28 март 2019 яңалыклары

  • 28 март 2019 - 15:52
    “Авыр медаль”нең бәһасе: Алинә Заһитова күпме акча эшләгән?
    “Авыр медаль. Җиңүгә ирешү дә авыр булды...” Япониянең Сайтама шәһәрендә узган фигуралы шуу буенча Дөнья чемпионатында җиңү яулаганнан соң татар спортчысы Алинә Заһитова шулай дип белдерде. Бу аның че...
    109
    0
    0
  • 28 март 2019 - 15:38
    РИНАТ ИСЛАМОВ: «БЕЗНЕҢ ТАТАРСТАН» ПРОЕКТЫМНЫ РОССИЯДӘ ТАНЫТТЫ
    Үз проектының проект булып кәгазьдә генә калмыйча, республика дәрәҗәсендә тормышка да ашырылуын кем генә теләми икән?! Мөслим районы егете, КДЭУ студенты Ринат Исламов үз проектын чынга ашыруга ирешкә...
    122
    0
    0
  • 28 март 2019 - 15:13
    «ХАНБИКӘ» /Люция Әблиева/
    *** – Убыр карчыгы! Убыр карчыгы! Койма башына менеп кунаклагач, җәйге челләдә башына шакмаклы шәл урап, бөтәрләнеп беткән сумка тоткан, тәбәнәк буйлы бөкре карчыкның бер куркынычы юк. Исемен дә...
    167
    0
    1
  • 28 март 2019 - 15:08
    Минтимер Шәймиев дүртенче тапкыр бабай булды
    Татарстан Республикасының беренче президенты Минтимер Шәрип улы Шәймиев гаиләсендә шатлыклы вакыйга – улы Радикның малае туган. Минтимер Шәймиевнең 3 оныгы бар: 31 яшьлек Камилә, 29 яшьлек Ти...
    83
    0
    0
  • 28 март 2019 - 11:38
    РАФИС БОРҺАНОВ: УКЫТУЧЫЛАРНЫҢ КАДЕРЕН БЕЛЕГЕЗ!
    21 март көне – «Ялкын»лы балалар өчен бик үзенчәлекле көн иде. Язның бу матур иртәсен алар Татарстан мәгариф һәм фән министрлыгы бинасында үткәрделәр, һәм министр –  Борһанов Рәфис Тимерханович белән...
    142
    0
    0
  • 28 март 2019 - 10:21
    Аркадий Новиков
    #WorldSkills #WorldSkillsKazan #WorldSkills2019 #WorldSkillsРТТМ #Новиков
    85
    0
    0
Шәп укыла
  • 3 февраль 2020 - 09:47
    КОШЛАР КЫШЫН ДА САЙРЫЙ Гөлбәһия ахшам намазыннан соң озак юанмыйча, урын-ястыкларын актара башлады. Бүген иртәдән бирле, кунак киләсе бар кебек, авырайтып торды. Көннең кисәк кенә үзгәрүенең халәткә тәэсиреме?! Шулай дип уйлап та бетермәде, ишек кыңгыравы чыңлады. Ул мендәрен кочаклаган килеш тынып калды.
    2667
    3
    29
  • 22 гыйнвар 2020 - 10:17
    ИКЕ УЛЫМ Фидаилның хәле чыннан да бик кызганыч иде. Кырык ике яшендәге сөлектәй ир эчәгенә ясаткан операциядән соң беткән, ябыккан иде. Өч ай буена урында ятып как сөяккә калган иде. Ракка каршы табиблар да көчсез шул. Алар бу явыз чирне дәвалый алмый, бары тик булдыра алганча, авыруның санлы гына елларын, айларын озайтырга тырыша.
    2187
    2
    29
  • 5 февраль 2020 - 16:42
    МИЛӘШ АЧЫСЫ Ашыкмый шул Сәвия әби: өйдә көтеп утырган кешесе, умырып эшләрдәй эше юк. Ялларда балалары килгәч, җыештырып, ашарына әзерләп китәләр. Балалары күпме генә үзләренә чакырсалар да, алар янына китеп яшисе килми аның.
    1673
    2
    31

Блоглар
  • 28 ноябрь 2019 - 16:46
    СИН КАҺВӘНЕ ДӨРЕС ЭЧӘСЕҢМЕ?
    Юк, дустым, мин сине ничек дөрес итеп чокыр тотарга, матур итеп эчәргә өйрәтмим, анысын син миннән башка да яхшы беләсеңдер. Сүз бераз башка әйбер хакында.
    Гүзәл Закирова
    710
    0
    0