13 гыйнвар 2020 яңалыклары

  • 13 гыйнвар 2020 - 17:54
    НИ ӨЧЕН: БАЛЫКЛАР!
    Ни өчен диңгез төбендә яши торган балыкалар шундый куркыныч була? Ни өчен балыклар өерләре белән йөзгәндә синхрон рәвештә хәрәкәтләнә? Ни өчен Гондураста балык яңгырлары ява? Бу сорауларга җаваплар әлеге язмада.
    116
    0
    0
  • 13 гыйнвар 2020 - 17:12
    ГОМЕРЛЕ КОЕ
    “Авылыбызның бер чишмәсе миңа аеруча якын, – дип сөйләп китте, ике ел элек кенә бакча күршебез булып киткән Наилә апа. Дөресрәге, авылдан бераз читтәрәк ул, урман юлы буенда. Ата-бабаларның чишмәне “Гомерле кое” дип атаулары юктан гына булмагандыр – авылыбызның озын гомерле кешеләре байтак. Гадәттә коены – кое диләр, чишмәне – чишмә. Нишләп “Гомерле чишмә” түгел?
    4273
    2
    48
  • 13 гыйнвар 2020 - 16:43
    НЕРВЛАРНЫ ТЫНЫЧЛАНДЫРУНЫҢ 16 ЫСУЛЫ
    Бүгенге дөньяда нервлары какшамаган кеше бар микән ул? Бөтен кеше каядыр чаба, ашыга, кабалана. Әмма бер генә минутка туктап, хәл алу, җанны, башны һәм НЕРВЛАРНЫ тынычландырып алу да мөһим. Алайса ничек аягыңны сузганыңны да сизми калырсың...
    130
    0
    0
  • 13 гыйнвар 2020 - 11:05
    ИННОПОЛИС УНИВЕРСИТЕТЫННАН – ӨР-ЯҢА БЛОКЧЕЙН-ПЛАТФОРМА
    Иннополис Университеты бөтен ил өчен кирәкле, моңа кадәр беркайда да тиңе булмаган тулысынча верификацияләнгән блокчейн-платформа ясаячак. Аңа бу эштә “Аэрофлот” һәм BitFury ширкәтләре ярдәм итәчәк. Платформаның бәясе – 600 миллион сум. Әлеге җайланманы сәламәтлек саклау, транспорт, финанс хезмәтләре, сәнәгать, энергетика, мәгариф, авыл һәм шәһәр хуҗалыгы тармакларында кулланачаклар.
    101
    0
    0
  • 13 гыйнвар 2020 - 10:28
    ТАТАР ИҖАДИ КОМАНДАЛАРЫ АРАСЫНДА МИНИ-ФУТБОЛ (ФОТОРЕПОРТАЖ)
    12 нче гыйнвар "Ак Барс" Көрәш сараенда Татар иҗат командалары арасында IV дусларча мини-футбол турниры булып узды. Беренче урында Җырчылар төркеме, икедә – журналистлар булса, өченче урын Тинчурин театры артистларында.
    110
    0
    0
  • 13 гыйнвар 2020 - 10:13
    МЕҢ ДӘ БЕР ЛАЙФХАК: ИНГЛИЗ ТЕЛЕ!
    Сәлам, дустым! Сүзебезне артык озынга сузмыйча, Америкада яшәп акрынлап инглизгә әйләнеп барган Нияз Морзаханов белән сиңа инглиз телен өйрәнү буенча лайфхаклар тәкъдим итәбез.
    90
    0
    0
Шәп укыла
  • 3 гыйнвар 2020 - 13:07
    ҮГИ ӘНИ Чит авылга килен булып төшкәч, ут күршем дә, киңәшчем, таянычым да Әминә апа булды. Җор күңелле, шатланып, җырлап кына йөри торган апа иде ул. Өч улының өзелеп яраткан әнисе, Ядъкәр абыйның тугрылыклы хатыны иде.
    5058
    2
    80
  • 7 гыйнвар 2020 - 22:36
    ӨЧ ТУГАН − Кызым, йонны алай тарткалама, сузгалама, ярыймы? Менә болай көйләп кенә, аермый гына яз.  Алай өзгәләп бетергәч, ничек  аны җепкә оештырырга, ничек  эрләргә була? Оекбашсыз каласың бит! Нәни куллары белән йон язып утырган Лилия, әнисе күрсәткәнчә эшләргә тырышса да, онытылып китеп уйный башлый.
    4610
    3
    69
  • 13 гыйнвар 2020 - 17:12
    ГОМЕРЛЕ КОЕ “Авылыбызның бер чишмәсе миңа аеруча якын, – дип сөйләп китте, ике ел элек кенә бакча күршебез булып киткән Наилә апа. Дөресрәге, авылдан бераз читтәрәк ул, урман юлы буенда. Ата-бабаларның чишмәне “Гомерле кое” дип атаулары юктан гына булмагандыр – авылыбызның озын гомерле кешеләре байтак. Гадәттә коены – кое диләр, чишмәне – чишмә. Нишләп “Гомерле чишмә” түгел?
    4273
    2
    48

Блоглар
  • 28 ноябрь 2019 - 16:46
    СИН КАҺВӘНЕ ДӨРЕС ЭЧӘСЕҢМЕ?
    Юк, дустым, мин сине ничек дөрес итеп чокыр тотарга, матур итеп эчәргә өйрәтмим, анысын син миннән башка да яхшы беләсеңдер. Сүз бераз башка әйбер хакында.
    Гүзәл Закирова
    502
    0
    0