25 февраль 2020 яңалыклары

  • 25 февраль 2020 - 17:31
    МӘКТӘПТӘ ҺӘМ ВУЗДА ӨЙРӘНЕЛМИ КАЛГАН ӘЙБЕРЛӘР: 21 ГАСЫРДА АЛАРНЫ БЕЛҮ МӨҺИМ!
    Сер түгел, вузны яки урта һөнәри уку йортын тәмамлаганнан соң, кеше үз профессиясе буенча эшләргә мәҗбүр түгел. Җитмәсә, “Гомер буе бер урында эшләргә”дигән кагыйдә дә юк. Вакыт үзенекен итә, шуңа да нинди уку йортын тәмамлауга карамастан, төрле шартларга ияләшергә, үзгәрешләргә әзер торырга кирәк. Тик моның өчен мәктәп яки вузда бирелгән белемнәр җитмәскә мөмкин. Көндәшлелеккә сәләтле булу өчен башка сыйфатларга да ия булу кирәк.
    372
    0
    0
  • 25 февраль 2020 - 15:28
    ИҢ ЕШ АВЫРУЧЫ ҺӨНӘР ИЯЛӘРЕ
    Тикшерү уздырганнанр да, иң еш авырый торган һөнәр ияләрен ачкылаганнар. Алар арасында кемнәр бар?
    405
    0
    0
  • 25 февраль 2020 - 14:39
    ДЕТЕКТИВ: БИЯЛӘЙ ЭЗЛИБЕЗ
    Күптән түгел мин яраткан БИЯЛӘЙЛӘРЕМНЕ югалткан идем. Аларны бөтен Казан белән бергәләп зләдек. ҺӘМ ТАПТЫК. Кайдан? Кайчан? Ничек? Бу сорауларга җавап әлеге язмада.
    654
    0
    8
  • 25 февраль 2020 - 14:11
    ЯШЬЛӘР 33 МИЛЛИОН СУМНЫ КАЯ КУЯЧАК?
    Татарстанныкылар кабаттан кесәләрен калынайта. Бу юлы – миллионнар белән. Ти-и-и-ик... бу акчаларны үз кесәңә түгел, ә социаль проектларны тормышка ашыру өчен тотарга кирәк булачак!
    372
    0
    0
  • 25 февраль 2020 - 11:44
    БӨЕК ҖИҢҮГӘ БАГЫШЛАНГАН МАХСУС ПРОЕКТ: НӘРСӘ УЛ?
    Бөек Ватан сугышында Җиңүнең 75-еллыгын бәйрәм итәргә берничә ай калды. Шул уңайдан, Татарстанның Яшьләр эшләре министрлыгы “Җиңү турында 75 факт” дигән проектын башлап җибәрә. 24 февраль – 9 май аралыгында көн саен Бөек Ватан сугышы һәм Совет халкының батырлыклары  турында төрле фактлар пәйда булачак.
    467
    0
    0
  • 25 февраль 2020 - 11:15
    БАЛЫКЛАР ҮЗЛӘРЕНЕҢ ГОМЕРЛӘРЕН ОЗЫНАЙТЫРГА ӨЙРӘНГӘН!
    Африкада яшәүче балыклар үзләренең гомерләрен озынайтырга өйрәнгән. Бу яңа сәләт аерым төрләрнең юкка чыгу куркынычыннан туган.
    335
    0
    0
  • 25 февраль 2020 - 09:05
    КЫЛ ЯХШЫЛЫК...
    Кемнеңдер әйтүенчә, яхшылык кылуның  да чамасы булырга тиештер. Яхшылык чамасыз булганда, аның тәме китәме, бәясе төшәме,  изгелекне аңлый белмәгән затлар аны бәяләми башлыйлар.  Бәлки кемгә изгелек кылырга-кылмаска төгәл  белергә  кирәктер. Үзеңә яманлык булып әйләнеп кайтмасын өчен...
    2776
    0
    21
Шәп укыла
  • 26 сентябрь 2020 - 14:01
    «ДУСТЫМ МӘХӘББӘТ АҢЛАТТЫ» «2 яшькә кечерәк дус егет көтмәгәндә мәхәббәт аңлатты. Без аның белән төрле темаларга рәхәтләнеп сөйләшә алабыз. Бергә күңелле, ләкин мин аны егетем буларак күрмим. Дуслыкны да бозасы килми. Нишләп карарга икән?»
    1020
    0
    0
  • 13 октябрь 2020 - 10:20
    ЯНГАН ГОМЕР Уналты чакрым ераклыктагы авылдан үзен соратып килгән Ибраһимга Мөслимә, яше җитеп узып китсә дә, ата-анасының басымы аркасында тормышка чыгарга ризалык бирде. Сайланып торыр урында, егерме биш яшеңдә соратып килүче булган өчен рәхмәт әйт әле! Апаларыннан узып тормышка чыгарга базмыйча, ике сеңлең каңгыраеп утырганын онытма! Хатын аертса ни, тормышта булмый торган хәл түгел! Димәк, хатыны иренә ярап тора белмәгән!
    894
    0
    7
  • 12 октябрь 2020 - 13:35
    РЕЗЕДА ХАБИБУЛЛИНА ШИГЫРЬЛӘРЕ Сагындырды, әнием, кайтам әле, Очрашулар ешрак, күп булсын. Күңелебездә туган рәхмәт хисе Сезгә хөрмәт аша чагылсын.
    449
    0
    3

Блоглар