11 апрель 2019 яңалыклары

  • 11 апрель 2019 - 18:06
    «ТУКАЙ УРЫННАРЫ»Н БЕЛӘСЕЗМЕ?
    129
    0
    0
  • 11 апрель 2019 - 16:16
    Казанда полилингваль мәктәп укучылары испан, кытай, гарәп һәм төрек телләрен өйрәнәчәк
    Татарстанда рус, татар һәм инглиз телләрендә укыту буенча полилингваль белем бирү комплекслары челтәре булдырыла. Казанда беренче полилингваль комплекс уку биналары төзелә. Өч телдә белем бирү...
    96
    0
    0
  • 11 апрель 2019 - 14:25
    КИНДЕРЧЕ МАЛАЙ ТУРЫНДА ХИКӘЯ /Рифә РАХМАН/
    Зирәкнең әтисе сугышта. Ул аны хәтерләми диярлек. Сугышка китәсе көнне мичкә сөялеп үзенә карап торганы гына исендә. Хәтерләмәгәч, елап бетеп сагынмый да сагынмый, көтә генә... Әнисенең, ул фронтка ки...
    145
    0
    0
  • 11 апрель 2019 - 13:45
    ФАТИХ КУТЛУ: «ОСТАЗЛАРЫМА МӘҢГЕ РӘХМӘТЛЕМЕН» /ФОТО, ВИДЕО/
    Тел мәсьәләсе кызган мәлдә, татар сөйләмен ишетү, үзара татарча аралашучы кешеләрне күрү рәхәтлек хисе китерә. Ә чиста татар телендә сөйләшүче әңгәмәдәшемнең башка милләт кешесе булуы, шәхсән мине, ик...
    204
    0
    0
  • 11 апрель 2019 - 12:41
    САК БУЛ: АДЫМ САЕН ИНФЕКЦИЯ
    Транспорт һәм кием киеп карау бүлмәләрендә (примерочная) нинди йогышлы авырулар эләктерергә мөмкин? Ә кайда авыру эләктерү ихтималы 1% кына? Транспорттагы тоткычлар Гепатит, сифилис һәм башка ку...
    70
    0
    0
  • 11 апрель 2019 - 10:46
    «ЯШӘҮ ЧЫГАНАГЫ – ГАЗ»: катнашыгыз!
    Катнашыгыз! Кадерле дуслар! «Ялкын» журналы һәм «Газпром трансгаз Казан» чираттагы бәйгене игълан итә! «ЯШӘҮ ЧЫГАНАГЫ – ГАЗ» дип аталган конкурста мәктәп укучылары да, студентлар да катнаша ала. Әл...
    239
    0
    0
  • 11 апрель 2019 - 09:13
    БДИга ӘЗЕРЛӘНҮ ӨЧЕН 10 ЛАЙФХАК
    БДИга әзерләнгәндә бар ысуллар да яхшы. Имтиханга әзерләнү өчен лайфхакларны белсәң, үзеңә үк яхшырак. Бүген “Ялкын” шундый 10 лайфхак тәкъдим итә. Конспектла Күпме генә укыма, мәгълүматны ис...
    134
    0
    0
Шәп укыла
  • 3 гыйнвар 2020 - 13:07
    ҮГИ ӘНИ Чит авылга килен булып төшкәч, ут күршем дә, киңәшчем, таянычым да Әминә апа булды. Җор күңелле, шатланып, җырлап кына йөри торган апа иде ул. Өч улының өзелеп яраткан әнисе, Ядъкәр абыйның тугрылыклы хатыны иде.
    4774
    2
    71
  • 7 гыйнвар 2020 - 22:36
    ӨЧ ТУГАН − Кызым, йонны алай тарткалама, сузгалама, ярыймы? Менә болай көйләп кенә, аермый гына яз.  Алай өзгәләп бетергәч, ничек  аны җепкә оештырырга, ничек  эрләргә була? Оекбашсыз каласың бит! Нәни куллары белән йон язып утырган Лилия, әнисе күрсәткәнчә эшләргә тырышса да, онытылып китеп уйный башлый.
    4428
    3
    66
  • 13 гыйнвар 2020 - 17:12
    ГОМЕРЛЕ КОЕ “Авылыбызның бер чишмәсе миңа аеруча якын, – дип сөйләп китте, ике ел элек кенә бакча күршебез булып киткән Наилә апа. Дөресрәге, авылдан бераз читтәрәк ул, урман юлы буенда. Ата-бабаларның чишмәне “Гомерле кое” дип атаулары юктан гына булмагандыр – авылыбызның озын гомерле кешеләре байтак. Гадәттә коены – кое диләр, чишмәне – чишмә. Нишләп “Гомерле чишмә” түгел?
    4166
    2
    45

Блоглар
  • 28 ноябрь 2019 - 16:46
    СИН КАҺВӘНЕ ДӨРЕС ЭЧӘСЕҢМЕ?
    Юк, дустым, мин сине ничек дөрес итеп чокыр тотарга, матур итеп эчәргә өйрәтмим, анысын син миннән башка да яхшы беләсеңдер. Сүз бераз башка әйбер хакында.
    Гүзәл Закирова
    472
    0
    0