14 февраль 2020 яңалыклары

  • 14 февраль 2020 - 22:58
    ГАШЫЙКЛАР КӨНЕ МӨНӘСӘБӘТЛӘРНЕ БОЗА. НИЧЕК?
    Чәчәкләр, конфетлар, йомшак уенчыклар... РОМАНТИКА. Әмма галимнәр сезне артык хискә бирелмәскә чакыра. Ни өчен? Баксаң, парлар еш кына нәкъ менә гашыйклар көнендә яки шул көн тирәләрендә аерылыша икән. Сәбәпләре безнең язмада.
    367
    0
    0
  • 14 февраль 2020 - 15:16
    МУСА ҖӘЛИЛ ИСТӘЛЕГЕНӘ КӨРӘШ ЯРЫШЛАРЫ-2020 (ФОТОРЕПОРТАЖ)
    Бүген Биектауда Муса Җәлил исемендәге көрәш турнирының беренче көне узды. Әлеге матур чарадан фотомизгелләр!
    1025
    0
    0
  • 14 февраль 2020 - 15:13
    НИЧЕК МӘГЪЛҮМАТ АРАСЫНДА БАТМАСКА? 6 КИҢӘШ
    Монда да яңалык, тегендә дә... Уңда да, сулда да... Өскә карасаң да, аска карасың да... Бөтен җирдән яңалык ташый! Кайчак шул мәгълүмат астында калып сытылып үләрбез кебек тоела башлый... Ничек исән калырга?
    338
    0
    0
  • 14 февраль 2020 - 15:10
    ХӘЕРЛЕ БУЛСЫН СӘФӘР
    Ярата Рушан шәһәрдән читтәге заказларны. Монда юллар да ярыйсы гына. Шәһәр урамнарындагы кебек чокырлы-чакырлы урыннар аз. Якынлашу белән һәр чатта кызыл күзләрен кабызып көтеп торган светофорлар да юк. Аны-моны уйламыйча, саклыкның ни икәнен дә белмичә юлга атылып чыккан җәяүлеләр дә күренми.
    3783
    1
    28
  • 14 февраль 2020 - 14:48
    «МӘХӘББӘТКӘ НИЧӘ ЯШЬ?» ГАШЫЙКЛАР КӨНЕНӘ ВИДЕОБҮЛӘК
    14 февраль - Гашыйклар көне. Бәйрәм уңаеннан без студиягә төрле яшьтәге парларны чакырдык һәм аларга бертөрле сораулар бирдек. Һәм менә нәрсә килеп чыкты.
    250
    0
    0
  • 14 февраль 2020 - 14:13
    РОССИЯЛЕЛӘР МӘХӘББӘТНЕ КАЙДАН ЭЗЛИ?
    Россиялеләрнең яртысы мәхәббәтне уртак дуслар арасыннан эзләргә кирәк, дип саный. Ләкин соңгы 7 елда болай дип уйлаучылар саны кимегән. 2013 елда мондый фикердә булучылар саны 60 процент булган. Әлеге сораштыруны Гашыйклар көне уңаеннан Иҗтимагый фикерне өйрәнү Бөтенроссия  үзәге уздырган.
    257
    0
    0
  • 14 февраль 2020 - 13:25
    УКУЧЫЛАРНЫ КАЙЧАННАН БУШЛАЙ АШАТА БАШЛАЯЧАКЛАР?
    Бүген Россиядә башлангыч сыйныфларда 6, 8  миллион укучы белем ала. Бер көн ашау укучыга 60-65 сумга төшә. Федераль җыенга әйтелгән юлламасында Россия Президенты Владимир Путин 1-4 сыйныф укучыларын кайнар ризык белән бушлай ашатуны тәэмин итәргә кушкан иде.
    256
    0
    0
  • 14 февраль 2020 - 10:44
    «ТАТАРЧА MEET-UP»: БӨТЕНДӨНЬЯ ТАТАР ЯШЬЛӘРЕ ЧИТ ИЛ СТУДЕНТЛАРЫН ҮЗЕНӘ ТАРТА
    Татар яшьләр берләшмәләре, проектлары турында ничек белергә? Аларга ничек кушылып китәргә? Бу сорауга җавапны 13 февраль «Татарча meet-up» чарасында белеп булды. УНИКС концертлар залына татар мохитенә битараф булмаган 500гә якын студент җыелды.
    362
    0
    0
  • 14 февраль 2020 - 10:03
    КИЯҮГӘ ЧЫГУ ТӘКЪДИМЕН ЯСАР ӨЧЕН... ГАРФИЛД БУЛЫП КИЕНЕРГӘ КИРӘК!
    Чит илдән кайтып килгәндә, сине моңарчы мультфильмнарда гына күрергә күнеккән Гарфилд мәчесе каршыласын әле! Моңа өстәп, бер бәйләм чәчәк белән, тезләнеп, кияүгә чыгарга тәкъдим дә итсә, билләһи, хуштан язарсың! Эльвина Батырованы бу хуштан яздырмый-яздыруын, тик бәхетле мизгелләр елатырга мәҗбүр итә!
    295
    0
    3
Шәп укыла
  • 15 июнь 2020 - 16:58
    КАРЛЫГАННАР ӨЛГЕРГӘН ЧАК Бакчада кара карлыганнар өлгерде. Кара төннең үзеннән дә кара карлыганнар. Татлы да үзе, әчкелтем дә. Табигатьтә гел шулай: иң бәрәкәтле, иң шифалы сые – әче җимешендә...  
    1433
    0
    12
  • 19 июнь 2020 - 16:49
    КЕШЕ КҮҢЕЛЕ – КАРА УРМАН (ХИКӘЯ) Рәгинә иртән эшкә барганда да, кичтән кайтканда да ике тукталыш арасын, гадәттә җәяүләп үтә. Кышын буранга, язын челләгә, язлы-көзле коеп яуган яңгырларга карамый, җәяүләп атлый. Бүген дә шулай итмәкче иде. Төнлә явып үткән яңгырдан соң сафланып, төсләре ачыкланып калган иртәнге кала урамнарына хозурланып баруга ни җитә!
    1241
    1
    8
  • 26 июнь 2020 - 10:30
    ЯШЬЛЕК ХАТАСЫ Лаеклы ялга чыгуына ике ел үтсә дә, Энҗе, һаман эшкә барасы булган кебек, һәр көн ашкынып иртә таңнан тора. Ничектер, көтеп алган лаеклы ялда үз җаена, салмак-тыныч кына яшәргә өйрәнеп китә алмый әле хатын. Башта бер-ике тапкыр, тиз-тиз киенеп, эшенә чыгып киткән чаклары да булган иде. Ишек төбенә барып җитеп, ире Расих туктаткач кына ушына килә иде элекке шәфкать туташы.
    1062
    0
    15

Блоглар