3 август 2016 яңалыклары

  • 3 август 2016 - 21:14
    ЯҢА ХОББИ: 7 АВГУСТ
    Җәйнең яңа гына башланган ахыргы аен яңа хобби булдыру өчен сарыф ит - ZEN стилендә рәсем ясарга өйрән. Бу стиль җирнең төрле почмакларында көннән-көн популяр була бара. Зентангл, дудлинг, манд...
    55
    0
    0
  • 3 август 2016 - 20:24
    КАЗАНДА КАБАТ «МӘДӘНИ SDVIG» УЗА!
    Ялларда Казанда күңелсез булмаска охшаган! Җомга көнне «Мәдәни SDVIG» урам перфомансы фестивале башлана бит. Башлана: 17.00 сәгатьтә Кайчан: 5-7 август Кайда: «Ривьера», Ф. Әмирхан урамы, 1...
    65
    0
    0
  • 3 август 2016 - 20:14
    ЧЕРЛИДИНГ БЕЛӘН ШӨГЫЛЬЛӘНЕП КАРА!
    Черлидинг турында ишеткәнең бармы? Булмаса, белеп кал: бу - мөстәкыйль спорт төре. Ул үзендә гимнастика, акробатика һәм бию элементларын берләштерә. Черлидинг белән шөгыльләнүчеләрне черлидерлар дип й...
    58
    0
    0
  • 3 август 2016 - 19:53
    КИЧКЕ КАЗАНДА - ВЕЛОСИПЕДТА (18+)
    Велосипедка атланган килеш яшәп буламы? Кичке Казан буйлап велосипедта йөрүне оештыручылар "Була!" дип ышандыра һәм сине шундый “велосипед”лы тормыш алып баручылар белән очрашырга чакыра. Кайча...
    59
    0
    0
  • 3 август 2016 - 19:21
    12 ГИМНАЗИЯГӘ - БЕРЕНЧЕ КЛАССКА
    Бүген 12 гимназиягә, уку башланырга бер ай алдан, гимназиянең хәзерге һәм булачак укучылары җыелды. Беренчеләр өчен кечкенә генә бәйрәм-танышу ясадылар анда. Сез үзегезнең беренче класска барга...
    32
    0
    0
  • 3 август 2016 - 07:48
    КАРБЫЗ КӨНЕН БӘЙРӘМ ИТӘБЕЗМЕ?
    3 августта АКШта Милли Карбыз көне билгеләп үтелә. Америкада бу тәмле һәм сусыл җиләк җәйге пикникларның аерылгысыз сые булып тора. Сусауны басуы өстенә, карбыз калориясез ризык та. Шуңа күрә шәхси бә...
    72
    0
    0
Шәп укыла
  • 3 гыйнвар 2020 - 13:07
    ҮГИ ӘНИ Чит авылга килен булып төшкәч, ут күршем дә, киңәшчем, таянычым да Әминә апа булды. Җор күңелле, шатланып, җырлап кына йөри торган апа иде ул. Өч улының өзелеп яраткан әнисе, Ядъкәр абыйның тугрылыклы хатыны иде.
    5284
    2
    83
  • 7 гыйнвар 2020 - 22:36
    ӨЧ ТУГАН − Кызым, йонны алай тарткалама, сузгалама, ярыймы? Менә болай көйләп кенә, аермый гына яз.  Алай өзгәләп бетергәч, ничек  аны җепкә оештырырга, ничек  эрләргә була? Оекбашсыз каласың бит! Нәни куллары белән йон язып утырган Лилия, әнисе күрсәткәнчә эшләргә тырышса да, онытылып китеп уйный башлый.
    4743
    3
    70
  • 13 гыйнвар 2020 - 17:12
    ГОМЕРЛЕ КОЕ “Авылыбызның бер чишмәсе миңа аеруча якын, – дип сөйләп китте, ике ел элек кенә бакча күршебез булып киткән Наилә апа. Дөресрәге, авылдан бераз читтәрәк ул, урман юлы буенда. Ата-бабаларның чишмәне “Гомерле кое” дип атаулары юктан гына булмагандыр – авылыбызның озын гомерле кешеләре байтак. Гадәттә коены – кое диләр, чишмәне – чишмә. Нишләп “Гомерле чишмә” түгел?
    4326
    2
    48

Блоглар
  • 28 ноябрь 2019 - 16:46
    СИН КАҺВӘНЕ ДӨРЕС ЭЧӘСЕҢМЕ?
    Юк, дустым, мин сине ничек дөрес итеп чокыр тотарга, матур итеп эчәргә өйрәтмим, анысын син миннән башка да яхшы беләсеңдер. Сүз бераз башка әйбер хакында.
    Гүзәл Закирова
    541
    0
    0