8 ноябрь 2019 яңалыклары

  • 8 ноябрь 2019 - 20:04
    ХИКМӘТЛЕ ТУГАН КӨН
    Гадәтенчә, тәрәзә аша урамга күз салган иде: имәнеп китте, нәкъ аның өе турысында кара каурыйлы, соры муенлы берничә чәүкә, чыр-чу килеп, нәрсәдер бүлешә, чукыша иде. Миңниса карчык, аларны куып тарату нияте белән, тиз генә чөйдә эленеп торган озын зәңгәр курткасын киде дә урамга чыгып китте. Берочтан кибеткә дә кереп чыгармын дип, кулына чүпрәк сумкасын да алды.
    1428
    0
    15
  • 8 ноябрь 2019 - 17:23
    КАЗАН СТУДОТРЯДЫ КОМИССАРЫ ПУТИН БЕЛӘН ОЧРАШКАН
    Казан дәүләт архитектура-төзелеш университеты студенты, “Барс” студентлар сервис отряды комиссары Россия Президенты Владимир Путин белән очрашкан.
    453
    0
    0
  • 8 ноябрь 2019 - 16:50
    ЯШЬЛӘР СӘЯСӘТЕНЕҢ КАЙСЫ ПРОЕКТЫ ӘҺӘМИЯТЛЕРӘК, СИН ДӘ ТАВЫШ БИР!
    Татарстанлылар Яшьләр министрлыгының өстенлекле максат-бурычлары өчен тавыш бирә. Әлеге эшне Дәүләт хезмәтләре порталында башкарырга мөмкин.
    448
    0
    0
  • 8 ноябрь 2019 - 16:31
    АВЫР ЧОР ҺӘМ ҮЗБӘЯ: ЯШҮСМЕРЛӘРГӘ КИҢӘШЛӘР
    Баласының максатчан, кыю, үз-үзенә ышанган булуын кайсы гына әти-әни теләми икән? Бу сыйфатлардан башка олы тормышта үз урыныңны табу шактый кыен, һәм шуңа күрә әлеге сыйфатларны үзеңдә тәрбияләргә кирәк. Тик ничек?
    402
    0
    0
  • 8 ноябрь 2019 - 15:17
    КАБАКТАН СОК
    Кабак – үзе зур, үзе чибәр, үзе шундый туклыклы! Ниләр генә әзерләмиләр кабактан. Бөккән дисеңме, бәлеш дисеңме... Тик бу юлы без сезгә үзенчәлеклерәк рецепт тәкъдим итәбез, кабактан сок әзерләп караганыгыз юктыр әле? Ә сез ясап карагыз әле, искиткеч тәмле эчемлек!
    367
    0
    0
  • 8 ноябрь 2019 - 14:04
    ИМТИХАНГА ИНТЕРНЕТ ӘЗЕРЛИ
    Бердәм дәүләт имтиханына һәм Төп дәүләт имтиханына әзерлекләр гөрләп бара бара. Кемдер инде күптәннән репетитор белән шөгыльләнә, ә кемдер... Бер дә кайгырмагыз, имтиханнарга әзерләнү өчен хәзер мөмкинлекләр күп, һәм алар төрле.
    464
    0
    0
Шәп укыла
  • 22 май 2020 - 14:23
    ВАСЫЯТЬ Бер авыл балалары, араларында бер яшь кенә аерма булган Мәдинә белән Дания, бәләкәйдән җитәкләшеп, бергә уйнап үстеләр. Барлы-юклы уенчыклары белән бүлештеләр. Өч тәрәзәле, бәләкәй генә, җиде җанны сыйдырган кысан өйдә үскән Дания күп вакытын Мәдинәләрнең иркен, якты өендә үткәрә иде. Мәдинәнең әнисе дә, бу ике кызның саф дуслыгына сөенеп, Данияне үз кызыдай якын күрде.      
    3018
    1
    32
  • 12 май 2020 - 15:16
    ҖАНЫҢНЫ БИРСӘҢ ДӘ... Илназы Ходайдан сорап кына алган баласы булды Тәслимәнең.  Ире Хариска чыккач та сигез ел буена балага уза алмады ул. И ул чакта күргәннәре!.. Кайларда гына бармады, кемнәргә генә күренмәде. Багучылар, фал ачучылар, дәвалаучылар калмады. Врачлар турыдан-туры өметеңне өз дигәннәр иде инде.
    2409
    0
    19
  • 15 май 2020 - 14:45
    ЮЛ Яңгыр ява. Ишеп тә, биткә бәреп тә түгел — сибәләп... Салкын пар кебек, тавышсыз-тынсыз гына, әмма үзәкләргә үтәрлек итеп... Бигрәк тә олы юл чатында басып торганда, болай да еларга тулышкан җаныңа дым булып сеңә бу яңгыр...
    1869
    0
    17

Блоглар