28 октябрь 2019 яңалыклары

  • 28 октябрь 2019 - 18:07
    «ҖАНЛЫ КОНЦЕРТ»: ДЕСЕРТКА КАЛГАН АЛИНӘ ДАУТОВА, МИНИ-ЮБКАЛЫ ХӘМДҮНӘ ТИМЕРГАЛИЕВА ҺӘМ А КАПЕЛЛАЛЫ УРАЗОВА
    Быелгы “Җанлы концерт” үзенең форматы белән аерылып торды. Гадәттә, мондый чаралар классик форматта узса, 27 октябрь кичендә “Пирамида” концерт залы радиога әйләнде дә куйды. “Татар радиосы” хитларыннан торган концертны да, радионың туры эфиры итеп, сәхнәгә күчереп карарга булганнар.
    610
    0
    0
  • 28 октябрь 2019 - 15:55
    ЮГАРЫ БЕЛЕМ АЛКОГОЛИЗМНАН САКЛЫЙ?
    АКШ Сәламәтлек саклау милли университеты галимнәре шундый нәтиҗәгә килгән: өстәмә белем алып үткән 3,6 ел кешедә алкоголизм барлыкка килү ихтималын 50%ка киметә.
    604
    0
    0
  • 28 октябрь 2019 - 15:23
    ОКСФОРД УНИВЕРСИТЕТЫНДА АЛКЫШЛАРНЫ ТЫЙГАННАР
    Ышанасызмы-юкмы, тик дөньядага иң танылган университетларның берсендә ... алкышларны тыйганнар. Аларның кемгә зыяны тигән?
    616
    0
    0
  • 28 октябрь 2019 - 14:38
    БЕЗ БЕЛЕРГӘ ТИЕШЛЕ 8 НӘРСӘ
    Без бүген сезгә бу тормышта һәркемгә белергә кирәк булган 8 нәрсә турында сөйлибез. Нәрсәләр соң ул?
    493
    0
    0
  • 28 октябрь 2019 - 14:23
    АДАШКАН ШӘҮЛӘЛӘР
    Мәктәпнең чыгарылыш кичәсендә истәлеккә биргән сүрәтең, түш кесәмдә йөртә торгач, таушалып бетте. Шулай да, мин аны зурайтып алдым. Әнә алтын рама эченнән өстәлемнән миңа төбәлгәнсең. Әйе шул, Рәлиф, син алтын кыса эчендә, үзең сайлап, үзең теләп кергән кыса эчендә...
    4616
    3
    53
  • 28 октябрь 2019 - 11:43
    РӨСТӘМ ФӘТХЕТДИНОВ: «ҺӘР СТАРТ – ТАРИХКА ТИҢ»
    Тизлек. Юл. Җиңү! Рөстәм Фәтхетдинов өчен бу сүзләр бик таныш. Ул бит ралли-кросс буенча Бөтенроссия абсолют чемпионы! “Ялкын” хәбәрчесе милли узышчының автоспортка ничек килеп эләккәнлеге, җиңүдән соң нинди хисләр кичерүе турында аның үзеннән сорашты.
    608
    0
    4
  • 28 октябрь 2019 - 09:26
    ЯҢА БӘЙГЕ: “ҮЗ ҺӨНӘРЕНДӘ ИҢ ЯХШЫСЫ”
    Син аграр юнәлештә укый торган студентмы? Бәлки, инде шул юнәлештә эшлисеңдер? Алайса бу хәбәр синең өчен!
    535
    0
    0
Шәп укыла
  • 21 март 2021 - 10:13
    «МИН – ТЕЛЕФОН КОЛЫ...» «Мин телефонга бәйле. Бу турыда моңа кадәр үк әти-әнием, дусларым әйтә иде инде. Аларны тыңламый, ишетми идем. Хәзер моны үзем дә аңлый башладым. Чыннан да кереп китәм дә, чыга алмыйм. Көнем дә, төнем дә шул телефонда уза. Бу бәйлелектән ничек тә булса арынып буламы?»
    747
    0
    0
  • 3 апрель 2021 - 16:45
    ЭРЕМЧЕКЛЕ-БАНАНЛЫ ДЕСЕРТ Хәзер бергәләп эремчекле-бананлы десерт әзерлибез. Ул иртәнге ашка да, кичке ашка да шәп кенә булачак.
    441
    0
    0
  • 10 апрель 2021 - 10:33
    ШАМПИНЬОНЛЫ КАРАБОДАЙ. РЕЦЕПТ Дөрес тукланучылар өчен бик тәмле һәм җиңел рецепт. 20 минут эчендә әзер дә була.
    375
    0
    0

Блоглар