28 октябрь 2019 яңалыклары

  • 28 октябрь 2019 - 18:07
    «ҖАНЛЫ КОНЦЕРТ»: ДЕСЕРТКА КАЛГАН АЛИНӘ ДАУТОВА, МИНИ-ЮБКАЛЫ ХӘМДҮНӘ ТИМЕРГАЛИЕВА ҺӘМ А КАПЕЛЛАЛЫ УРАЗОВА
    Быелгы “Җанлы концерт” үзенең форматы белән аерылып торды. Гадәттә, мондый чаралар классик форматта узса, 27 октябрь кичендә “Пирамида” концерт залы радиога әйләнде дә куйды. “Татар радиосы” хитларыннан торган концертны да, радионың туры эфиры итеп, сәхнәгә күчереп карарга булганнар.
    459
    0
    0
  • 28 октябрь 2019 - 15:55
    ЮГАРЫ БЕЛЕМ АЛКОГОЛИЗМНАН САКЛЫЙ?
    АКШ Сәламәтлек саклау милли университеты галимнәре шундый нәтиҗәгә килгән: өстәмә белем алып үткән 3,6 ел кешедә алкоголизм барлыкка килү ихтималын 50%ка киметә.
    500
    0
    0
  • 28 октябрь 2019 - 15:23
    ОКСФОРД УНИВЕРСИТЕТЫНДА АЛКЫШЛАРНЫ ТЫЙГАННАР
    Ышанасызмы-юкмы, тик дөньядага иң танылган университетларның берсендә ... алкышларны тыйганнар. Аларның кемгә зыяны тигән?
    495
    0
    0
  • 28 октябрь 2019 - 14:38
    БЕЗ БЕЛЕРГӘ ТИЕШЛЕ 8 НӘРСӘ
    Без бүген сезгә бу тормышта һәркемгә белергә кирәк булган 8 нәрсә турында сөйлибез. Нәрсәләр соң ул?
    394
    0
    0
  • 28 октябрь 2019 - 14:23
    АДАШКАН ШӘҮЛӘЛӘР
    Мәктәпнең чыгарылыш кичәсендә истәлеккә биргән сүрәтең, түш кесәмдә йөртә торгач, таушалып бетте. Шулай да, мин аны зурайтып алдым. Әнә алтын рама эченнән өстәлемнән миңа төбәлгәнсең. Әйе шул, Рәлиф, син алтын кыса эчендә, үзең сайлап, үзең теләп кергән кыса эчендә...
    4373
    3
    53
  • 28 октябрь 2019 - 11:43
    РӨСТӘМ ФӘТХЕТДИНОВ: «ҺӘР СТАРТ – ТАРИХКА ТИҢ»
    Тизлек. Юл. Җиңү! Рөстәм Фәтхетдинов өчен бу сүзләр бик таныш. Ул бит ралли-кросс буенча Бөтенроссия абсолют чемпионы! “Ялкын” хәбәрчесе милли узышчының автоспортка ничек килеп эләккәнлеге, җиңүдән соң нинди хисләр кичерүе турында аның үзеннән сорашты.
    481
    0
    4
  • 28 октябрь 2019 - 09:26
    ЯҢА БӘЙГЕ: “ҮЗ ҺӨНӘРЕНДӘ ИҢ ЯХШЫСЫ”
    Син аграр юнәлештә укый торган студентмы? Бәлки, инде шул юнәлештә эшлисеңдер? Алайса бу хәбәр синең өчен!
    428
    0
    0
Шәп укыла
  • 30 июль 2020 - 14:54
    КОЕ Кечерәк вакытында ерак әбисе аңа кое турында бер кызганыч хәл турында сөйләгән иде. Әбисе алардан җиде чакрым ераклыктагы авылда яши. Ерак әби исеме дә шуннан алынган. Имеш, кечкенә ятимә кызны үги әнисе кояш баегач коега суга җибәрә. Кайтмыйча озак тора кыз. Үги әни үз кызын кочаклап йоклап китә. Иртән таң суы алырга коега килгән апайлар су өстендә нәни баланың үле гәүдәсенә тап булалар. Шуннан соң бу коедан беркем дә су алмый. Үткән-киткән аннан әлләнинди ят авазлар килгәнен дә ишеткәләгән.
    1830
    0
    14
  • 6 август 2020 - 09:16
    ҖИР АСТЫНДАГЫ ЯЗМЫШЛАР — Әнкәй юк инде... Күптән юк. Мин бит детдом баласы. Әткәйне соң гына эзләп таптым. Эзләмәс тә, тапмас та идем. Әнкәй өчен үч аласым килде. Ул бит әнкәйне тереләй кабергә керткән, аңа көн күрсәтмәгән... Кыйналып, изелеп яшәгән-яшәгән дә, бердәнбер көнне газизен, биш яшьлек малаен калдырып, бакый дөньяга күчеп киткән. Мин эзләп тапканда әткәй бик бетеренгән иде. Үлем чигенә җиткән иде. Ә минем, укуны бетереп, аякка ныклап баскан чагым. Акыл керә башлаган чак... Ә бит мин, детдомда чакта, аны табып дөмектерергә антлар эчкән идем. Бармагымны кисеп агызган җылы канымны кабып сүз бирдем. Хәнҗәр әзерләдем.
    1180
    0
    5
  • 19 июль 2020 - 02:17
    ТӨССЕЗ ДӨНЬЯ Шулай үз дөньяма чумып, автобус тукталышына җиткәндә, бер егеткә килеп төртелдем. Колагымдагы наушниклар җиргә төшеп киттеләр. Аларны алырга үрелгәндә, егетнең агач шикелле басып торуын күреп: – Күзең күрмиме әллә? – дип сукрандым. Эчемнән шушы сүзләр өчен үз-үземне сүксәм дә, уйларымнан нәүмизләнеп, кәефем кырылган чак иде. – Күрмим, – диде егет тыныч кына.
    1087
    0
    11

Блоглар