14 октябрь 2019 яңалыклары

  • 14 октябрь 2019 - 17:31
    ТАТАРЧА ДИКТАНТ– 2019: «2»ЛЕЛӘР КУЙМЫЙБЫЗ»
    Бик тиздән Бөтен Җир шары татарча диктант язачак. Бу акция инде 4нче тапкыр уздырыла. Ул кайчан уза? Диктант язар өчен кая барырга кирәк?
    704
    0
    0
  • 14 октябрь 2019 - 14:29
    ИНГЛИЗ ТЕЛЕННӘН МӘҖБҮРИ БДИ КЕРТКӘНЧЕ, БАШТА УКЫТЫРГА ӨЙРӘНЕГЕЗ!
    Мәскәү дәүләт халыкара мөнәсәбәтләр университеты ректоры Анатолий Торкунов шулай дип белдергән.
    284
    1
    0
  • 14 октябрь 2019 - 13:37
    ОЗЫН-ОЗАК БӘХЕТ ЮЛЫ
    Шәһәрнең бер хастаханәсендә шәфкать туташы булып эшләгән Зиләне, сине бер ир-егет бик күрергә тели, дип бер палатага чакырып алдылар. Үзе эшләгән бүлек булмаса да, Зилә авыруларыннан аз гына бушаган арада, әзрәк гаҗәпләнү хисе тоеп, хастаханәнең өченче катына менеп китте. Палатадагы ир-егетләр арасында койкасында баштанаяк одеялына төренеп яткан Данисны күргәч сикәнеп китсә дә, урындык алып, янына барып утырды.
    1994
    1
    12
  • 14 октябрь 2019 - 13:23
    «АПА, КЛУБКА ЧЫГАСЫЗМЫ?»
    «Үз укучысын яратып, яратып туялмаган», − дип җырлый иде кайчандыр Габделфәт Сафин. Ярату шундый нәрсә инде ул. Кемнәрне кавыштырганын уйлап та тормый. Хәтта укытучы һәм укучы арасына да кереп «оялый» мондый хис.
    415
    0
    0
  • 14 октябрь 2019 - 12:37
    БҮГЕН ТАТАРСТАН ЦИФРЛЫ ТЕЛЕВИДЕНИЕГӘ КҮЧЕП БЕТӘ
    14 октябрьдә, ягъни бүген, Россия тулысынча цифрлы телевидениегә күчеп бетә һәм аналог эфир телевидениесе юкка чыга! Шулай итеп, илдә федераль телевидениене цифрлы форматка күчерү эшчәнлеге тәмамланырга тиеш.
    281
    0
    0
  • 14 октябрь 2019 - 10:24
    КӨЧЛЕ ҖИЛ ҺӘМ ЯҢГЫР: БУ АТНА БАШЫНДА НИНДИ ҺАВА ТОРЫШЫ КӨТЕЛӘ?
    14нче октябрь көнне төнлә һәм көндез Татарстанда көчле төньяк җил сакланачак, вакыт-вакыт белән аның тизлеге 15-18 м/с.ка җитәчәк. Бу турыда Татарстан Ресупбликасы Гидрометцентры хәбәр итә. 
    261
    0
    0
Шәп укыла
  • 13 октябрь 2020 - 10:20
    ЯНГАН ГОМЕР Уналты чакрым ераклыктагы авылдан үзен соратып килгән Ибраһимга Мөслимә, яше җитеп узып китсә дә, ата-анасының басымы аркасында тормышка чыгарга ризалык бирде. Сайланып торыр урында, егерме биш яшеңдә соратып килүче булган өчен рәхмәт әйт әле! Апаларыннан узып тормышка чыгарга базмыйча, ике сеңлең каңгыраеп утырганын онытма! Хатын аертса ни, тормышта булмый торган хәл түгел! Димәк, хатыны иренә ярап тора белмәгән!
    964
    0
    7
  • 12 октябрь 2020 - 13:35
    РЕЗЕДА ХАБИБУЛЛИНА ШИГЫРЬЛӘРЕ Сагындырды, әнием, кайтам әле, Очрашулар ешрак, күп булсын. Күңелебездә туган рәхмәт хисе Сезгә хөрмәт аша чагылсын.
    518
    0
    4
  • 10 октябрь 2020 - 12:07
    «ДУСТЫМНЫ ӘТИ-ӘНИСЕ КЫЙНЫЙ» «Якын дустымны әти-әнисе кыйный. Алар начар гаилә түгел, эчмиләр, тартмыйлар, уңган, тырыш кешеләр. Ник алай эшләүләрен һич аңламыйм. Берәр эшне алар теләгәнчә башкармаса да, сеңлесе еласа да кыйныйлар икән. Кул күтәреп, кешене тәрбияләп булмый бит... Дустыма ничек ярдәм итим?»
    391
    0
    1

Блоглар