14 октябрь 2019 яңалыклары

  • 14 октябрь 2019 - 17:31
    ТАТАРЧА ДИКТАНТ– 2019: «2»ЛЕЛӘР КУЙМЫЙБЫЗ»
    Бик тиздән Бөтен Җир шары татарча диктант язачак. Бу акция инде 4нче тапкыр уздырыла. Ул кайчан уза? Диктант язар өчен кая барырга кирәк?
    792
    0
    0
  • 14 октябрь 2019 - 14:29
    ИНГЛИЗ ТЕЛЕННӘН МӘҖБҮРИ БДИ КЕРТКӘНЧЕ, БАШТА УКЫТЫРГА ӨЙРӘНЕГЕЗ!
    Мәскәү дәүләт халыкара мөнәсәбәтләр университеты ректоры Анатолий Торкунов шулай дип белдергән.
    337
    1
    0
  • 14 октябрь 2019 - 13:37
    ОЗЫН-ОЗАК БӘХЕТ ЮЛЫ
    Шәһәрнең бер хастаханәсендә шәфкать туташы булып эшләгән Зиләне, сине бер ир-егет бик күрергә тели, дип бер палатага чакырып алдылар. Үзе эшләгән бүлек булмаса да, Зилә авыруларыннан аз гына бушаган арада, әзрәк гаҗәпләнү хисе тоеп, хастаханәнең өченче катына менеп китте. Палатадагы ир-егетләр арасында койкасында баштанаяк одеялына төренеп яткан Данисны күргәч сикәнеп китсә дә, урындык алып, янына барып утырды.
    2111
    1
    12
  • 14 октябрь 2019 - 13:23
    «АПА, КЛУБКА ЧЫГАСЫЗМЫ?»
    «Үз укучысын яратып, яратып туялмаган», − дип җырлый иде кайчандыр Габделфәт Сафин. Ярату шундый нәрсә инде ул. Кемнәрне кавыштырганын уйлап та тормый. Хәтта укытучы һәм укучы арасына да кереп «оялый» мондый хис.
    488
    0
    0
  • 14 октябрь 2019 - 12:37
    БҮГЕН ТАТАРСТАН ЦИФРЛЫ ТЕЛЕВИДЕНИЕГӘ КҮЧЕП БЕТӘ
    14 октябрьдә, ягъни бүген, Россия тулысынча цифрлы телевидениегә күчеп бетә һәм аналог эфир телевидениесе юкка чыга! Шулай итеп, илдә федераль телевидениене цифрлы форматка күчерү эшчәнлеге тәмамланырга тиеш.
    344
    0
    0
  • 14 октябрь 2019 - 10:24
    КӨЧЛЕ ҖИЛ ҺӘМ ЯҢГЫР: БУ АТНА БАШЫНДА НИНДИ ҺАВА ТОРЫШЫ КӨТЕЛӘ?
    14нче октябрь көнне төнлә һәм көндез Татарстанда көчле төньяк җил сакланачак, вакыт-вакыт белән аның тизлеге 15-18 м/с.ка җитәчәк. Бу турыда Татарстан Ресупбликасы Гидрометцентры хәбәр итә. 
    321
    0
    0
Шәп укыла
  • 17 март 2021 - 10:43
    ИКӘҮ ЭЧМӘГӘН ЧӘЙЛӘР – Әй, Кар кызы! Кая, бир сумкаңны, озатып куйыйм үзеңне! – Артыннан куып җиткән таныш түгел егетнең сүзләреннән Сәмирә башта сискәнеп китте. Ләкин алай да сер бирмәгәндәй кыланды:  – Миңа ерак түгел, монда гына... Мәшәкатьләнмә, Кыш бабай, – диде. 
    1704
    0
    6
  • 21 март 2021 - 10:13
    «МИН – ТЕЛЕФОН КОЛЫ...» «Мин телефонга бәйле. Бу турыда моңа кадәр үк әти-әнием, дусларым әйтә иде инде. Аларны тыңламый, ишетми идем. Хәзер моны үзем дә аңлый башладым. Чыннан да кереп китәм дә, чыга алмыйм. Көнем дә, төнем дә шул телефонда уза. Бу бәйлелектән ничек тә булса арынып буламы?»
    669
    0
    0
  • 17 март 2021 - 13:39
    СЫРЛЫ ШАМПИНЬОННАР РЕЦЕПТЫ Бу гади һәм бик туклыклы ризык. Өстәлдән иң беренче булып аны сыпырталар. Нәрсәләр кирәк була?
    535
    0
    0

Блоглар