7 февраль 2020 яңалыклары

  • 7 февраль 2020 - 13:33
    ТИНЧУРИН ТЕАТРЫНДА ПРЕМЬЕРА – «КАРУРМАН»
    Ике дөнья чигендә калсаң, нишләргә? Үзең һәм якыннарың, дәүләтең өчен җаваплылыкны менә хәзер, шушында кулыңа алырга туры килсә, син моңа әзерме? Асылыңнан, тамырларыңнан баш тартып, «яңа дөнья» төзи аласыңмы? 
    426
    0
    0
  • 7 февраль 2020 - 11:25
    ГАШЫЙКЛАР КӨНЕ ЯКЫНЛАША! НӘРСӘ БҮЛӘК ИТӘРГӘ?
    Менә тагын килеп җитә инде. Сүзебез ГАШЫЙКЛАР КӨНЕ турында. Мәхәббәт, йөрәк...  Матурын матур, күңеллесен күңелле. Тик бит әле АҢА бүләк тә әзерләргә кирәк! Нинди бүләк сайларга соң? Сезнең эшне җиңеләйтергә булдык әле. Егетләргә дә, кызларга да нәрсә бүләк итеп булуы турында яздык. Киттек!
    564
    0
    0
  • 7 февраль 2020 - 11:03
    IKEA ӨЧЕН ПРОДУКЦИЯНЕ АВЫЛ ЯШЬЛӘРЕ ТЕГӘЧӘК!
    6 февральдә Казанда Авыл яшьләренең халыкара конгрессы башланып китте. Өч көн дәвамында дөньяның 25 иленнән булган, авылда яшәүче яшь лидерлар авыл тормышын үстерү мөмкинлекләре турында фикер алышачак.
    471
    0
    0
  • 7 февраль 2020 - 10:56
    ТЕКӘ ЧАНАДА ШУАСЫҢ КИЛСӘ, МАМАДЫШКА “SUNNYFEST”ка КИЛ!
    Ни өчен бу ялларда салкыннар җитте, дип уйлыйсыңмы? Чана шуар өчен махсус шундый һава торышы ул! Чөнки иртәгә, 8 февральдә, Мамадышта рәхәтләнеп чана шуып булачак. Әле чананың ниндиендә диген! Төрле формадагы, төрле форматтагыларында “эх!” дигәнче шуып узып булачак.
    348
    0
    0
  • 7 февраль 2020 - 10:40
    «СӘЛӘТ» НӘТИҖӘЛӘР ЯСАЯЧАК
    Инстаграм социаль челтәре кулланучылары нәтиҗәләрне ел азагында ясаса, "Сәләт" берләшмәсе исә, киресенчә, бу җаваплы эшне ел башында башкара. Нәкъ менә 19 февраль "Сәмрух" ел премиясендә иң-иңнәрне билгелиячәкләр алар!
    371
    0
    0
  • 7 февраль 2020 - 09:22
    ӘНИ БИТ...
    − Кая, күрсәт әле китергән итегезне? Мае бармы әзрәк? − Катифә карчык кызы алып килгән ит кисәкләрен, капчыкларыннан чыгарып, берәм-берәм җентекләп тикшерә, карый башлады. − Теге юлы да юньле булмады китергән итегез...
    2058
    0
    8
Шәп укыла
  • 21 март 2021 - 10:13
    «МИН – ТЕЛЕФОН КОЛЫ...» «Мин телефонга бәйле. Бу турыда моңа кадәр үк әти-әнием, дусларым әйтә иде инде. Аларны тыңламый, ишетми идем. Хәзер моны үзем дә аңлый башладым. Чыннан да кереп китәм дә, чыга алмыйм. Көнем дә, төнем дә шул телефонда уза. Бу бәйлелектән ничек тә булса арынып буламы?»
    783
    0
    0
  • 3 апрель 2021 - 16:45
    ЭРЕМЧЕКЛЕ-БАНАНЛЫ ДЕСЕРТ Хәзер бергәләп эремчекле-бананлы десерт әзерлибез. Ул иртәнге ашка да, кичке ашка да шәп кенә булачак.
    453
    0
    0
  • 10 апрель 2021 - 10:33
    ШАМПИНЬОНЛЫ КАРАБОДАЙ. РЕЦЕПТ Дөрес тукланучылар өчен бик тәмле һәм җиңел рецепт. 20 минут эчендә әзер дә була.
    392
    0
    0

Блоглар