25 февраль 2020 яңалыклары

  • 25 февраль 2020 - 17:31
    МӘКТӘПТӘ ҺӘМ ВУЗДА ӨЙРӘНЕЛМИ КАЛГАН ӘЙБЕРЛӘР: 21 ГАСЫРДА АЛАРНЫ БЕЛҮ МӨҺИМ!
    Сер түгел, вузны яки урта һөнәри уку йортын тәмамлаганнан соң, кеше үз профессиясе буенча эшләргә мәҗбүр түгел. Җитмәсә, “Гомер буе бер урында эшләргә”дигән кагыйдә дә юк. Вакыт үзенекен итә, шуңа да нинди уку йортын тәмамлауга карамастан, төрле шартларга ияләшергә, үзгәрешләргә әзер торырга кирәк. Тик моның өчен мәктәп яки вузда бирелгән белемнәр җитмәскә мөмкин. Көндәшлелеккә сәләтле булу өчен башка сыйфатларга да ия булу кирәк.
    217
    0
    0
  • 25 февраль 2020 - 15:28
    ИҢ ЕШ АВЫРУЧЫ ҺӨНӘР ИЯЛӘРЕ
    Тикшерү уздырганнанр да, иң еш авырый торган һөнәр ияләрен ачкылаганнар. Алар арасында кемнәр бар?
    249
    0
    0
  • 25 февраль 2020 - 14:39
    ДЕТЕКТИВ: БИЯЛӘЙ ЭЗЛИБЕЗ
    Күптән түгел мин яраткан БИЯЛӘЙЛӘРЕМНЕ югалткан идем. Аларны бөтен Казан белән бергәләп зләдек. ҺӘМ ТАПТЫК. Кайдан? Кайчан? Ничек? Бу сорауларга җавап әлеге язмада.
    465
    0
    8
  • 25 февраль 2020 - 14:11
    ЯШЬЛӘР 33 МИЛЛИОН СУМНЫ КАЯ КУЯЧАК?
    Татарстанныкылар кабаттан кесәләрен калынайта. Бу юлы – миллионнар белән. Ти-и-и-ик... бу акчаларны үз кесәңә түгел, ә социаль проектларны тормышка ашыру өчен тотарга кирәк булачак!
    227
    0
    0
  • 25 февраль 2020 - 11:44
    БӨЕК ҖИҢҮГӘ БАГЫШЛАНГАН МАХСУС ПРОЕКТ: НӘРСӘ УЛ?
    Бөек Ватан сугышында Җиңүнең 75-еллыгын бәйрәм итәргә берничә ай калды. Шул уңайдан, Татарстанның Яшьләр эшләре министрлыгы “Җиңү турында 75 факт” дигән проектын башлап җибәрә. 24 февраль – 9 май аралыгында көн саен Бөек Ватан сугышы һәм Совет халкының батырлыклары  турында төрле фактлар пәйда булачак.
    214
    0
    0
  • 25 февраль 2020 - 11:15
    БАЛЫКЛАР ҮЗЛӘРЕНЕҢ ГОМЕРЛӘРЕН ОЗЫНАЙТЫРГА ӨЙРӘНГӘН!
    Африкада яшәүче балыклар үзләренең гомерләрен озынайтырга өйрәнгән. Бу яңа сәләт аерым төрләрнең юкка чыгу куркынычыннан туган.
    196
    0
    0
  • 25 февраль 2020 - 09:05
    КЫЛ ЯХШЫЛЫК...
    Кемнеңдер әйтүенчә, яхшылык кылуның  да чамасы булырга тиештер. Яхшылык чамасыз булганда, аның тәме китәме, бәясе төшәме,  изгелекне аңлый белмәгән затлар аны бәяләми башлыйлар.  Бәлки кемгә изгелек кылырга-кылмаска төгәл  белергә  кирәктер. Үзеңә яманлык булып әйләнеп кайтмасын өчен...
    2342
    0
    21
Шәп укыла
  • 27 март 2020 - 10:08
    ПАР БЕЛӘЗЕК Зөлхиҗҗә иртәгесен туган-тумача, дусларын, тирә-күршеләрен җыеп Коръән мәҗлесе уздырырга әзерләнә иде. Киләсе кунаклар инде чакырылган. Бик озак урын хастасы булып яткан әнисенең бакыйлыкка күчкәненә ике ел узып та киткән. Хәергә өләшәсе йомшак ак сөлгеләре күптән түрдәге тумбочка өстенә таслап куелган. Зөлхиҗҗә әнисе исән чакта да аңа гел ак төстәге күлмәкләр, яулыклар гына ала иде. Биш ел урында ятты карчык.
    3789
    0
    74
  • 18 март 2020 - 15:36
    ТӘҮГЕ МӘХӘББӘТ Ә мәхәббәт дигәнең буйга-сынга карыймы соң? Ул бит буйга гына түгел, яшькә дә карамый. Мәхәббәт үтмәслек киртәләр юк. Ә тәүге сөю бигрәк тә...Ә Зөлфәтнең йөрәгендә әле бу саф тойгының бөреләнеп чәчәк атар чагы гына. Унҗиде яшь... Гомернең иң матур, иң кадерле чагы икәнлеген без бик күп еллар үткәч кенә аңлыйбыз шул. Мәңгегә шулай яшь, матур, дәртле булырбыз кебек.
    3431
    0
    31
  • 24 март 2020 - 16:21
    ҮЗ ЯЛГЫШЫМ, ҮЗ ЯЗМЫШЫМ Рәмилә, уйларыннан арынып, наушнигын салды да кызының бүлмәсенә керде. Индира скайптан Марс белән аралаша иде. Шулай да әнисен күргәч, экранны сүндереп куйды. Рәмиләнең Хәбир турында бик сорыйсы килә иде. Әмма сүзне башка яктан башлады: “Син, кызым, дәү әниең белән алай дорфа сөйләшмә, ярыймы. Ул бит сиңа яхшылык кына тели”. Әнисенең бу сүзләре ачуын китердеме, Индира йөзен чытты: “Әни, син ул җен карчыгына буйсынып, үзеңне ирдән, мине әтидән яздырдың! Сез икегез дә аның корбаны!
    3231
    0
    32

Блоглар