25 июнь 2020 яңалыклары

  • 25 июнь 2020 - 14:40
    КАЗАНДА “УРАМ” ЭКСТРИМ ПАРКЫ АЧЫЛА. КАЙЧАН?
    Казанда бик тиздән “Урам” дип исемләнгән экстрим-парк ачылачак. Кайда урнашкан ул? Кайчан ачыла?
    207
    0
    0
  • 25 июнь 2020 - 13:30
    КИЛӘСЕ УКУ ЕЛЫ НИНДИ БУЛАЧАК? МИНИСТР ҖАВАП БИРӘ!
    26 июнь көнне, ягъни, иртәгә Татарстанның Мәгариф һәм фән министры Рафис Борһанов туры эфир уздырачак.
    241
    0
    0
  • 25 июнь 2020 - 13:14
    БДИ УРЫНЫНА - ДӘҮЛӘТ ЧЫГАРЫЛЫШ ИМТИХАННАРЫ?
    Югары уку йортында белем алырга теләмәгән укучыларны БДИ дан азат итәргә кирәк. «Справедливая Россия» фракциясе депутатлары Дәүләт Думасына шул турыдагы закон проектын керткән.
    185
    0
    0
  • 25 июнь 2020 - 12:12
    ИНТЕРНЕТТА ГРАМОТАЛЫ БУЛУ МӘҖБҮРИМЕ?
    Мәктәптә рус һәм  татар телләреннән 1 005 000 кагыйдә өйрәнәбез, барлык искәрмәләрне хәтердә калдырырга тырышабыз. Ә чынбарлыкта бу белемнәр кирәкме соң?
    270
    0
    0
  • 25 июнь 2020 - 11:40
    ҖИТМЕШ ҺӨНӘРЛЕ САЛАВАТ
    Чәчеңне кистергән вакытта фокуслар карап, матур җырлар тыңлап, мәктәп яшеннән үк акча эшләү хакында сөйләшеп утырасың киләме? Моның өчен әле уйлап та чыгарылмаган күпфункциональ чәчтараш үзәкләренә бару да, йөз эшне бер итеп башкара алучы Цезарь заманнарына кайту да кирәкми! Боларның барысын  да Салават Галимҗанов ут итеп эшләп бирә ала! Аның кебекләр турында «җитмеш һөнәрле егет» диләр.
    258
    0
    0
  • 25 июнь 2020 - 11:21
    ЫШТАН КЫЙССАСЫ
    Безгә авыл мәктәбендә чит телләрне уку бәхете тәтемәде. Дөресрәге, ничектер аралыкта калдык. Берничә яшь олырак абый-апаларыбыз немец теле, ә кечерәк туганнарыбызга инглиз теле эләкте.
    258
    0
    0
Шәп укыла
  • 11 июнь 2020 - 15:54
    ТУГАН ЙОРТ БУСАГАСЫ Җиңел велосипедының бер як мөгезенә аскан авыр сумкасын йорттан-йортка йөри-йөри бушатып бетергәч, Гүзәлия өенә табан атлады. Замана үзгәрү белән, кеше белән кеше арасындагы элемтә чаралары арта бара.
    6415
    3
    59
  • 9 июнь 2020 - 10:26
    БЕРЕНЧЕ МИЧ Җәй азагында, әле көннәр коры чакта, дип Гөлбадиян яңа мич чыгартырга уйлады. Иске миче өйнең үзе белән бер яшьле, картайды. Кирпече дә үзләре генә суккан кирпеч. Урыны-урыны белән җимерелә дә башлады, төтене дә юньләп тартмый, җылы да тотмый. Бәладән башаяк, ут-күз чыгуы бар. Рәхмәт, мичкәй. Балалар үскәндә ак калач, бәлеш, яңа ипекәйләр ашаттың. Туңып кайтканда үзеңә сыендырып җылыттың.
    2538
    2
    11
  • 15 июнь 2020 - 16:58
    КАРЛЫГАННАР ӨЛГЕРГӘН ЧАК Бакчада кара карлыганнар өлгерде. Кара төннең үзеннән дә кара карлыганнар. Татлы да үзе, әчкелтем дә. Табигатьтә гел шулай: иң бәрәкәтле, иң шифалы сые – әче җимешендә...  
    1298
    0
    11

Блоглар