11 февраль 2020 яңалыклары

  • 11 февраль 2020 - 16:54
    МӘКТӘП АТТЕСТАТЛАРЫНА – QR-КОД?
    Аттестатыңа смартфоныңның камерасын якын китерәсең, берничә секундтан синең мәктәптәге бөтен “бигорафия”ң пәйда була. Юк, бу уйдырма түгел. Чөнки тиздән QR-кодлар мәктәп аттестатларында да пәйда булырга мөмкин икән бит!
    347
    0
    0
  • 11 февраль 2020 - 16:49
    СУКЫР ИР-АТ ЮЛ ҺӘЛАКӘТЕННӘН СОҢ КҮРӘ БАШЛАГАН
    Кеше ышанмаслык хәлне чын булса да сөйләмә, диләр татар халкында. Әмма сөйлисе килә бит. Бөтенләй күрми торган күзләр юл һәләкәтеннән соң күрә башласын әле!
    394
    0
    1
  • 11 февраль 2020 - 15:44
    ЗУР БӘХЕТКӘ ХАКЫМ БАР
    Илсия кайтып кергәндә  өй эчендә  гадәти булмаган, сәер бер  тынлык урнашкан иде. Әтисе  фермада эштә булырга тиеш, әнисе ишек алдында күренми. Лапас астындагы маллар гына тынгысызланып тавыш бирә.  Гадәттә әнисе көне буена диярлек шул малларны карап мәш килә. Мәктәптән кайтып керүче кызын да Зөләйха гадәттә тышта ук нинди билгеләр алганы хакында  кызыксынып  каршылый. Суга киттеме икәнни әнисе?
    1664
    1
    17
  • 11 февраль 2020 - 14:57
    9 СЫЙНЫФ ӨЧЕН ЧЫГАРЫЛЫШ ӘҢГӘМӘСЕ: 12 ФЕВРАЛЬДӘ ТӘҮГЕ ЧИРКАНЧЫК!
    ТДИ, БДИлар башланырга әле вакыт булса да, беренче чирканчык инде бүгеннән үк алырга туры килә. Иртәгә, 12 февральдә, Казанның бөтен мәктәпләрендә 9нчы сыйныф укучылары рус теленнән чыгарылыш әңгәмәсе узачак. 2018-2019 уку елыннан башлап, ул ТДИга (ОГЭ) кертелү өчен бер шарт булып тора.
    335
    0
    0
  • 11 февраль 2020 - 13:01
    «ЭЧКЕ БАЛА» – КЕМ ҺӘМ НИ ӨЧЕН КИРӘК?
    Психология белән бәйле язмалар укыганда, әлеге өлкәдә белгечләр белән аралашканда безгә еш кына бер фраза белән очрашырга туры килә. «Күңелдә утыручы бала», «эчке бала». Ни аңлата соң бу? Әлбәттә, монда тере җан иясе я ниндидер җисем күз алдында тотылмый, тик үзеңнең «эчке бала»ң белән аңлашу күп кенә психологик кыенлыкларны чишәргә ярдәм итәргә мөмкин.
    356
    0
    0
Шәп укыла
  • 13 октябрь 2020 - 10:20
    ЯНГАН ГОМЕР Уналты чакрым ераклыктагы авылдан үзен соратып килгән Ибраһимга Мөслимә, яше җитеп узып китсә дә, ата-анасының басымы аркасында тормышка чыгарга ризалык бирде. Сайланып торыр урында, егерме биш яшеңдә соратып килүче булган өчен рәхмәт әйт әле! Апаларыннан узып тормышка чыгарга базмыйча, ике сеңлең каңгыраеп утырганын онытма! Хатын аертса ни, тормышта булмый торган хәл түгел! Димәк, хатыны иренә ярап тора белмәгән!
    980
    0
    7
  • 12 октябрь 2020 - 13:35
    РЕЗЕДА ХАБИБУЛЛИНА ШИГЫРЬЛӘРЕ Сагындырды, әнием, кайтам әле, Очрашулар ешрак, күп булсын. Күңелебездә туган рәхмәт хисе Сезгә хөрмәт аша чагылсын.
    529
    0
    4
  • 10 октябрь 2020 - 12:07
    «ДУСТЫМНЫ ӘТИ-ӘНИСЕ КЫЙНЫЙ» «Якын дустымны әти-әнисе кыйный. Алар начар гаилә түгел, эчмиләр, тартмыйлар, уңган, тырыш кешеләр. Ник алай эшләүләрен һич аңламыйм. Берәр эшне алар теләгәнчә башкармаса да, сеңлесе еласа да кыйныйлар икән. Кул күтәреп, кешене тәрбияләп булмый бит... Дустыма ничек ярдәм итим?»
    405
    0
    1

Блоглар