20 декабрь 2019 яңалыклары

  • 20 декабрь 2019 - 17:54
    КЫҢГЫРАУЛАР ПАРАДЫ СИНЕ ДӘШӘ!
    Иртәгә, 21 декабрьдә, Казанның Бауман урамында Яңа ел уңаеннан кыңгыраулар парады узачак. Аның белән Яңа ел бәйрәмнәре программасы ачылачак, һәм Бауман урамындагы Яңа ел бизәлеше утларын тантаналы рәвештә кабызачаклар. Аны “Studio Festi” дип исемләнгән Италия ширкәте эшләде.
    495
    0
    0
  • 20 декабрь 2019 - 17:38
    ЯҢА ЕЛГА 7 ТӨРЛЕ БҮЛӘК
    Йә, кайсыгыз анда, нинди бүләк бирим, дип баш вата? Хәзер ярдәм итәбез. Тиз генә әзерләп, табып була торган Яңа ел бүләкләре исемлеге!
    430
    0
    0
  • 20 декабрь 2019 - 17:12
    ИРАДА ӘЮПОВА: «ТАТАР ТЕАТРЫНА МӘХӘББӘТ ТЕЛНЕ ӨЙРӘНЕРГӘ ЭТӘРДЕ»
    Ел ахыры җитәме, чабышырга тотынабыз. Соңгы арада һәркемнең елга нәтиҗәләр ясавы модага әверелә бара, бугай. Хәер, Татарстан министрлыклары бу модага күптән ияргән инде. Һәр ел саен узган эшкә йомгак ясап, киләчәккә планнар коралар. 2019 ел да искәрмә түгел. 2020нче ел мәдәният өлкәсендә нинди яңалыклар алып килер? Бүген моның турында журналистларга Татарстанның мәдәният министры Ирада Хафизҗан кызы Әюпова сөйләде.
    436
    0
    0
  • 20 декабрь 2019 - 17:09
    ЧАЛЛЫДА ФЁДОР БОНДАРЧУК ФИЛЬМЫНА АКТЕРЛАР ЭЗЛИЛӘР
    Танылган режиссер Федор Бондарчук “КАМАЗ-Мастер” командасы турында фильм төшерергә әзерләнә. Хәзерге вакытта алар Чаллыда массакүләм күренешләр өчен актерлар сайлау буенча кастинг игълан иткән.
    458
    1
    1
  • 20 декабрь 2019 - 10:08
    БӘХЕТ ТУКТАЛЫШЫ
    Өй ишегеннән чыгып барган Дилбәр кире борылды, телефонын оныткан иде. Кулына алуга, хат килгәнен белдертеп, телефон зеңгелдәп куйды. Азат язган икән. Елмаю кунарга өлгергән иреннән шул мизгелдә алсулык качты. «Бүген килә алмыйм». Әлеге сүзләрне укыгач, Дилбәрнең йөзенә борчылу таралды. Ике ел буе очрашып йөргән Азат соңгы араларда кыздан читләшә башлаган иде. Шулай да күзенә карап алай дип әйткәне юк үзенең.
    2491
    0
    14
  • 20 декабрь 2019 - 09:41
    МИРАСЫБЫЗНЫ САКЛЫЙК!
    Халкыбызның иң зур хәзинәләренең берсе – музыка уен кораллары. Кураен аласыңмы, кубызынмы, гармунын, думбырасын – барысының да моңнары күңелгә үтеп керә. Бәһасе булмаган әлеге байлыкны югалтмый саклау – безнең изге бурыч.
    446
    0
    0
  • 20 декабрь 2019 - 09:22
    ТӨНГӘ КАРШЫ НӘРСӘ АШАРГА ЯРЫЙ?
    Йоклар алдыннан ашмаска кушалар. Иң яхшысы – йокларга 3 сәгать кала ашарга, диләр. Әмма ашыйсы килә бит! Нишләргә? Ач карынга йоклап китеп тә булмый бит әле ул... Ашказанына авыр булмасын өчен нинди ризык ашарга ярый соң?
    442
    0
    0
Шәп укыла
  • 8 гыйнвар 2021 - 17:17
    УРЛАНГАН БӘХЕТ Нишләптер бик кәефсез уянды бүген Ләйлә. Борчылырлык урын да юк кебек, тик күңеле тыныч түгел. Гәрчә, иртәнге кояш нурлары иркәләп, назлап уятса да. 
    953
    0
    4
  • 6 гыйнвар 2021 - 14:13
    ПАНКЕЙК ПЕШЕРҮ РЕЦЕПТЫ Панкейк –Америка белене. Аны сөт белән ясыйлар, коры табада кыздыралар. Алар кабарып, йомшак булып пешә. Иртәнге аш өчен менә дигән ризык инде менә. Гадәттә, аны сироп, арахис мае, джем белән ашыйлар.
    812
    0
    2
  • 3 гыйнвар 2021 - 10:05
    «ДУСЛАРЫМ МИННӘН ЧИТЛӘШТЕ...» «Без сыйныфта 3 кенә кыз. Моңа кадәр гел дус булып, бер-беребезгә ярдәм итешеп укыдык. Быел алар икесе миннән читләште. Тәнәфестә дә гел бергә чыгып китәләр. Мин яннарына килеп утырсам, сөйләшми башлыйлар. Берәр нәрсә сорасам, теләмичә генә җавап бирәләр. Минем дә алар белән дус буласым, аралашасым килә. Нишләргә икән?» Аноним, 15 яшь
    754
    0
    0

Блоглар