9 апрель 2020 яңалыклары

  • 9 апрель 2020 - 17:03
    МИН ЮЛЛАРДА СИНЕ ЭЗЛӘДЕМ
    Кулын баш астына куеп, түшәмнән күзләрен алмый яткан Ринасның уйлары тагын үзеннән-үзе шул елларга кайтты. Еллар дип, еллар да түгел, санлы айлар гына булды Ринас Әфганда, тик шаукымы гына елларга, бөтен гомеренә сузылды шул. Ул җәһәннәмдә үткән һәр көн авырлыгы белән елга тиң шул. Шуңа күрә Ринас бүген үзен йөз яшьлек карт итеп тоя.
    1958
    0
    21
  • 9 апрель 2020 - 16:13
    КГЭУ ОНЛАЙН АЧЫК ИШЕКЛӘР КӨНЕ ҮТКӘРӘ. КАЙЧАН?
    Казан дәүләт энергетика университеты үз тарихында беренче тапкыр ачык ишекләр көнен онлайн уздыра. Ничек һәм кайчан булачак ул?
    366
    0
    0
  • 9 апрель 2020 - 13:22
    «ЯЛКЫН» КИҢӘШ ИТӘ: ШӘП ПОДКАСТЛАР ИСЕМЛЕГЕ
    Күптән түгел без сезнең белән “Нәрсә ул подкаст?”, “Ул ни өчен кирәк?” кебек сорауларга җавап эзләгән идек. Ә бүген без сезгә шәп подкастлар исемлеге (татарча, русча, инглизчә) тәкъдим итәбез! Аларны эш эшләгәндә дә, ял иткәндә дә тыңлап, үзеңә файдалы мәгълүмат туплап булачак. Киттек!
    547
    0
    0
  • 9 апрель 2020 - 12:02
    ҮЗИЗОЛЯЦИЯ ВАКЫТЫНДА ЙОКЫ РЕЖИМЫ НИНДИ БУЛЫРГА ТИЕШ?
    Бер айлык үзизоляция чорында бар нәрсә дә үзгәрә. Йокы да, дәресләр әзерләү дә, ашау да... Тик организм, үзизоляция вакыты тәмамланып, иреккә чыкканнан соң, бары тик “рәхмәт” әйтсен, дисәң, аның турында инде хәзердән үк кайгыртырга кирәк. Беренче чиратта, йокы режимын яхшылап карау мөһим.
    416
    0
    0
  • 9 апрель 2020 - 09:59
    1-8 СЫЙНЫФЛАР ӨЧЕН УКУ ЕЛЫ ИРТӘРӘК ТӘМАМЛАНАЧАК
    Россиянең Мәгариф министрлыгы төбәкләргә 1-8 сыйныф укучылары өчен уку елын иртәрәк тәмамларга рөхсәт бирде. Ә уку программасының бер өлеше киләсе елга күчерелергә мөмкин. Тик өлкән сыйныф укучылары – 9-11челәр өчен уку елы ничек бар, шулай калачак.
    478
    0
    0
Шәп укыла
  • 26 сентябрь 2020 - 14:01
    «ДУСТЫМ МӘХӘББӘТ АҢЛАТТЫ» «2 яшькә кечерәк дус егет көтмәгәндә мәхәббәт аңлатты. Без аның белән төрле темаларга рәхәтләнеп сөйләшә алабыз. Бергә күңелле, ләкин мин аны егетем буларак күрмим. Дуслыкны да бозасы килми. Нишләп карарга икән?»
    1030
    0
    0
  • 13 октябрь 2020 - 10:20
    ЯНГАН ГОМЕР Уналты чакрым ераклыктагы авылдан үзен соратып килгән Ибраһимга Мөслимә, яше җитеп узып китсә дә, ата-анасының басымы аркасында тормышка чыгарга ризалык бирде. Сайланып торыр урында, егерме биш яшеңдә соратып килүче булган өчен рәхмәт әйт әле! Апаларыннан узып тормышка чыгарга базмыйча, ике сеңлең каңгыраеп утырганын онытма! Хатын аертса ни, тормышта булмый торган хәл түгел! Димәк, хатыны иренә ярап тора белмәгән!
    911
    0
    7
  • 12 октябрь 2020 - 13:35
    РЕЗЕДА ХАБИБУЛЛИНА ШИГЫРЬЛӘРЕ Сагындырды, әнием, кайтам әле, Очрашулар ешрак, күп булсын. Күңелебездә туган рәхмәт хисе Сезгә хөрмәт аша чагылсын.
    463
    0
    4

Блоглар