26 ноябрь 2019 яңалыклары

  • 26 ноябрь 2019 - 17:22
    САБЫНЫМ КАЛА, САТЫГЫЗ
    – Әтәңә, нинди булса да, сүз әйтмәң, соңнан кыен булыр үзегезгә. Начар кеше түгел ул. Әтәй-инәй хакы бар, – дип туктата торган иде. – Бигрәк яшьли, буыннары ныгып та бетмәс борын, сугышка илтеп ташладылар… Аның күргәннәрен без белмибез бит…
    1617
    1
    23
  • 26 ноябрь 2019 - 15:31
    ТДИ (ОГЭ)-2020: ТӨП ҮЗГӘРЕШЛӘР
    Педагогик үлчәмнәр федераль институты (ФИПИ) 9 сыйныфлар 2020 елда тапшыра торган ТДИ (ОГЭ)дагы үзгәрешләрне раслады. Хәзер укучыларның белемнәрен бәяләүдән тыш, булган белемнәрен тормышта куллана белүләрен дә тикшерәчәкләр. Иң күп үзгәрешләр җәмгыять белеме, тарих, физика фәннәреннән имтиханга карый. Башка фәннәрдән дә үзгәрешләр шактый. Әйдәгез, бергәләп күзәтү ясыйбыз.
    355
    0
    0
  • 26 ноябрь 2019 - 14:44
    ЙОКЫ НЫК БУЛСЫН ӨЧЕН 7 ГАДИ КИҢӘШ
    Йокы начар булса, кулдан эш килми, кәеф булмый, сәламәтлектән тә начарайганнан начарая... Шуларны истә тотып, бүген без сезнең өчен 7 киңәш тәкъдим итәбез. Тизрәк йоклап китү һәм йокы нык булсын өчен аларны мыекларыгызга чорнап куегыз. Юк! Бүген сарык санамыйбыз!
    330
    0
    0
  • 26 ноябрь 2019 - 11:22
    «ЕЛ СТУДЕНТЫ»: ГРАН-ПРИ КАЯ КИТТЕ?
    Көллият, техникум, училищеда укучы иң яхшы студентлар нинди була? Актив, максатчан, җиңүгә ирешә торган! Нәкъ шундыйлар шушы көннәрдә Казанга җыелды да инде. 25 ноябрь кичендә бу уку йортларында укучы иң-иңнәрнең исемнәрен яңгыраттылар. Араларында Татарстанныкылар да бар! Монысы – аерым бер горурлык!
    290
    0
    0
  • 26 ноябрь 2019 - 10:39
    НИГӘ ҺАМАН АШЫЙСЫ КИЛӘ?
    “Әле генә ашаган идем. Инде тагын ашыйсы килә”. Әгәр бу сүзләрне гел әйтүчеләр рәтендә син дә бар икән, димәк, бу язма синең өчен.
    304
    0
    0
  • 26 ноябрь 2019 - 10:30
    ТӘҮЛЕГЕНӘ НИЧӘ МАНДАРИН АШАРГА ЯРЫЙ?
    Тиздән Яңа ел җитә, ә Яңа ел мандариннарсыз була диме инде. Әлбәттә, мандаринга элеккеге сыман дефицит юк, ул ниндидер экзотик җиләк-җимеш булудан күптән туктады, тик шулай да, безнең өчен мандарин Яңа елның бер матур чагылышы булуын дәвам итә. Тик табиблар мандариннарны кирәгеннән артык ашауның организм өчен зыяны турында кисәтә. 
    419
    0
    0
Шәп укыла
  • 30 август 2020 - 17:15
    ҮЛЕМНӘН КӨЧЛЕРӘК – Ну-ну-ну! Марш, агай, үз урыныңа! Үз тавышын үзе танымады кыз. Тик тегенең тамчы да исе китмәде, атлап барган шәпкә ике кулын сузып, күрешергә килгән кыяфәт чыгарды. Тагын ике секундтан ул аны шул пычрак куллары белән эләктереп үк алачак... – Үзең китәсеңме, әллә булышыргамы сиңа, абзый кеше? Зөмәрә аңышмый калды: кайчан, каян килеп чыкты бу зифа буйлы егет, ни ара аларның уртасына кереп басты? Сәрхуш ирнең йөзе әче әйбер капкандай җыерылып килде; селтәнергә дип күтәргән кулы белән башын кашып алды да, ава-түнә үз почмагына таба китте.
    2690
    0
    16
  • 6 сентябрь 2020 - 13:31
    МӘХӘББӘТ ТОЗАГЫ "Тавык төшенә тары керә” ди халык. Финанс-экономика институты студенты Рәсим төшендә үзен банк директоры итеп күреп ятканда гына ишек шакыдылар. “Их, нечкә билле чибәркәй – сәркатиб кабинетка килеп кергәч кенә уяттылар”, – дип сөйләнә-сөйләнә ишек ачырга юнәлде. Ә ишек артында… Әле генә төшендә күргән сәркатиб кыз басып тора иде.
    951
    0
    3
  • 13 сентябрь 2020 - 13:56
    КАЛАЙЧЫ КӘЛҮК Җиңел сөякле бабай, аягына эрҗинкә галушларын киеп алды да болдыр баскычыннан җәһәт кенә ишегалды чирәменә төште. Тагын бер кинәнеп арлы-бирле йөренгәләде. Алгысый иде аның күңеле, очына иде. Менә нидер эшлисе генә килеп тора бит. Ниндидер бер гайре табигый эш. Әмма дә ләкин файдалы эш булсын иде ул. Тиктомалдан чуарланып йөрергә яшь-җилкенчәк түгел лә ул! Хәкимәсе: «Вәт маладис, картым! Вәт булдыргансың, атасы!» – дип әйтерлек булсын. Мактаганны ярата ул. 
    793
    0
    6

Блоглар