31 гыйнвар 2020 яңалыклары

  • 31 гыйнвар 2020 - 17:02
    ҖАВАП
    Фәйрүзә бишенче сыйныфта  укып йөргән мәктәпкә яңа директор килде.  Яңа директор  Рәсим  Хәтмуллович үзен күрсәтә башлагач, укучылар үзләреннән киткән директорларын  еш кына хөрмәт белән искә төшерә башладылар. 
    1926
    0
    23
  • 31 гыйнвар 2020 - 16:27
    ЯРСУНЫ БАСУНЫҢ 7 ЫСУЛЫ
    Кайчак син шундый итеп кызасың, шундый итеп кызасыы-ыы-ыың... Бөтен нәрсәне бәреп очырасы, ачуны китергән кешегә берәр нәрсә кычкырасы, берәр нәрсәне бәреп ватасы килә башлый. Танышмы бу халәт? Әйдә ярсуны басуның 7 ысулына күз салыйк.
    348
    0
    0
  • 31 гыйнвар 2020 - 15:52
    «ХИКМӘТ ӘКИЯТЛӘРЕ» ПРЕМЬЕРАСЫ: «МИМИШНЫЙ» СПЕКТАКЛЬ, ДИСНЕЙ МУЛЬТИКЛАРЫ ҺӘМ ГЕЙША-АЙШӘ МАҖАРАЛАРЫ
    Французларча әкият, Дисней мультфильмнарына охшаш булуы, электрошокер, һаваөрдергеч, зәвыклы костюмнар – болар барысы да Г. Кариев исемендәге Казан Татар дәүләт яшь тамашачылар театрының чираттагы премьерасы – «Хикмәт әкиятләре»ндә. Бурятия режиссеры сәхнәләштергән бу постановка үзендә серлелек, маҗаралылык, динамиканы да саклый.
    531
    0
    3
  • 31 гыйнвар 2020 - 11:28
    «ЯЛКЫН», «САБАНТУЙ» ҺӘМ «САЛАВАТ КҮПЕРЕ» БАЗАСЫНДА ВИДЕОСТУДИЯ АЧЫЛА
    Яшь блогерлар, булачак журналистлар үзләрен әлеге профессия вәкилләре итеп тоя алачак.
    289
    0
    0
  • 31 гыйнвар 2020 - 10:51
    МИЛЛИ АШ-СУ ОСТАСЫ БУЛАСЫҢ КИЛСӘ, ВУЗДА УКЫ!
    2020 елда Казан инновацион университеты базасында Милли кулинария кафедрасы ачылачак. Ул вузның Сервис, туризм һәм җәмәгать туклануы технологиясе факультетында төпләнәчәк.
    259
    0
    0
  • 31 гыйнвар 2020 - 10:26
    ДАМИР ЙОСЫПОВ БЕЛӘН АЧЫК ДӘРЕС: 93 СЕКУНД – КҮПМЕ ӘЛЛӘ АЗМЫ?!
    Самолетны кукуруз басуына утыртып, 226 кешенең гомерен саклап калган экипаж мәктәп укучылары өчен россиякүләм ачык дәрес оештырды.
    326
    0
    0
  • 31 гыйнвар 2020 - 09:42
    КАРЛЫ СИН
    – Кар бөртекләрен җиргә җибәрү белән беррәттән аларга мөһим эш тә йөклиләр икән: «Менә син, Фәлән Фәләнов, шушы кешенең төп-төгәл йөзенә килеп төшәргә тиеш». Һәм алар, шул максатны үтәр өчен, күпме чакрымнар очалар, эзлиләр икән, – дип сөйләде Искәндәр.
    1249
    0
    11
Шәп укыла
  • 26 сентябрь 2020 - 14:01
    «ДУСТЫМ МӘХӘББӘТ АҢЛАТТЫ» «2 яшькә кечерәк дус егет көтмәгәндә мәхәббәт аңлатты. Без аның белән төрле темаларга рәхәтләнеп сөйләшә алабыз. Бергә күңелле, ләкин мин аны егетем буларак күрмим. Дуслыкны да бозасы килми. Нишләп карарга икән?»
    1030
    0
    0
  • 13 октябрь 2020 - 10:20
    ЯНГАН ГОМЕР Уналты чакрым ераклыктагы авылдан үзен соратып килгән Ибраһимга Мөслимә, яше җитеп узып китсә дә, ата-анасының басымы аркасында тормышка чыгарга ризалык бирде. Сайланып торыр урында, егерме биш яшеңдә соратып килүче булган өчен рәхмәт әйт әле! Апаларыннан узып тормышка чыгарга базмыйча, ике сеңлең каңгыраеп утырганын онытма! Хатын аертса ни, тормышта булмый торган хәл түгел! Димәк, хатыны иренә ярап тора белмәгән!
    911
    0
    7
  • 12 октябрь 2020 - 13:35
    РЕЗЕДА ХАБИБУЛЛИНА ШИГЫРЬЛӘРЕ Сагындырды, әнием, кайтам әле, Очрашулар ешрак, күп булсын. Күңелебездә туган рәхмәт хисе Сезгә хөрмәт аша чагылсын.
    463
    0
    4

Блоглар