12 декабрь 2019 яңалыклары

  • 12 декабрь 2019 - 17:50
    «НИ ӨЧЕН?»: АВЫРТУ
    Авырту (боль). “Ни өчен?” сәхифәсен шушы темага багышлыйк әле. Ни өчен кайбер кешеләр авыртуны тоймый? Ә ни өчен кайчак авырту рәхәтлек бирә? Нигә яра төзәлгәндә кычыта?
    601
    0
    0
  • 12 декабрь 2019 - 16:31
    САГЫНУ ИСЕ
    Иртәнге савымнан кайтып, чәй эчеп алганнан соң, Гөлйөзем урын-җирләрне юып алыйм дип, су кайнатырга куйды да, эчке якка кереп, мендәр тышларын салдыра башлады. Авыр эшме ул, җиңелме – нинди булуына карамастан, рәхәт итеп эшли белә ул. Һәр эштән тәм таба. Әле менә мендәр тышын салдыргач та, сүрү аша чыккан мамыкларны берәмтекләп җыеп, буш конвертка салды да матрас астына тыгып куйды.
    1651
    0
    16
  • 12 декабрь 2019 - 16:02
    ИРТӘЛӘРЕН ТАУЛАР КҮЧЕРЕРЛЕК БУЛЫП УЯНУ ӨЧЕН НИШЛӘРГӘ? 7 КИҢӘШ
    Иртә белән үк арып уянучылар арасында син дә бармы? Алайса безнең язмабыз нәкъ менә синең өчен! Бүген без иртән таулар күчерерлек дәрәҗәдә энергияле булып уяну өчен нишләргә икәнлеген сөйләрбез.
    516
    0
    0
  • 12 декабрь 2019 - 11:48
    XXI ГАСЫР: КИБЕРСУГЫШЛАР
    Сугыш – коточкыч нәрсә. Үзенең куркыныч максатларына ирешер өчен, ул галимнәрне дә корал камилләштерү эшенә җәлеп итә. Урта гасыр сугышлары белән ХХ-XXI гасыр сугышлары арасында җир белән күк аермасы: элек сугыш коралы берьюлы шулкадәр күп кешене һәлак итә алмаган.
    404
    0
    0
  • 12 декабрь 2019 - 11:39
    300 МЕҢ СУМ АЛ: ФИЗИК ЗАТЛАР ӨЧЕН ГРАНТ БӘЙГЕСЕНДӘ КАТНАШ!
    11 декабрьдән башлап, 11 гыйнварга кадәр яшьләргә грантлар буенча ярдәм күрсәтү бәйгесе уза. Моның өчен grantminmol-rt.ru сайтында теркәлергә кирәк. Республика күләмендә уздырыла торган башка бәйгеләрдән аермалы буларак, бу юлы грант алыр өчен, ниндидер иҗтимагый оешманы тәкъдим итәргә кирәкми. Ярдәмне 18-30 яшьлек физик затлар алырга мөмкин. Моның өчен республика бюджеты 7 миллион сумга кадәр акча бүлеп бирәчәк.
    441
    0
    0
  • 12 декабрь 2019 - 10:19
    ИМӘНЛЕК УРМАНЫ КАЙЧАН АЧЫЛАЧАК?
    Ел саен Татарстанда парк-сквер яки берәр иҗтимагый киңлекнең яңартылуы 2015 елдан бирле яхшы традициягә әверелде. Нәкъ менә шул ел республикабызда Парк һәм скверлар елы, дип игълан ителгән иде. Быел Имәнлек урманының керү ягы да Парк һәм скверлар эшчәнлеге хезмәткәрләренең “кызган таба”сына эләкте.
    432
    0
    0
  • 12 декабрь 2019 - 09:40
    ИҢ УҢГАН УКУЧЫЛАРГА МӨХӘММӘТШИН КУЛЫННАН ПАСПОРТЛАР ТАПШЫРЫЛДЫ
    14 яшь тулгач, нишлиләр? Төп документ - паспортны алалар! Ә Фәрид Мөхәммәтшин кулыннан паспортны Республиканың иң шәп укучылары гына ала! Димәк, 11нче декабрь, Казан, Дәүләт Советы, сәгать 11.00. “Паспортларны тапшыру ачык дип игълан ителә!”
    371
    0
    0
Шәп укыла
  • 6 февраль 2021 - 10:39
    ЧӘЧӘКТӘН КАЙТКАН ТӨН Язгы суларны чупыр-чупыр китереп, иптәш кызым белән аның авылына кайтып киләбез. Инде карлар эреп беткән диярлек. Анда-санда тишелеп чыккан үги ана яфраклары баеп барган кояшка сары чәчәкләрен сузган. Язның беренче шытымнарын өзәргә кул бармый. Җанда эчке бер рәхәтлек. Шушы сары чәчәкләр, сап-сары кояш, иптәш кызымның сап-сары кофтасы шул рәхәтлеккә туры килә торган саф төсләр сирпи.
    1346
    0
    6
  • 5 февраль 2021 - 13:01
    ЯЛЛАРДА КЕКС ПЕШЕРӘБЕЗ! Якыннарыңны берәр тәмле әйбер пешереп сыйла әле әйдә! Бездән рецепт!
    457
    0
    0
  • 10 февраль 2021 - 15:15
    6 ТӨРЛЕ СЭНДВИЧ РЕЦЕПТЫ Аны өйдә утырып ашарга да, тегендә яки монда үзең белән эләктереп барырга да җайлы. Бүген без сезгә сэндвич рецептлары тәкъдим итәбез.
    429
    0
    0

Блоглар