28 март 2019 яңалыклары

  • 28 март 2019 - 15:52
    “Авыр медаль”нең бәһасе: Алинә Заһитова күпме акча эшләгән?
    “Авыр медаль. Җиңүгә ирешү дә авыр булды...” Япониянең Сайтама шәһәрендә узган фигуралы шуу буенча Дөнья чемпионатында җиңү яулаганнан соң татар спортчысы Алинә Заһитова шулай дип белдерде. Бу аның че...
    260
    0
    0
  • 28 март 2019 - 15:38
    РИНАТ ИСЛАМОВ: «БЕЗНЕҢ ТАТАРСТАН» ПРОЕКТЫМНЫ РОССИЯДӘ ТАНЫТТЫ
    Үз проектының проект булып кәгазьдә генә калмыйча, республика дәрәҗәсендә тормышка да ашырылуын кем генә теләми икән?! Мөслим районы егете, КДЭУ студенты Ринат Исламов үз проектын чынга ашыруга ирешкә...
    314
    0
    0
  • 28 март 2019 - 15:13
    «ХАНБИКӘ» /Люция Әблиева/
    *** – Убыр карчыгы! Убыр карчыгы! Койма башына менеп кунаклагач, җәйге челләдә башына шакмаклы шәл урап, бөтәрләнеп беткән сумка тоткан, тәбәнәк буйлы бөкре карчыкның бер куркынычы юк. Исемен дә...
    364
    0
    2
  • 28 март 2019 - 15:08
    Минтимер Шәймиев дүртенче тапкыр бабай булды
    Татарстан Республикасының беренче президенты Минтимер Шәрип улы Шәймиев гаиләсендә шатлыклы вакыйга – улы Радикның малае туган. Минтимер Шәймиевнең 3 оныгы бар: 31 яшьлек Камилә, 29 яшьлек Ти...
    234
    0
    0
  • 28 март 2019 - 11:38
    РАФИС БОРҺАНОВ: УКЫТУЧЫЛАРНЫҢ КАДЕРЕН БЕЛЕГЕЗ!
    21 март көне – «Ялкын»лы балалар өчен бик үзенчәлекле көн иде. Язның бу матур иртәсен алар Татарстан мәгариф һәм фән министрлыгы бинасында үткәрделәр, һәм министр –  Борһанов Рәфис Тимерханович белән...
    328
    0
    0
  • 28 март 2019 - 10:21
    Аркадий Новиков
    #WorldSkills #WorldSkillsKazan #WorldSkills2019 #WorldSkillsРТТМ #Новиков
    235
    0
    0
Шәп укыла
  • 30 август 2020 - 17:15
    ҮЛЕМНӘН КӨЧЛЕРӘК – Ну-ну-ну! Марш, агай, үз урыныңа! Үз тавышын үзе танымады кыз. Тик тегенең тамчы да исе китмәде, атлап барган шәпкә ике кулын сузып, күрешергә килгән кыяфәт чыгарды. Тагын ике секундтан ул аны шул пычрак куллары белән эләктереп үк алачак... – Үзең китәсеңме, әллә булышыргамы сиңа, абзый кеше? Зөмәрә аңышмый калды: кайчан, каян килеп чыкты бу зифа буйлы егет, ни ара аларның уртасына кереп басты? Сәрхуш ирнең йөзе әче әйбер капкандай җыерылып килде; селтәнергә дип күтәргән кулы белән башын кашып алды да, ава-түнә үз почмагына таба китте.
    2605
    0
    16
  • 6 сентябрь 2020 - 13:31
    МӘХӘББӘТ ТОЗАГЫ "Тавык төшенә тары керә” ди халык. Финанс-экономика институты студенты Рәсим төшендә үзен банк директоры итеп күреп ятканда гына ишек шакыдылар. “Их, нечкә билле чибәркәй – сәркатиб кабинетка килеп кергәч кенә уяттылар”, – дип сөйләнә-сөйләнә ишек ачырга юнәлде. Ә ишек артында… Әле генә төшендә күргән сәркатиб кыз басып тора иде.
    748
    0
    1
  • 13 сентябрь 2020 - 13:56
    КАЛАЙЧЫ КӘЛҮК Җиңел сөякле бабай, аягына эрҗинкә галушларын киеп алды да болдыр баскычыннан җәһәт кенә ишегалды чирәменә төште. Тагын бер кинәнеп арлы-бирле йөренгәләде. Алгысый иде аның күңеле, очына иде. Менә нидер эшлисе генә килеп тора бит. Ниндидер бер гайре табигый эш. Әмма дә ләкин файдалы эш булсын иде ул. Тиктомалдан чуарланып йөрергә яшь-җилкенчәк түгел лә ул! Хәкимәсе: «Вәт маладис, картым! Вәт булдыргансың, атасы!» – дип әйтерлек булсын. Мактаганны ярата ул. 
    648
    0
    5

Блоглар