31 октябрь 2019 яңалыклары

  • 31 октябрь 2019 - 16:39
    «БИКАФЕСТ»та КАТНАШЫРГА АШЫК!
    “БикаФест” - “Сәләт” клубы һәм “Сәләт” яшьләр иҗтимагый фонды тарафыннан Татарстан Республикасы Яшьләр эшләре министрлыгы белән берлектә оештырыла торган республикакүләм музыкаль-поэтик фестиваль. Ул инде 2001 елдан бирле уздырыла.
    401
    0
    0
  • 31 октябрь 2019 - 16:24
    СӘЛАМӘТЛЕГЕҢ ҮЗ КУЛЫҢДА: НИШЛӘРГӘ?
    Һәр бәйрәм саен “иң мөһиме – сәламәтлек, ул булмаса берни дә булмый” дип юкка гына теләк теләмиләр. Иң зур байлыгыбыз – сәламәтлекне бүгеннән үк кайгыртыйк әле, дуслар. Ничекме? Хәзер сөйлибез.
    556
    0
    0
  • 31 октябрь 2019 - 15:20
    ӘХӘТ БАТЫР
    Сугыш алды елларында исеме халык теленнән төшмәгән Минҗан батыр! Түбән Аты Гыймай, Бәрәскә Хафиз һәм Күкчә Минҗан батыр! Ул чорда бу өч исем гел янәшә аталды. Халык Сабантуйларына беренче чиратта нәкъ менә шушы өч пәһлеванның көрәшкәнен карарга килә иде. Әхәт, данлыклы көрәшче турында күбрәк белергә теләп, Җәләй абыйсына сорау арты сорау яудырды
    1372
    0
    3
  • 31 октябрь 2019 - 14:23
    КАЙСЫ ПРОФЕССИЯ ВӘКИЛЛӘРЕ ИҢ БӘХЕТЛЕ КЕШЕЛӘР?
    Россиядәге иң бәхетле хезмәткәрләр Ханты-Мансийск автоном округында, ә иң бәхетсезләре – Ставрополь краенда яши икән.
    321
    0
    0
  • 31 октябрь 2019 - 11:54
    КАЗАНДА ЯҢА ЭКОҮЗӘК: КАЙДА?
    Татарстан башкаласында яңа экоүзәк пәйда булачак. Ул Космонавтлар урамында урнашкан хәзерге балалар экология-биология үзәге урынында урнашачак. Әлеге оешма 1984нче елдан бирле эшли. Яңа үзәкнең проекты “Татинвестгражданпроект” тарафыннан эшләнелгән.
    292
    0
    0
  • 31 октябрь 2019 - 11:37
    КИЛӘЧӘКТӘ КАЙСЫ ҺӨНӘРЛӘРГӘ ИХТЫЯҖ БУЛАЧАК? (ИСЕМЛЕК)
    Киләсе берничә елда Россиядә массалы профессияләргә ихтыяҗ зур булачак. Алар арасында укытучы, бухгалтер, электрогаз эретеп ябыштыручы, пешерүче, кондитер, токарь, насос җайланмалары машинисты, лифтлар буенча электр механигы, официант һәм бармен бар. Моның турында RT басмасы хәбәр итә.
    330
    0
    0
  • 31 октябрь 2019 - 09:59
    ВАКАНСИЯ: СӘЯХӘТ ИТКӘН ӨЧЕН 2 МИЛЛИОН!
    Wowcher Британия компаниясе үзенең сайтында яңа вакансия урнаштырган: алар сәяхәтче эзлиләр. Хезмәт хакы елына 2 миллионнан артык булыр дип көтелә.
    261
    0
    0
  • 31 октябрь 2019 - 07:13
    ТОРМЫШЫҢДА ТӘРТИП УРНАШТЫРУ СЕРЛӘРЕ
    Тормышта синең белән булган хәлләрдән кайчак утырып еларга гына кала. Бу – синең дөрес юлда булмавыңны һәм нәрсәнедер дөрес эшләмәвеңне аңлата. Моны хәл итәргә вакыт!
    526
    0
    0
Шәп укыла
  • 30 июль 2020 - 14:54
    КОЕ Кечерәк вакытында ерак әбисе аңа кое турында бер кызганыч хәл турында сөйләгән иде. Әбисе алардан җиде чакрым ераклыктагы авылда яши. Ерак әби исеме дә шуннан алынган. Имеш, кечкенә ятимә кызны үги әнисе кояш баегач коега суга җибәрә. Кайтмыйча озак тора кыз. Үги әни үз кызын кочаклап йоклап китә. Иртән таң суы алырга коега килгән апайлар су өстендә нәни баланың үле гәүдәсенә тап булалар. Шуннан соң бу коедан беркем дә су алмый. Үткән-киткән аннан әлләнинди ят авазлар килгәнен дә ишеткәләгән.
    1760
    0
    13
  • 15 июль 2020 - 17:52
    ГАДИЛЕКНЕҢ ГАЕБЕ БАРМЫ? Айдар Лилияне танымады. Әмма аның сылулыгымы, серле матурлыгымы ирне үзенә әсир итте. Карашында да аңлатып бетергесез нур, яктылык бар төсле. Шул ук вакытта башкалардан әллә ни аерылмый да кебек. Бары тик якын туганың, кадерле кешең кебек кенә нигәдер. Могҗиза диярсең.
    1380
    0
    8
  • 6 август 2020 - 09:16
    ҖИР АСТЫНДАГЫ ЯЗМЫШЛАР — Әнкәй юк инде... Күптән юк. Мин бит детдом баласы. Әткәйне соң гына эзләп таптым. Эзләмәс тә, тапмас та идем. Әнкәй өчен үч аласым килде. Ул бит әнкәйне тереләй кабергә керткән, аңа көн күрсәтмәгән... Кыйналып, изелеп яшәгән-яшәгән дә, бердәнбер көнне газизен, биш яшьлек малаен калдырып, бакый дөньяга күчеп киткән. Мин эзләп тапканда әткәй бик бетеренгән иде. Үлем чигенә җиткән иде. Ә минем, укуны бетереп, аякка ныклап баскан чагым. Акыл керә башлаган чак... Ә бит мин, детдомда чакта, аны табып дөмектерергә антлар эчкән идем. Бармагымны кисеп агызган җылы канымны кабып сүз бирдем. Хәнҗәр әзерләдем.
    1060
    0
    5

Блоглар