиз телләрендә укыту буенча полилингваль белем бирү комплекслары челтәре булдырыла. Казанда беренче полилингваль комплекс уку биналары төзелә. Өч телдә белем бирү...
    248
    0
    0
  • 11 апрель 2019 - 14:25
    КИНДЕРЧЕ МАЛАЙ ТУРЫНДА ХИКӘЯ /Рифә РАХМАН/
    Зирәкнең әтисе сугышта. Ул аны хәтерләми диярлек. Сугышка китәсе көнне мичкә сөялеп үзенә карап торганы гына исендә. Хәтерләмәгәч, елап бетеп сагынмый да сагынмый, көтә генә... Әнисенең, ул фронтка ки...
    384
    0
    0
  • 11 апрель 2019 - 13:45
    ФАТИХ КУТЛУ: «ОСТАЗЛАРЫМА МӘҢГЕ РӘХМӘТЛЕМЕН» /ФОТО, ВИДЕО/
    Тел мәсьәләсе кызган мәлдә, татар сөйләмен ишетү, үзара татарча аралашучы кешеләрне күрү рәхәтлек хисе китерә. Ә чиста татар телендә сөйләшүче әңгәмәдәшемнең башка милләт кешесе булуы, шәхсән мине, ик...
    539
    0
    0
  • 11 апрель 2019 - 12:41
    САК БУЛ: АДЫМ САЕН ИНФЕКЦИЯ
    Транспорт һәм кием киеп карау бүлмәләрендә (примерочная) нинди йогышлы авырулар эләктерергә мөмкин? Ә кайда авыру эләктерү ихтималы 1% кына? Транспорттагы тоткычлар Гепатит, сифилис һәм башка ку...
    204
    0
    0
  • 11 апрель 2019 - 10:46
    «ЯШӘҮ ЧЫГАНАГЫ – ГАЗ»: катнашыгыз!
    Катнашыгыз! Кадерле дуслар! «Ялкын» журналы һәм «Газпром трансгаз Казан» чираттагы бәйгене игълан итә! «ЯШӘҮ ЧЫГАНАГЫ – ГАЗ» дип аталган конкурста мәктәп укучылары да, студентлар да катнаша ала. Әл...
    486
    0
    0
  • 11 апрель 2019 - 09:13
    БДИга ӘЗЕРЛӘНҮ ӨЧЕН 10 ЛАЙФХАК
    БДИга әзерләнгәндә бар ысуллар да яхшы. Имтиханга әзерләнү өчен лайфхакларны белсәң, үзеңә үк яхшырак. Бүген “Ялкын” шундый 10 лайфхак тәкъдим итә. Конспектла Күпме генә укыма, мәгълүматны ис...
    352
    0
    0
Шәп укыла
  • 13 июль 2020 - 15:26
    КИЛЕН КЫЗЫМ Өченче улы алып кайткан киленен Хөршидә беренче күрүдән үк ошатмады. Төскә-биткә матур, тыйнак холыклы күренсә дә, кайнана кеше Әлфинурның килешсез якларын гына күрде. Битенә бәреп әйтмәсә дә, кодагые туйга алып килгән чәкчәктән башлап, яшь киленнең нәсел-ыруына хәтле ахирәтләре, күршеләре белән тикшерде.
    2148
    0
    11
  • 30 июль 2020 - 14:54
    КОЕ Кечерәк вакытында ерак әбисе аңа кое турында бер кызганыч хәл турында сөйләгән иде. Әбисе алардан җиде чакрым ераклыктагы авылда яши. Ерак әби исеме дә шуннан алынган. Имеш, кечкенә ятимә кызны үги әнисе кояш баегач коега суга җибәрә. Кайтмыйча озак тора кыз. Үги әни үз кызын кочаклап йоклап китә. Иртән таң суы алырга коега килгән апайлар су өстендә нәни баланың үле гәүдәсенә тап булалар. Шуннан соң бу коедан беркем дә су алмый. Үткән-киткән аннан әлләнинди ят авазлар килгәнен дә ишеткәләгән.
    1646
    0
    13
  • 15 июль 2020 - 17:52
    ГАДИЛЕКНЕҢ ГАЕБЕ БАРМЫ? Айдар Лилияне танымады. Әмма аның сылулыгымы, серле матурлыгымы ирне үзенә әсир итте. Карашында да аңлатып бетергесез нур, яктылык бар төсле. Шул ук вакытта башкалардан әллә ни аерылмый да кебек. Бары тик якын туганың, кадерле кешең кебек кенә нигәдер. Могҗиза диярсең.
    1262
    0
    8

Блоглар