9 апрель 2019 яңалыклары

  • 9 апрель 2019 - 15:32
    «Тоталь диктант»: белемнәреңне тикшер!
    13 апрельдә бөтен дөнья “Тоталь диктант” акциясенә кушылачак. Татарстанда ул берничә мәйданчыкта узачак. Быел аны дөньяның 7 илендә 16нчы тапкыр язачаклар. Хәер, акциягә республиканың 44 торак пукн...
    87
    0
    0
  • 9 апрель 2019 - 15:27
    Казанда М. И. Глинка исемендәге Халыкара вокалистлар конкурсы ачыла
    11-19 апрель көннәрендә Казанда М. И. Глинка исемендәге XXVI Халыкара вокалистлар конкурсы уздырылачак. Жюри әгъзаларына 235 кә якын катнашучыны тыңларга туры киләчәк. Әйтергә кирәк, бу бәйге берен...
    68
    0
    0
  • 9 апрель 2019 - 11:43
    КОСМОСКА ОБСЕРВАТОРИЯДӘ "ОЧАБЫЗ"
    12 апрель – Космонавтика көнендә космоска очасың киләме? Скафандр киеп, чын космонавт булуны вәгъдә итмәсәләр дә, Астрономия обсерваториясе кызыклы тәкъдим ясый. Әлеге көнне биредә телескоп, астрономи...
    127
    0
    0
  • 9 апрель 2019 - 10:43
    ЖИРАФ... СЫЗГЫРА БЕЛӘ
    Жираф – җир йөзендәге хайваннарның иң озыны. Аның биеклеге 6 м га җитә, шуның яртысы муенына туры  килә. Кайбер кешеләр 3 м га сузылган бу муенда умыртка баганалары да бик күп, дип уйларга мөмкин....
    80
    0
    0
  • 9 апрель 2019 - 08:43
    КОСМОС БЕЗГӘ НИК КИРӘК?
    Соңгы тапкыр күккә кайчан караган идең? Яле, исеңә төшер... Күптәнме? Авылда яшәсәң, әлбәттә, ешрак карыйсың. Ә менә шәһәрнең биек-биек йортлардан төзелгән лабиринтларында йөри-йөри, күкнең барлыгын о...
    109
    0
    0
Шәп укыла
  • 3 февраль 2020 - 09:47
    КОШЛАР КЫШЫН ДА САЙРЫЙ Гөлбәһия ахшам намазыннан соң озак юанмыйча, урын-ястыкларын актара башлады. Бүген иртәдән бирле, кунак киләсе бар кебек, авырайтып торды. Көннең кисәк кенә үзгәрүенең халәткә тәэсиреме?! Шулай дип уйлап та бетермәде, ишек кыңгыравы чыңлады. Ул мендәрен кочаклаган килеш тынып калды.
    2671
    3
    29
  • 22 гыйнвар 2020 - 10:17
    ИКЕ УЛЫМ Фидаилның хәле чыннан да бик кызганыч иде. Кырык ике яшендәге сөлектәй ир эчәгенә ясаткан операциядән соң беткән, ябыккан иде. Өч ай буена урында ятып как сөяккә калган иде. Ракка каршы табиблар да көчсез шул. Алар бу явыз чирне дәвалый алмый, бары тик булдыра алганча, авыруның санлы гына елларын, айларын озайтырга тырыша.
    2189
    2
    29
  • 5 февраль 2020 - 16:42
    МИЛӘШ АЧЫСЫ Ашыкмый шул Сәвия әби: өйдә көтеп утырган кешесе, умырып эшләрдәй эше юк. Ялларда балалары килгәч, җыештырып, ашарына әзерләп китәләр. Балалары күпме генә үзләренә чакырсалар да, алар янына китеп яшисе килми аның.
    1674
    2
    32

Блоглар
  • 28 ноябрь 2019 - 16:46
    СИН КАҺВӘНЕ ДӨРЕС ЭЧӘСЕҢМЕ?
    Юк, дустым, мин сине ничек дөрес итеп чокыр тотарга, матур итеп эчәргә өйрәтмим, анысын син миннән башка да яхшы беләсеңдер. Сүз бераз башка әйбер хакында.
    Гүзәл Закирова
    710
    0
    0