11 февраль 2020 яңалыклары

  • 11 февраль 2020 - 16:54
    МӘКТӘП АТТЕСТАТЛАРЫНА – QR-КОД?
    Аттестатыңа смартфоныңның камерасын якын китерәсең, берничә секундтан синең мәктәптәге бөтен “бигорафия”ң пәйда була. Юк, бу уйдырма түгел. Чөнки тиздән QR-кодлар мәктәп аттестатларында да пәйда булырга мөмкин икән бит!
    100
    0
    0
  • 11 февраль 2020 - 16:49
    СУКЫР ИР-АТ ЮЛ ҺӘЛАКӘТЕННӘН СОҢ КҮРӘ БАШЛАГАН
    Кеше ышанмаслык хәлне чын булса да сөйләмә, диләр татар халкында. Әмма сөйлисе килә бит. Бөтенләй күрми торган күзләр юл һәләкәтеннән соң күрә башласын әле!
    132
    0
    1
  • 11 февраль 2020 - 15:44
    ЗУР БӘХЕТКӘ ХАКЫМ БАР
    Илсия кайтып кергәндә  өй эчендә  гадәти булмаган, сәер бер  тынлык урнашкан иде. Әтисе  фермада эштә булырга тиеш, әнисе ишек алдында күренми. Лапас астындагы маллар гына тынгысызланып тавыш бирә.  Гадәттә әнисе көне буена диярлек шул малларны карап мәш килә. Мәктәптән кайтып керүче кызын да Зөләйха гадәттә тышта ук нинди билгеләр алганы хакында  кызыксынып  каршылый. Суга киттеме икәнни әнисе?
    1106
    1
    16
  • 11 февраль 2020 - 14:57
    9 СЫЙНЫФ ӨЧЕН ЧЫГАРЫЛЫШ ӘҢГӘМӘСЕ: 12 ФЕВРАЛЬДӘ ТӘҮГЕ ЧИРКАНЧЫК!
    ТДИ, БДИлар башланырга әле вакыт булса да, беренче чирканчык инде бүгеннән үк алырга туры килә. Иртәгә, 12 февральдә, Казанның бөтен мәктәпләрендә 9нчы сыйныф укучылары рус теленнән чыгарылыш әңгәмәсе узачак. 2018-2019 уку елыннан башлап, ул ТДИга (ОГЭ) кертелү өчен бер шарт булып тора.
    76
    0
    0
  • 11 февраль 2020 - 13:01
    «ЭЧКЕ БАЛА» – КЕМ ҺӘМ НИ ӨЧЕН КИРӘК?
    Психология белән бәйле язмалар укыганда, әлеге өлкәдә белгечләр белән аралашканда безгә еш кына бер фраза белән очрашырга туры килә. «Күңелдә утыручы бала», «эчке бала». Ни аңлата соң бу? Әлбәттә, монда тере җан иясе я ниндидер җисем күз алдында тотылмый, тик үзеңнең «эчке бала»ң белән аңлашу күп кенә психологик кыенлыкларны чишәргә ярдәм итәргә мөмкин.
    96
    0
    0
Шәп укыла
  • 3 февраль 2020 - 09:47
    КОШЛАР КЫШЫН ДА САЙРЫЙ Гөлбәһия ахшам намазыннан соң озак юанмыйча, урын-ястыкларын актара башлады. Бүген иртәдән бирле, кунак киләсе бар кебек, авырайтып торды. Көннең кисәк кенә үзгәрүенең халәткә тәэсиреме?! Шулай дип уйлап та бетермәде, ишек кыңгыравы чыңлады. Ул мендәрен кочаклаган килеш тынып калды.
    3234
    3
    38
  • 14 февраль 2020 - 15:10
    ХӘЕРЛЕ БУЛСЫН СӘФӘР Ярата Рушан шәһәрдән читтәге заказларны. Монда юллар да ярыйсы гына. Шәһәр урамнарындагы кебек чокырлы-чакырлы урыннар аз. Якынлашу белән һәр чатта кызыл күзләрен кабызып көтеп торган светофорлар да юк. Аны-моны уйламыйча, саклыкның ни икәнен дә белмичә юлга атылып чыккан җәяүлеләр дә күренми.
    3065
    1
    18
  • 5 февраль 2020 - 16:42
    МИЛӘШ АЧЫСЫ Ашыкмый шул Сәвия әби: өйдә көтеп утырган кешесе, умырып эшләрдәй эше юк. Ялларда балалары килгәч, җыештырып, ашарына әзерләп китәләр. Балалары күпме генә үзләренә чакырсалар да, алар янына китеп яшисе килми аның.
    1974
    2
    35

Блоглар