11 октябрь 2019 яңалыклары

  • 11 октябрь 2019 - 15:46
    НИЧЕК БЕЗ КЕШЕЛӘРНЕ ИСЕМЕНӘ КАРАП БӘЯЛИБЕЗ
    Психологлар шундый нәтиҗәгә килгән: без кешеләрнең исемнәрендәге авазларны аерым бер холык үзенчәлекләре белән тәңгәлләштерәбез икән. Мисал өчен, экстравертның исеме ничек? Айрат инде! Я Рәфидә, я Ришат. Тик берничек тә Гөлназ, Илназ, Әминә, Алсу, Гүзәл түгел – алар эмоциональрәк һәм компромисска җиңелрәк баралар. Моны кешеләрнең исемнәре кабул итү үзенчәлеген өйрәнгән Канада психологлары ачыклаган. Аларның бу тикшеренүе Journal of Experimental Psychology фәнни журналында бастырылган.
    316
    0
    4
  • 11 октябрь 2019 - 15:33
    "ЙОМРЫБАШ": САБЫЙ ӘЙТСӘ, ХАК ӘЙТӘ!
    Күңелне нечкәрткән, йөрәкне тетрәндергән спектакль булды бу. Әйе-әйе, сүзем Г. Кариев исемендәге Казан татар дәүләт яшь тамашачы театрындагы “Йомрыбаш” спектакле премьерасы турында. Мәрхәмәтлелек, дуслык, мәхәббәт, туганлык җепләре турында бәян иткән тамашаның театр өчен яңа режиссер тарафыннан куелуы да сизелеп тора. Ул яңача, башка дәрәҗәдә.
    436
    0
    1
  • 11 октябрь 2019 - 15:31
    НИ ӨЧЕН: АКЧА!
    Акча агачта үсми... Акчаның исе булмый... АКЧА. Бүгенге “Ни өчен?” сәхифәсен АҢА багышлыйк әле.
    194
    0
    1
  • 11 октябрь 2019 - 14:07
    УКУЧЫЛАР ӨЧЕН “ИНТЕРНЕТНЫ ӨЙРӘН, АНЫҢ БЕЛӘН ИДАРӘ ИТ” ЧЕМПИОНАТЫНА РЕГИСТРАЦИЯ АЧЫЛДЫ
    VIII Россиякүләм онлайн-чемпионатка 6нчы ноябрьгә кадәр регистрация үтәргә мөмкин. Әлеге бәйгедә катнашырга мәктәп укучылары һәм 18 яше тулмаган студентлар чакырыла. Ярышлар шәхси һәм команда зачетларында узачак.
    259
    0
    0
  • 11 октябрь 2019 - 11:52
    ҮЗМӘШГУЛЬ ЯШҮСМЕРЛӘР АКЧА ЭШЛИ
    Билгеле булганча, хәзерге вакытта Татарстанда нинди дә булса эшчәнлек белән шөгыльләнеп акча эшләүче һәркем үзен үзмәшгуль буларак терки ала. Алар арасында яшүсмерләр дә шактый.
    266
    0
    0
  • 11 октябрь 2019 - 09:44
    ЯРЛЫКАГЫЛ!
    Мин мәктәп директоры булып эшлим. Һәм мин бик әйбәт эшлим. Моңа кадәр безнең мәктәп пачка-пачка грамотасыз укучылар әзерләп чыгарган... Хәзер күз тимәсен: һәр укучының өтере үз урынында. Ноктасы үз урынында, хәтта сорау билгесен дә дөрес итеп куя беләләр. Авылның эшкуар-фермерлары документ тутырырга минем укучылар янына йөри. Хәзер бер гектар җирне рәсмиләштерү өчен ДТ тракторы авырлыгында кәгазь-документ  тутырырга кирәк ди бит.
    823
    0
    5
Шәп укыла
  • 11 июнь 2020 - 15:54
    ТУГАН ЙОРТ БУСАГАСЫ Җиңел велосипедының бер як мөгезенә аскан авыр сумкасын йорттан-йортка йөри-йөри бушатып бетергәч, Гүзәлия өенә табан атлады. Замана үзгәрү белән, кеше белән кеше арасындагы элемтә чаралары арта бара.
    6466
    3
    59
  • 15 июнь 2020 - 16:58
    КАРЛЫГАННАР ӨЛГЕРГӘН ЧАК Бакчада кара карлыганнар өлгерде. Кара төннең үзеннән дә кара карлыганнар. Татлы да үзе, әчкелтем дә. Табигатьтә гел шулай: иң бәрәкәтле, иң шифалы сые – әче җимешендә...  
    1329
    0
    11
  • 19 июнь 2020 - 16:49
    КЕШЕ КҮҢЕЛЕ – КАРА УРМАН (ХИКӘЯ) Рәгинә иртән эшкә барганда да, кичтән кайтканда да ике тукталыш арасын, гадәттә җәяүләп үтә. Кышын буранга, язын челләгә, язлы-көзле коеп яуган яңгырларга карамый, җәяүләп атлый. Бүген дә шулай итмәкче иде. Төнлә явып үткән яңгырдан соң сафланып, төсләре ачыкланып калган иртәнге кала урамнарына хозурланып баруга ни җитә!
    1146
    0
    6

Блоглар