14 октябрь 2019 яңалыклары

  • 14 октябрь 2019 - 17:31
    ТАТАРЧА ДИКТАНТ– 2019: «2»ЛЕЛӘР КУЙМЫЙБЫЗ»
    Бик тиздән Бөтен Җир шары татарча диктант язачак. Бу акция инде 4нче тапкыр уздырыла. Ул кайчан уза? Диктант язар өчен кая барырга кирәк?
    399
    0
    0
  • 14 октябрь 2019 - 14:29
    ИНГЛИЗ ТЕЛЕННӘН МӘҖБҮРИ БДИ КЕРТКӘНЧЕ, БАШТА УКЫТЫРГА ӨЙРӘНЕГЕЗ!
    Мәскәү дәүләт халыкара мөнәсәбәтләр университеты ректоры Анатолий Торкунов шулай дип белдергән.
    100
    1
    0
  • 14 октябрь 2019 - 13:37
    ОЗЫН-ОЗАК БӘХЕТ ЮЛЫ
    Шәһәрнең бер хастаханәсендә шәфкать туташы булып эшләгән Зиләне, сине бер ир-егет бик күрергә тели, дип бер палатага чакырып алдылар. Үзе эшләгән бүлек булмаса да, Зилә авыруларыннан аз гына бушаган арада, әзрәк гаҗәпләнү хисе тоеп, хастаханәнең өченче катына менеп китте. Палатадагы ир-егетләр арасында койкасында баштанаяк одеялына төренеп яткан Данисны күргәч сикәнеп китсә дә, урындык алып, янына барып утырды.
    1680
    1
    12
  • 14 октябрь 2019 - 13:23
    «АПА, КЛУБКА ЧЫГАСЫЗМЫ?»
    «Үз укучысын яратып, яратып туялмаган», − дип җырлый иде кайчандыр Габделфәт Сафин. Ярату шундый нәрсә инде ул. Кемнәрне кавыштырганын уйлап та тормый. Хәтта укытучы һәм укучы арасына да кереп «оялый» мондый хис.
    183
    0
    0
  • 14 октябрь 2019 - 12:37
    БҮГЕН ТАТАРСТАН ЦИФРЛЫ ТЕЛЕВИДЕНИЕГӘ КҮЧЕП БЕТӘ
    14 октябрьдә, ягъни бүген, Россия тулысынча цифрлы телевидениегә күчеп бетә һәм аналог эфир телевидениесе юкка чыга! Шулай итеп, илдә федераль телевидениене цифрлы форматка күчерү эшчәнлеге тәмамланырга тиеш.
    85
    0
    0
  • 14 октябрь 2019 - 10:24
    КӨЧЛЕ ҖИЛ ҺӘМ ЯҢГЫР: БУ АТНА БАШЫНДА НИНДИ ҺАВА ТОРЫШЫ КӨТЕЛӘ?
    14нче октябрь көнне төнлә һәм көндез Татарстанда көчле төньяк җил сакланачак, вакыт-вакыт белән аның тизлеге 15-18 м/с.ка җитәчәк. Бу турыда Татарстан Ресупбликасы Гидрометцентры хәбәр итә. 
    99
    0
    0
Шәп укыла
  • 18 ноябрь 2019 - 17:20
    КӘЛӘПҮШЛЕ КЫЗ Бу очрашуны Сиринә күптән көткән иде. Үзе көтте, үзе курыкты. Әмма юкка дулкынланган икән. Барысы да шулчаклы гади, гадәти килеп чыкты.
    3987
    5
    42
  • 16 ноябрь 2019 - 16:42
    ӘНИЛЕ ЙОРТТА Мин гомерем буе әниле йортта яшәргә хыялландым... Хәтерлим әле, бала чакта үзебезгә кайтырга теләмичә, гел иптәш кызларыма керү җаен эзли идем. Чакырсалар да, чакырмасалар да, мин аларга ияреп әниле йортка керә идем. Әниле йортлар якты була, нурлы, җылы була. Әниле йортларда җанны сыйпый торган, күңелгә ятышлы ниндидер аерым бер тәмле ис була...
    2792
    1
    29
  • 25 ноябрь 2019 - 10:39
    ИҢ КИРӘГЕ... Әнисенең йөзен дә, гәүдәсен дә нәкъ Сәлимә Галимовнаныкы кебек күз алдына китерә Юлай. Беркөн бу хакта әтисенә дә чишелде әле. Әтисе башта югалып калды, бераз эндәшми торгач: – Әниең сары чәчле, – дип куйды. И-и, эш чәчнең нинди төстә булуындамыни!
    2483
    0
    48

Блоглар
  • 28 ноябрь 2019 - 16:46
    СИН КАҺВӘНЕ ДӨРЕС ЭЧӘСЕҢМЕ?
    Юк, дустым, мин сине ничек дөрес итеп чокыр тотарга, матур итеп эчәргә өйрәтмим, анысын син миннән башка да яхшы беләсеңдер. Сүз бераз башка әйбер хакында.
    Гүзәл Закирова
    157
    0
    0