11 апрель 2019 яңалыклары

  • 11 апрель 2019 - 18:06
    «ТУКАЙ УРЫННАРЫ»Н БЕЛӘСЕЗМЕ?
    210
    0
    0
  • 11 апрель 2019 - 16:16
    Казанда полилингваль мәктәп укучылары испан, кытай, гарәп һәм төрек телләрен өйрәнәчәк
    Татарстанда рус, татар һәм инглиз телләрендә укыту буенча полилингваль белем бирү комплекслары челтәре булдырыла. Казанда беренче полилингваль комплекс уку биналары төзелә. Өч телдә белем бирү...
    136
    0
    0
  • 11 апрель 2019 - 14:25
    КИНДЕРЧЕ МАЛАЙ ТУРЫНДА ХИКӘЯ /Рифә РАХМАН/
    Зирәкнең әтисе сугышта. Ул аны хәтерләми диярлек. Сугышка китәсе көнне мичкә сөялеп үзенә карап торганы гына исендә. Хәтерләмәгәч, елап бетеп сагынмый да сагынмый, көтә генә... Әнисенең, ул фронтка ки...
    209
    0
    0
  • 11 апрель 2019 - 13:45
    ФАТИХ КУТЛУ: «ОСТАЗЛАРЫМА МӘҢГЕ РӘХМӘТЛЕМЕН» /ФОТО, ВИДЕО/
    Тел мәсьәләсе кызган мәлдә, татар сөйләмен ишетү, үзара татарча аралашучы кешеләрне күрү рәхәтлек хисе китерә. Ә чиста татар телендә сөйләшүче әңгәмәдәшемнең башка милләт кешесе булуы, шәхсән мине, ик...
    307
    0
    0
  • 11 апрель 2019 - 12:41
    САК БУЛ: АДЫМ САЕН ИНФЕКЦИЯ
    Транспорт һәм кием киеп карау бүлмәләрендә (примерочная) нинди йогышлы авырулар эләктерергә мөмкин? Ә кайда авыру эләктерү ихтималы 1% кына? Транспорттагы тоткычлар Гепатит, сифилис һәм башка ку...
    106
    0
    0
  • 11 апрель 2019 - 10:46
    «ЯШӘҮ ЧЫГАНАГЫ – ГАЗ»: катнашыгыз!
    Катнашыгыз! Кадерле дуслар! «Ялкын» журналы һәм «Газпром трансгаз Казан» чираттагы бәйгене игълан итә! «ЯШӘҮ ЧЫГАНАГЫ – ГАЗ» дип аталган конкурста мәктәп укучылары да, студентлар да катнаша ала. Әл...
    314
    0
    0
  • 11 апрель 2019 - 09:13
    БДИга ӘЗЕРЛӘНҮ ӨЧЕН 10 ЛАЙФХАК
    БДИга әзерләнгәндә бар ысуллар да яхшы. Имтиханга әзерләнү өчен лайфхакларны белсәң, үзеңә үк яхшырак. Бүген “Ялкын” шундый 10 лайфхак тәкъдим итә. Конспектла Күпме генә укыма, мәгълүматны ис...
    194
    0
    0
Шәп укыла
  • 27 март 2020 - 10:08
    ПАР БЕЛӘЗЕК Зөлхиҗҗә иртәгесен туган-тумача, дусларын, тирә-күршеләрен җыеп Коръән мәҗлесе уздырырга әзерләнә иде. Киләсе кунаклар инде чакырылган. Бик озак урын хастасы булып яткан әнисенең бакыйлыкка күчкәненә ике ел узып та киткән. Хәергә өләшәсе йомшак ак сөлгеләре күптән түрдәге тумбочка өстенә таслап куелган. Зөлхиҗҗә әнисе исән чакта да аңа гел ак төстәге күлмәкләр, яулыклар гына ала иде. Биш ел урында ятты карчык.
    4615
    0
    87
  • 18 март 2020 - 15:36
    ТӘҮГЕ МӘХӘББӘТ Ә мәхәббәт дигәнең буйга-сынга карыймы соң? Ул бит буйга гына түгел, яшькә дә карамый. Мәхәббәт үтмәслек киртәләр юк. Ә тәүге сөю бигрәк тә...Ә Зөлфәтнең йөрәгендә әле бу саф тойгының бөреләнеп чәчәк атар чагы гына. Унҗиде яшь... Гомернең иң матур, иң кадерле чагы икәнлеген без бик күп еллар үткәч кенә аңлыйбыз шул. Мәңгегә шулай яшь, матур, дәртле булырбыз кебек.
    3681
    0
    33
  • 24 март 2020 - 16:21
    ҮЗ ЯЛГЫШЫМ, ҮЗ ЯЗМЫШЫМ Рәмилә, уйларыннан арынып, наушнигын салды да кызының бүлмәсенә керде. Индира скайптан Марс белән аралаша иде. Шулай да әнисен күргәч, экранны сүндереп куйды. Рәмиләнең Хәбир турында бик сорыйсы килә иде. Әмма сүзне башка яктан башлады: “Син, кызым, дәү әниең белән алай дорфа сөйләшмә, ярыймы. Ул бит сиңа яхшылык кына тели”. Әнисенең бу сүзләре ачуын китердеме, Индира йөзен чытты: “Әни, син ул җен карчыгына буйсынып, үзеңне ирдән, мине әтидән яздырдың! Сез икегез дә аның корбаны!
    3565
    0
    36

Блоглар