23 гыйнвар 2020 яңалыклары

  • 23 гыйнвар 2020 - 17:28
    КҮП БАЛАЛЫ ӘТИЛӘР ПЕНСИЯГӘ ИРТӘРӘК ЧЫГА АЛАЧАК?
    Удмуртия депутатлары Дәүләт думасына яңа тәкъдим белән чыккан. Алар күп балалы әтиләрнең пенсиягә чыгу яшьләрен киметергә сорый. Бу турыдагы закон проекты думаның документлар базасында инде урын алган.
    282
    0
    0
  • 23 гыйнвар 2020 - 17:04
    НИ ӨЧЕН: КАРТАЮ
    Телибезме-юкмы, УЛ һәрберебезгә киләчәк. КАРТАЮ. КАРТЛЫК. Сәхифәбезне шул темага багышлыйк әле. Ни өчен без картаябыз? Нәрсә ул маразм? Ни өчен ул барлыкка килә?
    362
    0
    0
  • 23 гыйнвар 2020 - 16:49
    УЧИ.РУ ОЛИМПИАДАСЫНДА КАТНАШ – ВУЗГА БУШЛАЙ КЕР!
    Учи.ру математика олимпиадасы финалистлары, Россиянең 9 төбәге вузларына кергәндә, ташламаларга ия булачак.
    308
    0
    0
  • 23 гыйнвар 2020 - 16:29
    РОССИЯНЕҢ ЯҢА МӘГАРИФ МИНИСТРЫ – КЕМ УЛ?
    21 гыйнвар кичендә Рособрнадзорның экс-җитәкчесесе Сергей Кравцов  Россиянең яңа мәгариф министры итеп билгеләнде. Моңа кадәр министр кәнәфиендә 2018 елның маеннан бирле Ольга Васильева утырган иде. Кем соң ул яңа министр? Бүген шушы сорауларга җавап эзлибез.
    377
    0
    0
  • 23 гыйнвар 2020 - 14:51
    КАЗАНДАГЫ БӨТЕНРОССИЯ ЯРЫШЛАРЫ – ЯҢА ПАРКТА!
    Казанда 26-28 июньдә I Бөтенроссия шәһәр уеннары узачак. 27 июнь Россия Яшьләр көненә багышланган бу чарада яшь буында популярлык казанган заманча спорт төрләре тәкъдим ителәчәк.
    235
    0
    0
Шәп укыла
  • 17 март 2021 - 10:43
    ИКӘҮ ЭЧМӘГӘН ЧӘЙЛӘР – Әй, Кар кызы! Кая, бир сумкаңны, озатып куйыйм үзеңне! – Артыннан куып җиткән таныш түгел егетнең сүзләреннән Сәмирә башта сискәнеп китте. Ләкин алай да сер бирмәгәндәй кыланды:  – Миңа ерак түгел, монда гына... Мәшәкатьләнмә, Кыш бабай, – диде. 
    1737
    0
    6
  • 21 март 2021 - 10:13
    «МИН – ТЕЛЕФОН КОЛЫ...» «Мин телефонга бәйле. Бу турыда моңа кадәр үк әти-әнием, дусларым әйтә иде инде. Аларны тыңламый, ишетми идем. Хәзер моны үзем дә аңлый башладым. Чыннан да кереп китәм дә, чыга алмыйм. Көнем дә, төнем дә шул телефонда уза. Бу бәйлелектән ничек тә булса арынып буламы?»
    702
    0
    0
  • 17 март 2021 - 13:39
    СЫРЛЫ ШАМПИНЬОННАР РЕЦЕПТЫ Бу гади һәм бик туклыклы ризык. Өстәлдән иң беренче булып аны сыпырталар. Нәрсәләр кирәк була?
    547
    0
    0

Блоглар