30 октябрь 2019 яңалыклары

  • 30 октябрь 2019 - 15:41
    АТА ҺӘМ УЛ
    Галим белән Зәкия, калын кысалы күзлекләрен киеп, малайларының ян-ягына утырдылар да, җитди кыяфәт чыгарып, шул «тартма»ның кайчан телефон рәсеме уелган яшел төймәсенә, кайчан кызылына басарга кирәклеген өйрәнделәр. Тырышлыклары бушка китмәде: шул телефон аша алар, атнасына бер тапкыр булса да, газиз улларының тавышын ишетә башладылар.
    2011
    0
    13
  • 30 октябрь 2019 - 15:31
    2020: 9 СЫЙНЫФЛАРНЫ ИМТИХАНДА НИ КӨТӘ?
    2020 елда 9 сыйныф укучылары тапшыра торган ТДИ (ОГЭ) да нинди яңалык, үзгәрешләр көтелә? Бу турыда безнең язманы укып белергә мөмкин.
    894
    0
    0
  • 30 октябрь 2019 - 15:26
    “БЕРЕНЧЕ ЛИГА. СТАРТ” КАЙЧАН БАШЛАНА?
    15-17 ноябрь көннәрендә “Волга” Яшьләр үзәгендә “Беренче лига” Республика кадрлар программасы активы мәктәбе узачак. Ул беренче курс укучыларын студент тормышына яраклаштыруга юнәлтелгән.
    314
    0
    0
  • 30 октябрь 2019 - 10:57
    ТИМГЕЛ-ТИМГЕЛ ТИМРӘҮ
    Мәчеләр, этләр белән уйнарга яратасыңмы? «Әйе», – дип җавап бирәчәгеңдә шигем юк. Тик дүрт аяклы дуслар белән да саграк кыланырга кирәк икән бит. Ник? Кыркучы тимрәү (стригущий лишай)  йоктырмас өчен. Әйе, әйе, авыру эләктерүгә алар да сәбәпче була ала икән.
    601
    0
    0
  • 30 октябрь 2019 - 09:08
    ТАТАРСТАНДА «ТАБА» КЫЗАЧАК!
    Республикабызда “Таба” яшьләр яңа этно-проекты акселераторы ачылды. Аның төп идеясе –төрле халыкларның зур кыйммәткә ия мәдәниятенә яңа сулыш өрү, яңа форматларын эзләү, аларга булышлык күрсәтү, этно-сферада әһәмиятле стартапларны тарату өчен платформа булдыру.
    447
    0
    0
Шәп укыла
  • 30 июль 2020 - 14:54
    КОЕ Кечерәк вакытында ерак әбисе аңа кое турында бер кызганыч хәл турында сөйләгән иде. Әбисе алардан җиде чакрым ераклыктагы авылда яши. Ерак әби исеме дә шуннан алынган. Имеш, кечкенә ятимә кызны үги әнисе кояш баегач коега суга җибәрә. Кайтмыйча озак тора кыз. Үги әни үз кызын кочаклап йоклап китә. Иртән таң суы алырга коега килгән апайлар су өстендә нәни баланың үле гәүдәсенә тап булалар. Шуннан соң бу коедан беркем дә су алмый. Үткән-киткән аннан әлләнинди ят авазлар килгәнен дә ишеткәләгән.
    1827
    0
    14
  • 6 август 2020 - 09:16
    ҖИР АСТЫНДАГЫ ЯЗМЫШЛАР — Әнкәй юк инде... Күптән юк. Мин бит детдом баласы. Әткәйне соң гына эзләп таптым. Эзләмәс тә, тапмас та идем. Әнкәй өчен үч аласым килде. Ул бит әнкәйне тереләй кабергә керткән, аңа көн күрсәтмәгән... Кыйналып, изелеп яшәгән-яшәгән дә, бердәнбер көнне газизен, биш яшьлек малаен калдырып, бакый дөньяга күчеп киткән. Мин эзләп тапканда әткәй бик бетеренгән иде. Үлем чигенә җиткән иде. Ә минем, укуны бетереп, аякка ныклап баскан чагым. Акыл керә башлаган чак... Ә бит мин, детдомда чакта, аны табып дөмектерергә антлар эчкән идем. Бармагымны кисеп агызган җылы канымны кабып сүз бирдем. Хәнҗәр әзерләдем.
    1176
    0
    5
  • 19 июль 2020 - 02:17
    ТӨССЕЗ ДӨНЬЯ Шулай үз дөньяма чумып, автобус тукталышына җиткәндә, бер егеткә килеп төртелдем. Колагымдагы наушниклар җиргә төшеп киттеләр. Аларны алырга үрелгәндә, егетнең агач шикелле басып торуын күреп: – Күзең күрмиме әллә? – дип сукрандым. Эчемнән шушы сүзләр өчен үз-үземне сүксәм дә, уйларымнан нәүмизләнеп, кәефем кырылган чак иде. – Күрмим, – диде егет тыныч кына.
    1085
    0
    11

Блоглар